Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun puoliso ei enää sytytä

Vierailija
24.07.2026 |

Mitä tuossa tilanteessa voi tehdä? Seksi on vähentynyt viime vuosina, ja nyt sitä on todella harvoin. Silloin kun sitä on, se on ollut yleensä omasta aloitteestani, mutta olen lakannut tekemästä niitä, koska seksi ei ole enää palkitsevaa, enkä kiihotu puolisosta.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutkailla yhdessä millaisesta seksistä kumpikin syttyisi.

Mekin mentiin samalla, alkuun toimivalla, kaavalla niin että se rupesi kyllästyttämään. Kaiveltiin kummankin haaveita ja taas maistuu.

Voitko kertoa yksityiskohtaisemmin?

Tuossa on se ongelma, että vaimo ei ainakaan tähän asti ole ollut halukas puhumaan asiasta. En ole varma, onko hänellä lainkaan sellaisia haaveita, joita olisi mahdollista toteuttaa. Tuntuu, että aina kun on asian puheeksi ottanut, haluaa ainoastaan läheisyyttä, ei muuta. Eli periaatteessa se ja sama, maataanko pelkästään lusikassa vierekkäin.

Mitä enemmän tästä palstalla kirjoitan, sitä enemmän alkaa tuntua että hän voisi olla aseksuaali.

Minulla oli toiveita joita en uskaltanut pyytää kumppanilta tai olin pyytänyt mutta hän ei ollut innokas kokeilemaan. En jaksanut enää perusseksiä, olen kinkyyn kallellaan. Hän pureskeli asiaa ja löydettiin juttuja joita haluaa kokeilla. Tämä sai minua haluamaan seksiä hänen kanssaan.

Hän tykkää peppuseksistä, itse pelkäsin että peppu repeää 😁 tasapuolisuuden nimissä kuitenkin lähdin itsekin kokeilemaan miten voisin siitä nauttia.

Nyt perusseksi on muuttunut kinkyksi ja sisältää sitä peppuseksiä mitä mieheni himoaa. Ja kas kummaa, kyllä taas tekee mieli omaa kumppania.

Vierailija
102/111 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekin mentiin samalla, alkuun toimivalla, kaavalla niin että se rupesi kyllästyttämään. Kaiveltiin kummankin haaveita ja taas maistuu.

Tuossa on se ongelma, että vaimo ei ainakaan tähän asti ole ollut halukas puhumaan asiasta. En ole varma, onko hänellä lainkaan sellaisia haaveita, joita olisi mahdollista toteuttaa. Tuntuu, että aina kun on asian puheeksi ottanut, haluaa ainoastaan läheisyyttä, ei muuta. Eli periaatteessa se ja sama, maataanko pelkästään lusikassa vierekkäin.

Mitä enemmän tästä palstalla kirjoitan, sitä enemmän alkaa tuntua että hän voisi olla aseksuaali.

Minulla oli toiveita joita en uskaltanut pyytää kumppanilta tai olin pyytänyt mutta hän ei ollut innokas kokeilemaan. En jaksanut enää perusseksiä, olen kinkyyn kallellaan. Hän pureskeli asiaa ja löydettiin juttuja joita haluaa kokeilla. Tämä sai minua haluamaan seksiä hänen kanssaan.

Hän tykkää peppuseksistä, itse pelkäsin että peppu repeää 😁 tasapuolisuuden nimissä kuitenkin lähdin itsekin kokeilemaan miten voisin siitä nauttia.

Nyt perusseksi on muuttunut kinkyksi ja sisältää sitä peppuseksiä mitä mieheni himoaa. Ja kas kummaa, kyllä taas tekee mieli omaa kumppania.

Miten tämä kinkyily käytännössä ilmenee? Onko piiskaa, asusteita, leluja, tms?

Itse olet kuitenkin pyytänyt asioita seksiin liittyen. Oma vaimoni ei koskaan ole 🥲

Jossain oli vinkki, että kirjoittakaa paperilla 5-10 seksiin liittyvää juttua, joita haluaisitte kokeilla ja laittakaa kirjekuoreen. Ajattelin yrittää tuollaista. Pahoin pelkään, että vaimolta tulee tyhjä kuori takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako munan lerpahtaminen kesken seksin sitä ettei nainen sytytä miestä? Miten stressi ja väsymys?

Vierailija
104/111 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet kuitenkin pyytänyt asioita seksiin liittyen. Oma vaimoni ei koskaan ole 🥲

Jossain oli vinkki, että kirjoittakaa paperilla 5-10 seksiin liittyvää juttua, joita haluaisitte kokeilla ja laittakaa kirjekuoreen. Ajattelin yrittää tuollaista. Pahoin pelkään, että vaimolta tulee tyhjä kuori takaisin.

No, jos suhteessa on yksi ujo piimä niin toinen voi sitten näyttää mallia asioiden puheeksi ottamisesta.

Meillä se olen minä enkä pyytänyt kyllä ainoastaan parisuhteen pelastamiseksi. Pyysin niitä asioita, koska haluan hyvää seksiä. 

Edelleen olen sitä mieltä, että jos seksi ei parisuhteessa miellytä, se ei ole sitä hyvää ja vaatisi keskustelua jotta hyvään päästään. 

Ja jos ei löydetä yhteisiä juttuja joista nauttia niin olisiko joku muu sopivampi.

Vierailija
105/111 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakakaa teidän pihtaavat vaimot meille sinkuille oreille. M33

Vierailija
106/111 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erska-arvojen kasvatus saa suhteen uuteen kukoistukseen.

Vierailija
107/111 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakakaa teidän pihtaavat vaimot meille sinkuille oreille. M33

Voisin jakaakin, jos saisin halukkaan vaihdossa

Vierailija
108/111 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos suhteessa on yksi ujo piimä niin toinen voi sitten näyttää mallia asioiden puheeksi ottamisesta.

Meillä se olen minä enkä pyytänyt kyllä ainoastaan parisuhteen pelastamiseksi. Pyysin niitä asioita, koska haluan hyvää seksiä. 

Edelleen olen sitä mieltä, että jos seksi ei parisuhteessa miellytä, se ei ole sitä hyvää ja vaatisi keskustelua jotta hyvään päästään. 

Ja jos ei löydetä yhteisiä juttuja joista nauttia niin olisiko joku muu sopivampi.

Kokeilin tuota keinoa. Täysi katastrofi.

Vaimo katsoi netistä jonkun cosmopolitanin asentolistan ja copypastasi ne sinne... Ei mitään omaa halua mihinkään. Taitaa mennä vaihtoon.

Vierailija
109/111 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisypillerit saattaa vaikuttaa haluihin, haluaa vähemmän. Samoin esivaihdevuodet. Antiandrogeeniset ehkäisypillerit voi vähentää haluja. Hormoneista kiinni. Miestäkään ei haluttaisi jos testosteronitaso laskee.

Se ei ole mielen halua vaan hormoneita kehossa.

Vierailija
110/111 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miten voimme auttaa?

Vierailija
111/111 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean itsekkäältä vaikutat. Sinä olet mielestäsi tuossa tilanteessa se uhri kun sinuun tekee kipeää kun et enää halua seksiä puolisosi kanssa. Miksi et olisi suoraselkäinen ja vapauta puolisosi etsimään sellaisen miehen joka hänestä voi vielä syttyä? Mikä pitää tuossa suhteessa?

Tuota samaa "suoraselkäinen"- pakotusta olen nähnyt muuallakin. Liittyen esim. muiden miesten lasten elatusvastuuseen.

Taidat olla rölli-peikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän