Puolison löytäminen
Heissan! Asia on pohdituttaut pitemmän päälle ja ajattelin kokeilla mitä toiset tuntemattomat ihmiset on mieltä.
olen alta kolmekymppinen mies, koulutus taustani on ammatillinen, korkeakoulussa loppu puolenvälin tienoilla motivaatio kesken. Se ei ole menoa haitannut. Työelämässä ollut valmistumisesta saakka yhtäjaksoisesti. On okt maksetut metät jne mitä työllä ansainnut sekä harrastuksia. Alkoa menee noin neljä kertaa vuodessa. Mutta mutta, hyvää puolisoa ei tahdo löytyä millään. Sellaista jolla olisi halua elää sitä omaa elämää ja rakentaa jonkinlaista perhettä. Itse harrastanut teinistä saakka urheilua ja fysiikka on ok kunnossakin sekä elämänhallinta myöskin. Toisinaan löytyy mielenkiintoisia tapauksia ja lähes poikkeuksetta homma päättyy siihen että elämältä odotetaan ihan eriasioita, toinen haluaa välttämättä asua kaupungin sykkeessä ja läträtä sen viinan kanssa, maaseutu ei kiinnosta. Sitten on niitä jotka sanoo että olen liian hyvännäköinen heille, eivät luota siihen että tahtoisin jakaa elämäni heidän kanssaan ja sitten jotkut on muuten vain arvoiltaan täysin erilaisia. Naiselle minulla ei ole koskaan elämässä ollut tiukkoja ulkonäkö kriteereitä. Se on pinnallista minun mielestä. Kauneus ja viehättävyys tulee itselle siitä kun tutustuu toiseen ja tykkää toisesta, että ei luulis olevan missään pinnallisuudessakaan sen syyn. Ikä on numeroita kun muuten ollaan henkisesti samoilla aaltopituuksilla (jotka ei ymmärtänyt niin vähintään 20 oltava ja silloinkin henkisesti ikäistään kypsempi ja omata elämänkokemusta runsaasti).
Pari kertaa käynyt niinkin että löytyy mielenkiintoinen ehdokas. Juttu luistaa ja kun tulee minun työ puheeksi niin ilmoitettu että pitää tienata vähintään xxxx/kk netto että hän tulee puolisoksi, kun ilmoitan että sopii minulle ja haluan että hän tienaa 70% siitä minun palkasta laskettuna myös itsekin, että se on tasapuolisempa niin juttu loppuu kuin seinään. Jää vähän maku että yritetään hyötyä. En pidä kauhean terveenä. Tosissaan nyt en tietenkään ole tulorajan kanssa. Kunhan toinen hoitaa itse elämisensä, ainakin vakaasti pyrkii siihen. Toki isonpi tuloisempi luonnollisesti maksaa yhteisessä kodissa enemmän minun mielestä.
Tuntuu että joku juttu tässä on mitä en tajua :D
Ois kiva kuulla muilta miten on onnistunut puolison valinta, erityisesti niiltä jotka pitävät maaseutu elämästä ja oman ruuan kasvattamisesta, sekä vinkkiä mistä ettiä maanläheistä puolisoa. Heittäkäähän vapaasti kommenttia!