näkijä paikalla. vastaan.
Kommentit (70)
mites minulla?
lasten ja perheen terveys kiinnostaa.
ja oma ura.
ja parisuhde.
*alli*
Näen teidän perheessä kolmen laitsa sairautta, ikävä kyllä en saa parempaa yhteyttä. Taidat olla näkijä itsekin.
Näkijä, autatko! Olen ihan kamalan ihastunut mieheni ja minun yhteiseen ystävään. Miten tässä käy, mitä hän ajattelee minusta, ja miten avioliittoni käy?
Nyt kun sellainen on paikalla kysyn, koska saamme toisen lapsen???
Tuhannet kiitokset jos vastaat!
Vierailija:
Näen teidän perheessä kolmen laitsa sairautta, ikävä kyllä en saa parempaa yhteyttä. Taidat olla näkijä itsekin.
yksi lapsen sairaus on tiedossa kyllä ja huolestuttaa.
ja muuten- voimakkaita tuntuja itsekin saan ihmisistä, vaikka en aktiivisesti taipumusta halua ylläpitää.
kiitokset sulle.
älähän väsytä itseäsi liikaa :-)
*alli*
Onnistaako meitä seuraavassa lapsettomuushoidossa?
Onnistaako meitä koskaan luomusti?
T: Reetta, 24.v
luultavimmin 3. Kolmas ei vastaa, kun ei vielä ymmärrä että hänellä on lahja. Minä olen 2. näkijä, en ketjun aloittaja. Aloitin vastaajasta 16.
Entä tämä ristiverinen tähtiveljeni, onko hän vain ohikulkumatkalla elämässäni?
Kiitos!
Hei,
näetkö minulle muuttoa? Entä mitä näet työelämään ja raha-asiohin?
Kiitos
Kysyisin mieheni työstä, näetkö hänelle onnistumista projekteissaan.
entä näkyykö meille lisää lapsia?
Vieläkö näät meidän perheeseen syntyvän lasta/lapsia? Erittäin tärkeä asia minulle!!!
Kiitos jos jaksat vastata!
Vierailija:
Entä tämä ristiverinen tähtiveljeni, onko hän vain ohikulkumatkalla elämässäni?Kiitos!
rehellisenä
Miten käy minulle ihastukseni kanssa?
henkimaailmaan?
Olen tuon alla olevan viestin kirjoittaja :)
" Juuh
Miten näet mieht elämässäni. Onko mr. right one jo kolahtanut kohdille?
Entäs muuten näkyykö jotain?
T. Vaaleahko vihreäsilmäinen nainen alle 30. v
Sulla on vielä pitkä matka kolmikymppisiin. Mr. right one voi olla sinun kohtalosi, näen kuitenkin 2 ristiriitaa välillänne. Sinun ristiriitasi on isompi kuin miehen. Mies rakastaa sinua kunhan vain pääsisit irti menneestä. "
Näen sinut yrittämässä ja heti perään luovuttamassa. Sinusta on mihin vain kunhan pidät luonteesi. Olet herttainen ihminen, jolla paöjon tahdon voimaa! Eteenpäin mars! Ja usko iteesi!
Pitäiskö tehdä tarjous talosta, jota ollaan katsottu?
Ja saanko syksyllä uuden työtehtävän?
Haluaisin kuulla onko syntymätön (olen rv7+1) lapseni terve ja onko se tyttö vai poika?
Kiitos jo etukäteen!
Vierailija:
henkimaailmaan?
Olen tuon alla olevan viestin kirjoittaja :)" Juuh
Miten näet mieht elämässäni. Onko mr. right one jo kolahtanut kohdille?
Entäs muuten näkyykö jotain?
T. Vaaleahko vihreäsilmäinen nainen alle 30. vSulla on vielä pitkä matka kolmikymppisiin. Mr. right one voi olla sinun kohtalosi, näen kuitenkin 2 ristiriitaa välillänne. Sinun ristiriitasi on isompi kuin miehen. Mies rakastaa sinua kunhan vain pääsisit irti menneestä. "
Voi, kerro menikö mun tentti läpi?
Joudutaanko turvautumaan hoitoihin vai hoitaako luonto hommansa. Näetkö minun työtilanteeni millaisena?