näkijä paikalla. vastaan.
Kommentit (70)
Saatko mitään vaikutuksia 27:stä? Olen risteysvaiheessa ja tulevaisuus vähän jännittää...
Olen nyt 1 lapsen yh. Saanko enää lapsia ja koenko enää uutta onnea?
T: 27
Vierailija:
En tiedä näetkö tällaisia asioita, mutta kysyn kuitenkin. Onko lähelläni isäni äiti tai isä henkimaailmasta. Haluavatko he sanoa jotain?
isääsi en koe. Taidat olla äitin tyvär.
Vierailija:
Vierailija:
Entä tämä ristiverinen tähtiveljeni, onko hän vain ohikulkumatkalla elämässäni?Kiitos!
rehellisenä
Mitä pystyt kertomaan tulevaisuudestani, tai tästä hetkestä? Rakkauselämästä tai onnesta elämässä? Olenko valinnut oikean miehen? Pääsenkö elämässäni tasapainoon?
Miksi exäni aiheuttaa niin paljon pahaa mieltä minulle? Miten tämä päättyy? Pääsenkö ikinä hänen vaikutusvallastaan pois? Tilanne todella painaa minua.
Entä onnistuuko suhteemme miehen kanssa jonka olen juuri tavannut?
Ja miten minulle niin rakkaat lapset tulevat elämässään pärjäämään?
Kiitos sinulle ja kaikkea hyvää!
Anni
Olen aiemminkin käynyt erään punatukkaisen näkijän luona, mutta nyt ei siihen mahdollisuutta vaikka tulevaisuus " hukassa" .
Olenko siis valitsemassa oikeaa suuntaa elämälleni ja voivatko suunnitelmani toimia tulevaisuudessa ?
Kauhea epävarmuus kasvaa kun päätöksenteko lähestyy =(
Havis
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
Entä tämä ristiverinen tähtiveljeni, onko hän vain ohikulkumatkalla elämässäni?Kiitos!
rehellisenä
tunnen sen joka kirjaimella minä kirjoitan.
En tiedä näetkö tällaisia asioita, mutta kysyn kuitenkin. Onko lähelläni isäni äiti tai isä henkimaailmasta. Haluavatko he sanoa jotain?