Mitä v*ttua tämän on, että varaat kylpylähotellista huoneen, eikä kylpylän käyttö sisälly hintaan?
Joudut maksamaan siitä erikseen. On sen nyt prkl, aina on kylpylän käyttö sisältynyt hintaan, mitä helvetin touhua tämä nyt on?!
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! Tätä ihmettelin esim Imatran kylpylässä.. Kylpylän käytöstä piti maksaa erikseen. Siis meneekö sinne joku vain yöpymään? ja lisäksi jos halusi kertakäyttöiset släpärit niin nekin maksoivat vielä 5e pari :D
Ei ikinä enää sinne.
Miksei menisi? Kyllä ihmiset käyvät Imatralla muutenkin kuin uimassa.
Oletko käynyt? Kylpylästä on kyllä jonkin verran matkaa Imatran keskustaan.
Ihmiset liikkuvat paljon eri syistä, myös Imatralla. Itse ole käynyt siellä vain töiden takia. Kerran kokous oli juurikin Imatran kylpylässä. Eli menin jopa kylpylään muuten kuin uimaan.
Ilmeisesti olisi pitänyt ilmoittaa asiakkaalle, ettei kokouksia saa järjestää kylpylähotelleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin Kuusamossa ja minua ärsytti myös huoneesta poistettu jääkaappi. Kiva olla eri-ikäisten lasten kanssa reissussa kun ei saa mitään iltapalaa kylmään.
Ei tietenkään, pitää ostaa kaikille ne 5 euron iltapalasämpylät. Ja jääkaappi vie sähköä, sekin on ikävää.
Taitaa olla kympin per sämpylä. Välissä joku halpa edam-siivu, salaatinlehti ja pari tomaattiviipaletta
Iltapalaksi voi syödä myös vaikka banaanin, trip-mehun ja myslipatukan, tai jotain muuta lämpimässä säilyvää jos sitä jääkaappia ei ole.
Eikun lapset eli kakarat haluaa pizzaa, limukkaa, sipsiä, karkkia....
Kohtahan se menee siihen, että hotellihuoneen hinta on 20 euroa/henkilö. Lakanat 10€/henkilö, sängyn petaus 30€/sänky, WC:n käyttömaksu 10€/henkilö, kylpypyyhe 10€/kpl, suihku 10€/henkilö, loppusiivous 30€/henkilö, aamupala 25€/henkilö, lounas/päivällinen 50€, respan palvelumaksu 5 €/asiointi.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin Kuusamossa ja minua ärsytti myös huoneesta poistettu jääkaappi. Kiva olla eri-ikäisten lasten kanssa reissussa kun ei saa mitään iltapalaa kylmään.
Hotellin ravintolan ruoka käy paremmin kaupaksi kun huoneissa ei ole jääkaappia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, pitää ostaa kaikille ne 5 euron iltapalasämpylät. Ja jääkaappi vie sähköä, sekin on ikävää.
Taitaa olla kympin per sämpylä. Välissä joku halpa edam-siivu, salaatinlehti ja pari tomaattiviipaletta
Iltapalaksi voi syödä myös vaikka banaanin, trip-mehun ja myslipatukan, tai jotain muuta lämpimässä säilyvää jos sitä jääkaappia ei ole.
Koomisia nämä tyypit, joilla on hirveä tarve päteä asiassa, jossa pätemistä ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Tiedustelisin ihan ystävällisesti, mikä ihme niissä kylpylöissä houkuttaa. Olen mennyt hotelleihin, jotka ennen olivat laadukkaita, esim. Aulanko, ja yhtäkkiä ne ovatkin kylpylöitä. Laatupaikat muutettu massojen temmellyskentiksi. Mutta kai se kannattaa, kysyntä kova? Miksi? Pääsettehän te uimahalleihin milloin haluatte, tenavat mukaan!
Mä en myös ymmärrä noita kylpylöitä, kin uimaan pääsee melkein missä vain, halleihin tai rannoille. Joskus kävin ja inhottava jalkasienitunne tuli heti, kun uimasandaalin otti jalasta ja hipaisi edes paskaista lattiaa.
Täällä ruotsissa voi kylpylöissä valita eri paketteja. Pitää olla tarkkana että valitsee sen mihin kuuluu myös itse kylpylässä käynti. Tietty kalliimpi kun pelkkä yöpyminen.
Toi kylpyläkään ei ole mikään koko päivän mahdollisuus, vaan aika tulee valita, olisko joku kolmisen tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Rahastusta. Ehkä hotelli ei kannata muuten.
Sieltä voi varata huoneen johon sisältyy kylpylä. Ne halvimmat on bisnesmatkustajille, jotka ei kylpylässä halua lillua. Joka menee kylpylän takia sinne, ostaa huoneen johon kuuluu kylpylän vapaa käyttö.
En ole koskaan tajunnut ihmisiä, jotka ostavat sen halvimman vaihtoehdon ja sitten valittavat, kun eivät saa kalliimpien vaihtoehtojen palveluita. Esim lentokoneen paikat ja hotellien huoneet yms. Ja sitten samat natisee sellaiselle, joka on maksanut palvelusta, mutta ei saa sitä. Esim mummo junassa yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedustelisin ihan ystävällisesti, mikä ihme niissä kylpylöissä houkuttaa. Olen mennyt hotelleihin, jotka ennen olivat laadukkaita, esim. Aulanko, ja yhtäkkiä ne ovatkin kylpylöitä. Laatupaikat muutettu massojen temmellyskentiksi. Mutta kai se kannattaa, kysyntä kova? Miksi? Pääsettehän te uimahalleihin milloin haluatte, tenavat mukaan!
Mä en myös ymmärrä noita kylpylöitä, kin uimaan pääsee melkein missä vain, halleihin tai rannoille. Joskus kävin ja inhottava jalkasienitunne tuli heti, kun uimasandaalin otti jalasta ja hipaisi edes paskaista lattiaa.
Eihän kylpylään mennä uimisen takia, vaan rentoutumaan ja nauttimaan erilaisista saunoista ja altaista, lämmöstä. jne. Mitä se järvessä uiminen liittyy siihen jos haluan vaikka lämpimään porealtaaseen?
Tämä.Ja uima-allas käyttö sekin tehty miten sattuu,*"saat,et,saat et ""tyyliin ..Talvella vingutaan ei uijia.En käy kylpylöissä saati hotelleissa kun se on tätä.Ei siel kalleus oo se asia miks,vaan kurjstaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun lapset eli kakarat haluaa pizzaa, limukkaa, sipsiä, karkkia....
Noi säilyy ilman jääkaappia. Jopa se pitsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota se on, jos netin välityksestä ottaa hinnat alkaen huoneen. Sillä saadaan näyttämään haussa edullisimmalta hinta.
Voi olla, että edes aamupala ei kuulu hintaan.
Se kyllä kuului.
Scandicilla ei kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koomisia nämä tyypit, joilla on hirveä tarve päteä asiassa, jossa pätemistä ei tarvita.
Ja huvittavia nää, joiden mielestä ok, että asiakasta kusetetaan minkä keritään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kylpylään mennä uimisen takia, vaan rentoutumaan ja nauttimaan erilaisista saunoista ja altaista, lämmöstä. jne. Mitä se järvessä uiminen liittyy siihen jos haluan vaikka lämpimään porealtaaseen?
Järvessä ei ole paskaisia alapäitä uitettu pienessä lämpimässä lätäkössä. Sitten ihmetellään lääkärissä, mistähän on tuollainen tauti iskenyt. T. Lab.hoitaja.
Flamingossa on ollut jo pitkään niin että kylpylä maksaa erikseen. Tänä kesänä taisi olla joku pakettihinta jos haluaa kerralla maksaa kaikki. Ennen koronaa sai muistaakseni hotellin respastakin ostaa liput etuhintaan, sitten piti alkaa varailemaan käyntiaikoja ja nykyään netissä monimutkaisesti ostettavissa. Vinkkinä että ainakin lapsiperheelle löytyy Scandicista paljon edullisempi paketti, pyörätietä pitkin kylpylään alle kilometri.
Voi käydä sekä kylpylässä, että meressä uimassa.
Kylpyläreissu vaan on äidillekin lomaa ruoanlaitosta. Ja kivaa perheen yhteistä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järvessä ei ole paskaisia alapäitä uitettu pienessä lämpimässä lätäkössä. Sitten ihmetellään lääkärissä, mistähän on tuollainen tauti iskenyt. T. Lab.hoitaja.
Hyvä vinkki, uima-altaasta se pöpö tuli.