Helena Koivulla hirveät määrät ulosotossa oikeudenkäyntikuluja
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Helena tarvitsee töitä eikä mustamaalaaminen ja haukkuminen ole hyväksi työn saamiselle. Hänessä ei ole mitään vikaa ihmisenä.
Hän itsehän kaiken aiheuttaa. Töihin olisi voinut hakeutua ihan rauhassa jo kuusi vuotta sitten.
Voi olla, että Helenan jutuissa on perääkin. Asiat ei ole mennyt niinkuin sovittu, ei ole saanut mitä kuuluisi.
Mutta kannattaisi kyllä jo mennä eteenpäin. Olisi kannattanut jo aikaa sitten. Rakentaa omaa elämää, keskittyä lapsiin. Lapset ymmärtää totuuden kun kasvavat. Helena olisi voinut tienata ihan ok vaikka jollain paljastuskirjalla myöhemmin. Silloin se olisi myös ollut uskottavampaa, nyt ihmisten silmissä on vain kaksi riitapukaria. Mikä tietty voi olla totuuskin. Ken tietää. Sairas suhde heillä jokatapauksessa on ja ollut varmaan pitkään.
Helena on saanut ihan kaiken mitä pitikin ja ylikin. Mitään perää hänen valheissaan ei ole.
Haluaisin vain ymmärtää sen yhden asian, että jos ja kun avioehdossa oli määräys, että Helena saa tasan miljoona euroa, niin miksi Helena on käyttänyt tämän älyttömyyksiin( kuten oikeustaisteluihin) ja menettänyt kaiken, eikä vain ottanut miljoonaansa ja ollut iloinen loppuelämäänsä?
Miljoona riittää varsin hyvin järkevästi pelattuna kivaan loppuelämään
Helena halusi puolet Mikon koko omaisuudet, isot elatusrahat loppuiäkseen ja lasten yksinhuoltajuuden. Ja asua Usassa.
Vierailija kirjoitti:
Helena halusi puolet Mikon koko omaisuudet, isot elatusrahat loppuiäkseen ja lasten yksinhuoltajuuden. Ja asua Usassa.
Pissivätkö lakimiehet Helenan silmään ja vakuuttivat, että me voitetaan tämä juttu. No näin ei tainnut käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pissivätkö lakimiehet Helenan silmään ja vakuuttivat, että me voitetaan tämä juttu. No näin ei tainnut käydä.
Ei. Hän vaihtoi aina uuteen ja aloitti uudestaan. Siksi niitä kuluja onkin jo likemmäs miljoona kolme sataa tuhatta.
On myös niin, että asianajajat masinoi näitä juttuja laskutuksen toivossa. Ne velottaa sen kolmesta sadasta eurosta ylöspäin per tunti, syövät ensin koko oikeusturvavakuutuksen korvausmäärän ja siitä ylöspäin. Ihme pellesakkia? Oikeuden istunnossa kekkaloidaan liivipuku päällä ja mirri kaulassa, patiinit kiiltää. Tuohon pukeutumisteatteriin menee monellakin enemmän huomiota, kuin itse juttuun. Porschella saavutaan paikalle. Jotenkin ne on vinksahtaneet ajatteluun, että heillä on pakonomainen tarve rikastua siinä hommassa. Vaikka se on ihan vaan asiakkaan konsultointia. Siis kyllä. Olen ollut asiantuntijatodistajana lukuisia kertoja, sillä puhun.
Ei Hellulle ole kenenkään mitään tarvinnut masinoida. Ihan itse on masinoinut.
Ahneella on paskainen loppu. Olisi jotain yrittänyt edes itse. Ostanut talon ja ehkä korottanut elareita.
Rikkaan rouvan elämä on takanapäin.
Se on olutta ja menyttä nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli juttu jostain ihme panttauksesta jonka tuo oli tehnyt asianajotoimistolleen siitä kiistana olleesta rakennuksesta. Miten ihmeessä tuo voi pantata jotain jota ei selvästi omista?
Ja sitten asianajajien liiton edustaja siinä pyöritteli jotain ympäripyöreitä ottiatuota toisaalta juupas-eipäs, toisaalta taas eipäs-juupa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e33dde3b-4fc2-49ef-b10c-fda848…
Tuossa. En oikein ymmärrä tätä 🤔
Rasitustietojen mukaan Helena Koivu vahvisti kiinteistöön 100 000 euron kiinnityksen ennen kuin omistusoikeus siirtyi Mikko Koivulle. Sähköisen panttikirjan haltijaksi on merkitty Asianajotoimisto Fiducius Oy, jonka toimitusjohtaja on Helena Koivua avioerossa edustanut asianajaja Erno Kuivasaari
Eli miten toi kiinnitys juttu nyt toimii, kun Mikko Koivu omistaa koko paskkerran?
Eiköhän siitä rapsahda Hellulle ja juristille seuraamukset ja juristilta menee oikeudet
Vierailija kirjoitti:
Ei Hellulle ole kenenkään mitään tarvinnut masinoida. Ihan itse on masinoinut.
Mä tunnen yhden ihmisen, jolla on ongelmia ihmissuhteissa. Riitautuu joka asiasta ja kaikkien kanssa. Sit polttaa tuhansia euroja käräjillä, saa jonkun paskatuomion. Eikä olis muuta tarvinnut osata, kuin kohdella muita ihmisinä, ja jutella rauhassa kaksi minuuttia, niin asiat olis selvinneet ihan sillä. Mutta kun ei. Joka sana on hyökkäys tätä ihmistä kohtaan. Kääntää kaiken itseensä kohdistuvaksi hyökkäykseksi. Jos lokki lentää taivaalla, niin ihan varmasti se lokki vain kyttää tilaisuutta paskantaa hänen päälleen.
Mikon on maksettava Helenalle 100 000 euroa kiinnityksen kuolettamiseksi.
Kaupan este: Kauppa ei yleensä toteudu, jos panttikirja on Helenan hallussa vakuutena.
Eli kaikki raha, mitä Helena saa menee ulosoton kautta asianajofirmalle?
En seuraa lainkaan Koivujen friikkisirkusta.
5 miljoonaa on mammalle tarjottu.
Ei kelvannut? Muuta en tiedä. E
Mä en ole koskaan elämässäni
syytettä nostanut, en tiedä tällaisista.
Ei aiempia ongelmia sêksuaalisen
häirinnän kanssa missään
k:gissa/maassa. Ei koskaan.
M U T T A --
Savossa ollut tilanne, jossa nyymi mies
tunkeutunut kotiini 2 krt.
Pyysin sovun hengessä
miestä ottamaan yhteyttä antamaani
sähköpostiin *sovittelun merkeissä.
Mitään ei ole miehestä kuulunut. E
Vierailija kirjoitti:
MITÄ hiton väliä, lukekaa seiskasta.
JA mitä se teille edes kuuluu!
Niin, eihän monetkaan asiat kaikille kuulu, mutta ei niitä voi pakoillakkaan, lehdet ja uutiset on niitä pullollaan ja nyt täällä keskustelupalstallakin. On jokaisen oikeus silloin keskustella ja arvostella niitä, kun ne vaan räjähtävät silmille ja korville. Ei kukaan niitä juttuja lähde itse kaivelemaan mistään.
Ja luulen että niistä halutaankin mielipiteitä muilta, ei muuten tekstin lopussa olisi monissakaan jutuissa mahdollista vastata vastaussarakkeeseen.
Kaikki kuuluu kaikille jos se on julkista.
Helena tarvitsee töitä eikä mustamaalaaminen ja haukkuminen ole hyväksi työn saamiselle. Hänessä ei ole mitään vikaa ihmisenä.