Tiesitkö että apinat on ainoa eläinlaji ketkä näkevät maailman samanlaisena kuin ihminen
Siinä missä ihminen ja apina näkee lähestyvän tiikerin oranssina mustine täplineen, muut eläinlajit ei näe mitään koska niiltä puuttuu kokonaan tietty väriskaala eli tiikerit ja muut pedot on niille näkymättömiä. Sen takia kädelliset lajit dominoi!
Kommentit (30)
Joo Korkeasaaressa ne istuu oksalla ja sylkee ihmisiä ihan ne käyttäytyy kuin Afrikassa monet . Aasiassa . Ehkä kun ne syö grillattuja apinoita ja yhtyy niihin niin se geenisiirtymä vaikuttaa.
Miten tuokin on aukottomasti voitu tutkia että miten eläimet näkee?
Minulla on sitten poikkeava näkö en näe lähestyvää tiikeriä täplikkäänä vaan raidallisena olen kaiketi luonnon oikku.
Juutalaiset tulee rapakossa Jeesus jo sen tiesi 2000 vuotta sitten . Yökerhot ja stripparit .
Bordellit onkin korkeakulttuuria apinoille ja possuille . Vaimot on synnyttämässä.
Miehet makaa miesten kaa Mooses ja rypee rapakossa . Mitähän sukupuolitauteja elukoista saa kun niihin yhtyy ?
Huoraamisen Mooses synti varmaan yleisin siis apinoille .
Oliko sellainen yhtye monkeys joskus . Naiset voi perustaa yhtyeen moonikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja sinun sukulaisesi ei paljon kuule minua kiinnostele.
Hyppää takaisin lautaselleni, possu.
Sialla on 98% ihmisen geenit. Älähän hauku sukulaisiasi. Sitä paitsi sianliha maistuu - näin väitetään - ihmislihalta. Sianliha on paras B1-vitamiinin lähde. B1-vitamiinin puutostila on hengenvaarallinen.
Nyt kyllä loukkaat sikoja.