Petteri-LIVE: Valtioneuvoston tiedoksianto
Pääministeri toistaa itseään: Olen aina käytettävissä.
Kommentit (1035)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kutsui eduskunnan koolle kesätauolta?
Orpo esitti pyynnön, Halla-aho kutsui.
Ei olisi pyytänyt, ellei olisi ollut pakko. Oppositio vaati. Tämä on juuri tätä narsistinen pelikirjan sumutusta. Kun pm pakon edessä pyytää eduskunnan koolle, puoluetoveri nostaa tämän pakon edessä tehdyn teon pm:n ansioksi.
Hyvin aloitettu, Minja! Pahanmakuista soppaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra ilmoitti jo hyvissä ajoin ettei aio liata käsiään tässä kohussa, ja sen huomaa.
Purra ja Orpo näyttävät naureskelevan keskenään ihan samaan malliin kuin ennenkin. Onhan myös kyse Purrankin pallista.
Tämä on niin ahdistavaa ja vie uskoni suomalaisiin, jotka näitä äänestävät. Näistä tulee ihan joku yläasteen koulukiusaajat mieleen, en ymmärrä miten kukaan voi tällaista kannataa.
Ja kun ei ole edes yhtään varaa naureskella.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Rydman edes tämän kerran keskittyä itse asiaan eikä leikkiä puhelimellaan? Avointa halveksuntaa demokratiaa kohtaan.
On tässä ketjussa kommentoimassa.
-winner-
Go Minja!
Orpo tuhertaa nolona jotain suttupaperia, ei kehtaa edes kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kutsui eduskunnan koolle kesätauolta?
Orpo esitti pyynnön, Halla-aho kutsui.
Ei olisi pyytänyt, ellei olisi ollut pakko. Oppositio vaati. Tämä on juuri tätä narsistinen pelikirjan sumutusta. Kun pm pakon edessä pyytää eduskunnan koolle, puoluetoveri nostaa tämän pakon edessä tehdyn teon pm:n ansioksi.
No mikä pakko on totella oppositiota? Tämä oli ihan pääministerin päätös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko oikeasti tuo idaripersu ei osaa mitään muuta kuin syyttää edellistä hallitusta Tuohan on tyhmempi kuin olen kuvitellutkaan
Reilusti jättää mainitsematta Uniperin taustat. Siellähän kokoomus huseerasi myös.
Uniper oli hyvä ostos, se tuotti hyvin r y s s ä n sotaan asti. Tuppurainen-marin r y s s i myynnin.
Te maksatte tästä-kin nyt.
Nimimerkki Riikka varmaan trollailee täällä kun luurilla roikkuminen tuntuu maittavan.
Vapaavuori pyysi 30 miljoonaa, Petteri antoi 35. Miksi? Mistä se summa ilmestyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Rydman edes tämän kerran keskittyä itse asiaan eikä leikkiä puhelimellaan? Avointa halveksuntaa demokratiaa kohtaan.
On tässä ketjussa kommentoimassa.
-winner-
Nyt Purrakin löysi puhelimensa, kun Koskela alkoi puhua. Liian järkevää, asiapohjaista ja selkeää kritiikkiä?
Nyt alkoi opposition lässytys...lopettakaa...ei ole uskottavaa teidän jäkätys...en kestä kuunnella...auttakaa...pitäkää se leipäläppänne vähän aikaa kiinni...Kiitos !!!
Vierailija kirjoitti:
Eduskunta on kutsuttu koolle keskustelemaan Petterin sekoiluista ja hallituspuolueet puhuvat Sannasta.
Mutku hallitusta on saanut tässä jo tovin kuunnella.
Ymmärrän vasemmistoliiton kannatuksen jatkuvan nousun. Minja lataa suoraan ja täysillä joka kerta. Luulin ettei puolue voisi saada Litä parempaa puheenjohtajaa mutta Minja on jopa parempi. Nytkin tulee selkeää suoraa hyökkäystä Orpolle.
Taidan äänestää Vasemmistoliittoa huhtikuussa!
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkki Riikka varmaan trollailee täällä kun luurilla roikkuminen tuntuu maittavan.
Tilailee Temusta kesämekkoa.
-winner-
Minja tylyttää rahaa on-Petteriä, tämä on hauskaa.
Petterin ja Riikan naamaat kiiltää koko ajan vaan enemmän. Ei kai vaan hikoiluta?😂
Tuota alienia ei jaksa millään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi opposition lässytys...lopettakaa...ei ole uskottavaa teidän jäkätys...en kestä kuunnella...auttakaa...pitäkää se leipäläppänne vähän aikaa kiinni...Kiitos !!!
Riikka tuli ketjuun Ryden avuksi.
-winner-
Ne lukivat vaan tuon mun edellisen kommentin kultakala-riikasta.
-winner-