Petteri-LIVE: Valtioneuvoston tiedoksianto
Pääministeri toistaa itseään: Olen aina käytettävissä.
Kommentit (824)
Vierailija kirjoitti:
Purra ilmoitti jo hyvissä ajoin ettei aio liata käsiään tässä kohussa, ja sen huomaa.
Kultakala akvaariossa tuijottelemassa seinille ajoitellen räpytellen -riikka asetus päällä. Blub blub blub...
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Sanna mainittu! Kopra hyökkää raivokkaasti valheilla opposition kimppuun.
Kerro yksi näistä valheista.
Vierailija kirjoitti:
Kurvinen on oikeasti hyvä oppsitiojohtaja. Itse olen tiukasti punavihreä mutta muut oppositiojohtajat ovat ihan nössöjä Kurviseen verrattuna.
No, eikä ole. Eikä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko oikeasti tuo idaripersu ei osaa mitään muuta kuin syyttää edellistä hallitusta Tuohan on tyhmempi kuin olen kuvitellutkaan
Reilusti jättää mainitsematta Uniperin taustat. Siellähän kokoomus huseerasi myös.
Orpo oli myös huseeraamassa valtiovarainministerinä.
Petteri antoi tiedonannon, mikä ei vastannut yhtään mihinkään. Edelleen on epäselvää, miten ja kenen toimesta hanke sinne kokoomuksen koriin ilmestyi ja miksi valtiovarainministeri Purra hyväksyi tuen vastoin parempaa tietoaan eikä informoinut hallituskumppaneitaan päätöksenteon yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Kurvinen on oikeasti hyvä oppsitiojohtaja. Itse olen tiukasti punavihreä mutta muut oppositiojohtajat ovat ihan nössöjä Kurviseen verrattuna.
Minkä oppositiopuolueen johtaja se on? Kurvinen on ennemminkin uusi Mauri Pekkarinen ja siksi siitä ei voi ikinä tulla puoluejohtajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurvis-Antti alkaa päästä vauhtiin :D tämä on viihdyttävämpää kuin luulinkaan
Siinä on huumoriarvoa kun kepulainen saarnaa korruptiosta. Kokoomuksen jälkeen kepu on vahva kakkonen vuosikymmenten suhmuroinneissa.
Sehän vain kertoo kuinka törkeää on kokoomuslainen korruptio. Kepulainenkin näyttää putipuhtaalta kokkarikökkärien rinnalla.
Hyvä tarkennus Hyrköltä: kyse ei ole hallin tarpeesta vaan suhmuroinnista
Vierailija kirjoitti:
Purra ilmoitti jo hyvissä ajoin ettei aio liata käsiään tässä kohussa, ja sen huomaa.
Purra ja Orpo näyttävät naureskelevan keskenään ihan samaan malliin kuin ennenkin. Onhan myös kyse Purrankin pallista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kutsui eduskunnan koolle kesätauolta?
Orpo esitti pyynnön, Halla-aho kutsui.
Riikka on raivona. Varmasti Peterille. Ps kannatus matala ja nämä kaivaa kuoppaa syvemmäksi.
Mitä se Riikkuli yrittää seinistä etsiä?
Tää on turvaa vasliteatteria ja tuhlausta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko oikeasti tuo idaripersu ei osaa mitään muuta kuin syyttää edellistä hallitusta Tuohan on tyhmempi kuin olen kuvitellutkaan
Reilusti jättää mainitsematta Uniperin taustat. Siellähän kokoomus huseerasi myös.
Ja Vapaavuori.
Näin SDP tuhlaa rahoja vasliteatteriin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurvis-Antti alkaa päästä vauhtiin :D tämä on viihdyttävämpää kuin luulinkaan
Siinä on huumoriarvoa kun kepulainen saarnaa korruptiosta. Kokoomuksen jälkeen kepu on vahva kakkonen vuosikymmenten suhmuroinneissa.
Sehän vain kertoo kuinka törkeää on kokoomuslainen korruptio. Kepulainenkin näyttää putipuhtaalta kokkarikökkärien rinnalla.
Kepu pettää aina ja Kokkareet vie rahat aina. Oja ja allikko.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten Jani Mäkelä ottaa raikkaan otteen keskusteluun paasaamalla Sannasta. Italiaisten ikkunaremontit mainittu.
Tukiesi leikkauksella maksat siitä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo myös avasi vuonna 2015 raj a t tälle eräälle porukalle.
Voisiko Rydman edes tämän kerran keskittyä itse asiaan eikä leikkiä puhelimellaan? Avointa halveksuntaa demokratiaa kohtaan.
Syytä onkin.