Petteri-LIVE: Valtioneuvoston tiedoksianto
Pääministeri toistaa itseään: Olen aina käytettävissä.
Kommentit (824)
Petteri: Talouskasvu ei ollut alkanut. Väliriihi perustui Risto Murron kasvupakettiin.
Miksi Petteri ei kerro, että Jan Vapaavuori kuului Murron kasvutyöryhmään?
Mun kissa alkoi naukua hulluna heti kun Petteri aloitti puheenvuoronsa :D kissakin erottaa huijarin valheet
JÄLKIKÄTEEN ON KÄYNYT ILMI bullshit!
Ja siinä meni Vapaavuori. Vaatii VTV:tä kampaamaan lobbausrekisterin läpi. Ilmankos; asia ei VTV:lle kuulu eikä Vapaavuoren nimeä sieltä löydy.
Miksi tuo garden-sana äännetään niin laiskasti?
Kuulen koko ajan "kahden Helsinki -hanke".
Petsku paasaa kuin lahkolaissaarnaaja
Nyt orpo selittää että yksi halli luo Suomeen ne tarvittavat 200 000 työpaikkaa 😂 voi juma, ukko ei tajua, että enimmillään tuollakaan raksalla ei pyöri kuin joitakin kymmeniä puolalaisia ja virolaisia ukkoja 😂
Pitäis olla vähintään ydinvoimalatyömaa, että se työllistäisi yli 200. Saati 200 000.
Onkohan Vapaavuori suolaaminen sovittu herrakerhossa yksissä toimin vai toimiiko petsku tältä osin omatoimisesti
Petterinä en kehtaisi puhua suomalaisten harhaanjohtamisesta
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa alkoi naukua hulluna heti kun Petteri aloitti puheenvuoronsa :D kissakin erottaa huijarin valheet
Kuitenkin itse astuit hännän päälle, kun halusit noin olevan.
Pääministeri syyttää oppositiota: on vääristelyä väittää, että pääministeri olisi päättänyt mitään.
Kokoomus laittaa taseet töihin = vaalirahoittajiensa taskuun.
Aiempia esimerkkejä Kokoomuksen sählingeistä:
- Carunan myynti
- Kemiran myynti
- Uniperin ostaminen
Nyt Petteri aikoo upottaa koko hallituksen. Hyvä.
Ääni värisee, alkaa viedä voimia tämä kohu.
Vierailija kirjoitti:
Ääni värisee, alkaa viedä voimia tämä kohu.
Valehtelu vie voimia
Vierailija kirjoitti:
Petterinä en kehtaisi puhua suomalaisten harhaanjohtamisesta
Petteri on psykopaatti. Ei hän osaa hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Ääni tärisee taas
Sinullako ei tärisisi, kun olet syytettynä koko median välittämässä kuvassa koko kansalle? Julma kommentti.
Tyyppi elää omassa maailmassa. Eroa nyt helkkari jo, kun ei tuo mitään uusia tapahtumia Suomeen tuo
Tyyliin "tässä seison enkä muuta voi".
Ääni tärisee taas