Petteri-LIVE: Valtioneuvoston tiedoksianto
Pääministeri toistaa itseään: Olen aina käytettävissä.
Kommentit (824)
Hyvä, Petteri jauhottaa opposition mennen tullen ja sekös täällä vassarille aiheuttaa peppukipua,,,.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, Petteri jauhottaa opposition mennen tullen ja sekös täällä vassarille aiheuttaa peppukipua,,,.
Et siis edes katso lähetystä? Petteri on ollut hiljaa jo kohta puoli tuntia
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi elää omassa maailmassa. Eroa nyt helkkari jo, kun ei tuo mitään uusia tapahtumia Suomeen tuo
Orpo sanoi itse kansan elävän eri todellisuudessa. Siis myönsi elävänsä ihan toisessa todellisuudessa kuin kansa.
Maailma on täynnä pienempiä artisteja, eivätkä hekään löydä Suomen tyhjiin halleihin. On siis täysin typerää kuvitella, että suuremmatkin hallit täyttyisivät.
Kurvis-Antti alkaa päästä vauhtiin :D tämä on viihdyttävämpää kuin luulinkaan
Tää on sitä kun 200 ihmistä istuu salissa ja mietitään kaikilla pyhimyksen sädekehä päänsä päällä, kuka niistä on kussut yhteisiin muroihin eniten. Tiedoksi: taviskansa ei välitä, se haisee yhteisissä muroissa ihan yhtä lailla on se 35 euron tai 35 miljoonan euron liraus.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Tää on sitä kun 200 ihmistä istuu salissa ja mietitään kaikilla pyhimyksen sädekehä päänsä päällä, kuka niistä on kussut yhteisiin muroihin eniten. Tiedoksi: taviskansa ei välitä, se haisee yhteisissä muroissa ihan yhtä lailla on se 35 euron tai 35 miljoonan euron liraus.
-winner-
Petterin hallitus on paitsi kussut muroihin myös paskantanut matolle. Tässä ollaan.
Onko hän tietoinen, mistä hän on tietoinen ja kuinka tietoinen?
Purra ilmoitti jo hyvissä ajoin ettei aio liata käsiään tässä kohussa, ja sen huomaa.
En diggaa Kurvista, mutta hyvä puhuja ja puhe
Kurvinen on oikeasti hyvä oppsitiojohtaja. Itse olen tiukasti punavihreä mutta muut oppositiojohtajat ovat ihan nössöjä Kurviseen verrattuna.
Putte-Possu vuorossa, vi ttu mikä pelle
Vierailija kirjoitti:
Purra ilmoitti jo hyvissä ajoin ettei aio liata käsiään tässä kohussa, ja sen huomaa.
Heittää siis puolestaan Orpon bussin alle 😆
Vierailija kirjoitti:
Putte-Possu vuorossa, vi ttu mikä pelle
Orpo on kyllä ollut kusi sukassa koko ajan.
Onneksi sattui tällainen kylmä sadepäivä niin voi hyvällä omallatunnolla viettää iltapäivää tämän äärellä :)
Vierailija kirjoitti:
Kurvis-Antti alkaa päästä vauhtiin :D tämä on viihdyttävämpää kuin luulinkaan
Siinä on huumoriarvoa kun kepulainen saarnaa korruptiosta. Kokoomuksen jälkeen kepu on vahva kakkonen vuosikymmenten suhmuroinneissa.
Vierailija kirjoitti:
Kurvinen on oikeasti hyvä oppsitiojohtaja. Itse olen tiukasti punavihreä mutta muut oppositiojohtajat ovat ihan nössöjä Kurviseen verrattuna.
Vihreiden ja vasemmiston johtajat ovat kyllä hyviä ja teräviä. Sdp kaipaisi Kurvisen kaltaista sanavalmista ja kärkevää johtajaa.
Veli Kurvinen paasaa pontevasti, tarkkiksen runttarit ja naamanvääntelijät näyttävät seiskaluokkalaisilta jälki-istunnossa. Jopa k-sana mainittu.
Haha - retorisesti taitava Hyrkkö aloittaa hyvin ja piikikkäästi.
Mihin saa ilmoittautua? Hallitus ei nauti minunkaan luottamustani.