Onko huolestuttavaa jos naimisissa oleva mies flirttailee muille naisille? Onko tuollainen muka ok?
Onko liitossa jotain vikaa vai mikä juttu? Naimisissa oleva mies flirttailee selvästi seksuaalisesti ja on joskus hyvinkin sen oloinen, että tahtoisi seksiä. Kylmää - kuumaa käytökseltään. Jos olisin vaimo niin en tykkäisi tuollaisesta.
Kommentit (19)
Ne tykkää kimpasta ja sä näytät lupaavalta lisäpyörältä
Vierailija kirjoitti:
No olen tätäkin miettinyt. Kuitenkin välillä muuttuu kylmäksi ja etääntyy niin veikkaan että vaimo ei tykkäisi jos tietäisi ja hänellä sittenkin on omatuntoa ja moraalia. Sitten kuitenkin välillä kun on himoissaan niin tulee lähemmäksi ja flirttailee. Sitten taas kylmenee.
Ei muille kuin sen miehen perheelle.
Juu ei nyt ihan ookoolta kuullosta. Jos ei liitossa niin ainakin miehessä vikaa.
ps. Mistä tiedät miten himoissaan on? Mitä flirttailu hyödyttää himoon, jos ei saa toiselta?
Vierailija kirjoitti:
Juu ei nyt ihan ookoolta kuullosta. Jos ei liitossa niin ainakin miehessä vikaa.
ps. Mistä tiedät miten himoissaan on? Mitä flirttailu hyödyttää himoon, jos ei saa toiselta?
No silloin kun on himoissaan niin katsoo minua syvälle silmiin kuin tahtoisi minua, puhuu matalalla äänellä, tulee lähelle, saattaa olla hermostunut, todella hyvällä tuulella tai tiukan oloinen. Puhuu seksuaalisia juttuja, katsoo huulia, katsoo vartaloa. Hänestä näkee, että hän on kiinnostunut. Ei onneksi tee kuitenkaan mitään tämän enempää ja seuraavan kerran kun näemme niin hän on kylmä ja etäinen kunnes taas jonain päivänä tämä sama toistuu ja toistuu. Kylmää, kuumaa.
Pelimies. Aina verkot vesillä. Tuskin olet ainoa.
Hän on lisäksi sanonut, että minä kiusaan häntä. Siis tuhmalla tavalla. En minä tahallani ainakaan, hymyilen kyllä paljon ja vähän flirttailen mutta se on aika hauskaa vain. Ehkä olen vähän kiusotellut mutta niin on hänkin kyllä.
Ihmiset ihastuvat vaikka olisivat jo parisuhteessa. Menee ohi.
Pelimiehet pelaavat koko elämänsä pelejä naisten kanssa.kumpaa on helpompi kusettaa naista vai koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehet pelaavat koko elämänsä pelejä naisten kanssa.kumpaa on helpompi kusettaa naista vai koiraa.
Eniten pissiä on silti sun päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts, totuus tuntuu musertavalta?
Moni hakee vain pientä sosiaalista vahvistusta ilman aikomustakaan viedä asiaa pidemmälle ja nainen on heti haarat auki valmiina nussimassa toisen naisen miestä.
Vierailija kirjoitti:
Eli näyttää helpolta, suomeksi sanottuna h*oralta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts, totuus tuntuu musertavalta?
Sä ne tunteesi tiedät parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Moni hakee vain pientä sosiaalista vahvistusta ilman aikomustakaan viedä asiaa pidemmälle ja nainen on heti haarat auki valmiina nussimassa toisen naisen miestä.
Ahaa, eli mies ei tee mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää on tätä miestenlogiikkaa 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää on tätä miestenlogiikkaa 🤣🤣
Naisten logiikalla (omassa) miehessä ei ole mitään vikaa, vaan se toinen nainen vietteli sen.
Laimea liitto