Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sun aikas vähenee kokoajan. Mitä olet tänään tehnyt unelmasi eteen?

Vierailija
20.07.2026 |

Itse kävin kirjastossa lainaamassa kirjoja ja opiskelen unelmassani tarvittavia taitoja.

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ole ollut unelmia, olen vain elänyt omalla kyvylläni, nyt eläkkeellä.

Vierailija
102/117 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kaljaa jotta voin elää kuten normaalit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää unelmia, mutta työttömänä on helpotus tietää ettei täällä tarvitse ikuisesti olla ja kukaan ei saa mitään omaisuutta mukaan.

Vierailija
104/117 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastellut useamman kuukauden ja sain tänään tehtyä lenkin ja käytyä asioilla. Jospa pääsisin pian töihin ja pystyisin jatkamaan säästämistäni. Yksi unelmani olisi jäädä reilusti ennen eläkeikää pois työelämästä ja nauttia vapaammasta ja stressittömämmästä elämästä. Toki jos lottovoitto tulisi ostaisin kauan haaveilemaan oman mökin.

Vierailija
105/117 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin anssilla kiertämään maailmaa vuodeksi, nyt kun kerrankin aikaa ja mahdollisuus. 

N54

Älä ole yli puolta vuotta putkeen pois Suomesta, tai tiput pois Suomen sosiaaliturvasta ja menetät ansiosidonnaiset. 

Tee maksimissaan 6 kuukauden reissu, ja ole valmis palaamaan sieltä pikaisesti, jos saat kutsun TE-toimistoon tai työhaastatteluun. 

Vierailija
106/117 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskellut. Tosi vähän enää aikaa saavuttaa unelmani, niin täytyy kaikki vapaa-aika käyttää hyväksi. 

Vierailija
107/117 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään ajattelin kuinka turhaa on enää haaveilla saati unelmoida mistään. Minulla on kroonisia sairauksia ja olen pitkäaikaistyötön. Mitään toivoa paranemisesta tai työllistymisestä ei ole. En oikeastaan enää elä, olen vain olemassa.

Vierailija
108/117 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin fyssarilla. Unelma on turhien kipujen poissaolo ja se, että saisi mahdollisimman pitkään elää liikkuvaista aktiivista elämää.

Vierailija
109/117 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänäänkin täällä mökillä nauttinut kesälomastani poimimalla hilloja. Olen 57-vuotias. Kaikki unelmani ovat jo täyttyneet. Haluan nyt vain ylläpitää kuntoani ja toivon, että läheiseni ovat onnellisia ja pysyvät terveinä. 

Vierailija
110/117 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, sillä koko elämäni on aina ollut kuin unelmaa.

Vierailija
111/117 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun unelmaani ei voi enää juuri valmentautua. Olen jo kaiken tehnyt, mitä itse voin. Kieltä tietysti voisi enempi vielä päntätä.

Vierailija
112/117 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yksi ja ainut unelma on kokea romanttinen suhde, ehkä rakkauttakin, ennen kuin kuolen. Olen ollut pitkään yksin ja kaipaan toista. Dn oikein tiedä, mitä tämän unelman eteen voisin tehdä. En vaan tunnu kiinnostavan ketään. 

Vaihda näkökulmaa. Nyt mietit, miksi muut ei kiinnostu sinusta. Kenestä itse kiinnostut? Vai huolitko kenet vain? Sori, mutta kukaan ei halua sellaista, joka haluaa "vain jonkun". Ja vaikket sanoisi sitä ääneen, niin ihmiset vaistoavat sen. Mieti millaisen kumppanin haluat ja mistä asioista et suostu tinkimään. 

Lisäksi mieti mihin tarpeisiin sitä kumppania haluat ja pyri itse antamaan niitä asioita itsellesi. Tee myös itseäsi kiinnostavia asioita ja ole kiinnostava itsellesi. Tarkista myös, onko elämässäsi tilaa kumppanille. 

Vierailija
113/117 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin ylös tutkimusideaa syksyn rahoitushakuja varten.

Vierailija
114/117 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yksi ja ainut unelma on kokea romanttinen suhde, ehkä rakkauttakin, ennen kuin kuolen. Olen ollut pitkään yksin ja kaipaan toista. Dn oikein tiedä, mitä tämän unelman eteen voisin tehdä. En vaan tunnu kiinnostavan ketään. 

No itse esimerkiksi haaveilen parisuhteesta hoikan, kauniin ja urheilullisen keski-ikäisen naisen kanssa, joten kun huomasin, että naapuriini on muuttanut sellainen, vieläpä sinkku, niin olen aivan aluksi alkanut tervehtimään häntä. Pitää ottaa pieniä askelia unelmaa kohti, esim. moikkaaminen.

Vierailija
115/117 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttelin kaukana ihastuksestani etten vain töppäisi naisen nähden.

Vierailija
116/117 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastonnut. Sama eilen. Vielä huominen olisi tarkoitus olla ruoatta, ylihuomenna alan taas syödä vähitellen.

Vierailija
117/117 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättänyt, miten tapan itseni, kunhan vanhemmasta aika jättää. Rauhoittaa mieltä, kun tietää, että on pääsy ulos tästä paskasta.