Olisiko 14-vuotiaalla tyttärelläsi nenärengas?
Kommentit (32)
Tähän ei voi olla vastaamatta muuta kuin että totta mooses
Voisi olla. Mulla on vain poikia. Eivät ole semmoista pyytäneet.
Ei ole edes pyytänyt, mistä olen iloinen. Täysi-ikäistyttyään hän oli ottanut jonkun kuvan nilkkaan. Oma asiansa, itse maksoikin.
Korvikset sai jo ala-asteella, ei muita lävistyksiä ole pyytänyt.
Annoin tyttärelleni luvan ottaa nännilävistykset 13-vuotiaana. Olin itse valvomassa, että kaikki sujui asiallisesti. M58
Vierailija kirjoitti:
Annoin tyttärelleni luvan ottaa nännilävistykset 13-vuotiaana. Olin itse valvomassa, että kaikki sujui asiallisesti. M58
Nam 🤩
Ei olisi, saati turbaania tai partaa.
Ei ole. Mikä tuollaisen nenärenkaan tarkoitus yleensä on ? Sidotaanko siihen remmi ja siitä remmistä pidetään kiinni kun ulkoilutetaan tyttöä ettei pääse karkuun ?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mikä tuollaisen nenärenkaan tarkoitus yleensä on ? Sidotaanko siihen remmi ja siitä remmistä pidetään kiinni kun ulkoilutetaan tyttöä ettei pääse karkuun ?
Tuleeko sulle korvakoruistakin ekana mieleen, että sidotaan remmi ja ulkoilutetaan?
ei. aikuisena tehkööt mitä haluaa.
Pojalla oli, tuli viikko sitte nenä veressä kotiin, joku Börje oli laittanu nenärenkaasta kiinni sängynpäätyyn ja ryskyttäny perseeseen, poika oli tykänny kovin, mutta lopputuuppaus oli repiny nenän riekaleiksi, mä lohduttelin että kyllä sulle kasvaa uusi nenä ja entistä ehompi, oikein aateliskuokka.
Olisiko sinun 14-vuotiaalla tyttärelläsi peräsuolen laskeuma?
Kyllä oli ja ihan normaali nainen hänestä kasvoi.
Vierailija kirjoitti:
Voi, paappa on niin hämmentynyt ettei tiedä edes, mikä on nenä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sulle korvakoruistakin ekana mieleen, että sidotaan remmi ja ulkoilutetaan?
Ei ole koskaan tullut mieleen. Johtuu varmaan siitä, että korvakorut yleensä kaunistavat kantajaansa, kun taas tuo sonninrengas rumentaa ja sen ainoa tarkoitus, jonka tiedän, on sonnin kuljetuksessa.
ei KUKAAN järkevä ota nenärenkaita.
Ei suostuisi lähtemään mihinkään nenärenkaan kanssa.
Mutta jättäkää ällöt nettimiehet lapset rauhaan, eihän ne ole mädättäneet aivojaan kuten te eivätkä edes tajua juttujanne. Tytär ihmetteli joskus ehkä 12-13-vuotiaana, kun joku aikuinen mies oli tuijottanut bussissa ja sanonut sitten heille: "kiitos kun teillä ei ole nenärenkaita"
Lapset ei tajua tuollaisia juttuja ollenkaan, ja hyvä niin.
Mulla oli vihreä keesi tuon ikäisenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan tullut mieleen. Johtuu varmaan siitä, että korvakorut yleensä kaunistavat kantajaansa, kun taas tuo sonninrengas rumentaa ja sen ainoa tarkoitus, jonka tiedän, on sonnin kuljetuksessa.
Mä vähän veikkaan, että et ikinä ole nähnyt sonnia, jota kuljetetaan renkaasta. Ei avauksessa sanottu, kummanlaisesta nenäkorusta on kyse. Miksi oletit, että septumista? Toisen mielestä korvakorut ei kaunista (esim mun mummovainaan mielestä), toisen mielestä ei minkäänlainen nenäkoru. Jos nyt mietit korvakoruja, niin mikä kaunistava vaikutus niilläkään muka on? Ei kulaan tule kauniimmaksi siitä, että korvissa riippuu jotain.
Pitäisi ensin tutusta tähän jälkeläiseen, jotta osaisin sanoa.