Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sun aikas vähenee kokoajan. Mitä olet tänään tehnyt unelmasi eteen?

Vierailija
20.07.2026 |

Itse kävin kirjastossa lainaamassa kirjoja ja opiskelen unelmassani tarvittavia taitoja.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei ole unelmia. Joten kaikki etenee unelmien mukaan.

Vierailija
22/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisen 6 vuoden aikana toteuttanut joka ikisen suuren unelmani. Nyt vain nautin, ja olo on superonnellinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmat on jo täytetty. Loppuaika on pelkkää bonusta.

Sama täällä. Elän elämääni päivän kerrallaan ja teen mukavia asioita vointini mukaan. Tänään kävin mustikassa ja oli ihanaa, kun vielä kykenin. Saa nähdä, pääsenkö aamulla sängystä.🤣 Mummo80

Vierailija
24/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään vielä. Ollut liikaa täällä.

Vierailija
25/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen ja tajusin, että olen toteuttanut kaikki unelmani. Tietenkin onnea ja kaikkea hyvää on tapahtunut, että olen saanut ne toteutetuksi. Ei se vain omaa ansiota ole. Unelmani olivat aika tavallisia, toisaalta aika isoja: halusin opiskella yliopistossa, tehdä kivoja töitä, saada hyvän miehen ja lapsia, omakotitalon, kesäasunnon, säästää ja sijoittaa, saada lapsia, nähdä paljon maailmaa perheen kanssa, harrastaa paljon perheen kanssa. Melko tervekin olen ollut. Nyt pitäisi keksiä lisää unelmia, joita voisivat olla aikuisten/aikuistuvien lasten tukeminen, kiva uusi työ, uudet kivat matkakohteet, monipuolinen liikunta (joku uusikin laji), enemmän aikaa musiikille ja ystäville. 

Vierailija
26/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut osinkoja ja ostanut lisää tulevaisuuden tuloja... 

Vierailija
27/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Kun ei ole mitään unelmiakaan. Lapsena kun  opin ettei ihmisellä kannata olla mitään unelmia ja tavoitteita kun ei niitä kuitenkaan tavoita ja että omat unelmat ja tavoiteet ovat helposi usein epärealistisia, liian suuria, liia kalliita tai turhia. Joten sen sijaan olen keskittynyt vain olemaan, elämään ja pysymään hengissä - päivä kerrallaan.

Tuo ei ole totta. Unelmia kannattaa miettiä ja työstää ja sitten toteuttaa mahdollisuuksien mukaan. Kaikki ei aina toteudu mutta jos vaikka kuudesta unelmasta kaksikin toteutuu jossain muodossa niin sehän on jo voitto! 

Ihan omasta kokemuksesta puhun. Ja olen persaukisesta duunarikodista joten sieltä ei kannustusta tai rahaa tullut. Lähinnä lyttäämistä jonka annoin mennä korvasta sisään ja toisesta ulos. Tämä niille jotka heti huutelevat jotain kultalusikoista ja hyväosaisuudesta...

Vierailija
28/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettänyt aikaa lapseni kanssa ja saunonut. 

Vierailija
29/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rauhassa viimeiset hetket. Rikkinäisenä. 

Vierailija
30/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat lopulta aika tylsiä ja keskinkertaisia.

Vierailija
31/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Ei ole unelmia. Joten kaikki etenee unelmien mukaan.

Sama. Hengissä vielä toistaiseksi. 

Vierailija
32/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhailen kunnes löydän perille.

Vierailija
33/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et netistä löytänyt tarvittavia materiaaleja ? 

Vierailija
34/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Elän unelmaani. 

Vierailija
35/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Unelmat kuolivat jo vuosikymmeniä sitten. Nyt vain eksistoin, en elä.

Vierailija
36/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois vähentää taas aikaa tällä planeetalla ja ottaa illalla viinaa, tuprutella röökiä ja tehdä jokin kiva grillimättö. Aamulla sitten krapulassa loiventava, vessassa runkkauspaska ja aamusauna. Iltapäivällä taas miettiä miten voi olla näin perseestä.

Vierailija
37/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoivannu puutarhaa, että kaikki lähtis kasvamaan. Olen tässä parina kesänä varmaan 1000e laittanut pihalle. Puita,kukkivia pensaita,perennoja. Odotan niin innolla miltä pihani näyttää parin vuoden päästä.

Vierailija
38/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on enää hyvin vähän mitään kokemisen arvoista. Länsimaat häviää ja vallassa on hullut. Some tuhosi tolkun ihmiset.

Vierailija
39/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin varattomalle lapsiperheille ruokaa. Tuli hyvä mieli kun sain täyttää heidän sen hetkisen vaatimattoman unelmansa. 

Vierailija
40/98 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyötyliikuntaa mustikkamettässä ja iltakävely.

Jos ny vähän fläskiä sais pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä