Sun aikas vähenee kokoajan. Mitä olet tänään tehnyt unelmasi eteen?
Itse kävin kirjastossa lainaamassa kirjoja ja opiskelen unelmassani tarvittavia taitoja.
Kommentit (98)
Mun unelmani on päästä jatkuvalle lomalle eläkeikääni asti. En ole tänään tehnyt mitään sen eteen. Olen vain kesälomaillut.
Vierailija kirjoitti:
Jumankekka että tällä palstalla on negatiivisia, onnettomia ja toivonsa menettäneitä ihmisiä. Tosi masentavaa luettavaa suurin osa postauksista. Ei kai teillä kaikilla nyt voi noin huonosti mennä?
Ootko yhtään maailman menoa seurannut?
Kuvittelin nuorempana haluavani kaikenlaista turhaa.
Nyt vanhempana minulla on kaikki mitä tarvitsen.
Mielenrauha ja rakastava puoliso.
Selvitin kuinka paljon unelmani toteuttaminen maksaa ja laskin budjetin, jonka myötä alan säästämään siihen rahaa.
Ylläpidin omaa sometiliä, jonka kautta toivon saavani tuloja tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Jumankekka että tällä palstalla on negatiivisia, onnettomia ja toivonsa menettäneitä ihmisiä. Tosi masentavaa luettavaa suurin osa postauksista. Ei kai teillä kaikilla nyt voi noin huonosti mennä?
Ei kannata luulla mitään. Se voi kato olla, että kohtalolla on joku jymypaukku varattuna, joka pistää ensin huulet pyöreiksi ja sitten alkaa oppia kaikenlaista oikeasta elämästä. Pikkuhiljaa vähän kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kävin suolla poimimassa lakkoja. Unelmoin siitä, että pakastin olisi täynnä marjoja syksyllä.
Kun lakkaa satamasta, haen lakkaa satamasta.
Vierailija kirjoitti:
Mun aika lisääntyy koko ajan. Joka sekunti itse asiassaa. Asennekysymys.
Taakse jääneiden elinpäivien määrä lisääntyy koko ajan. Kuolema on tänään lähempänä kuin koskaan ennen ja huomenna se on vielä lähempänä.
Olen käynyt lähikaupassa tänään kolmesti ja antanut kassaneidille vihjeitä kiinnostuksestani häntä kohtaan T:M59
Mun yksi ja ainut unelma on kokea romanttinen suhde, ehkä rakkauttakin, ennen kuin kuolen. Olen ollut pitkään yksin ja kaipaan toista. Dn oikein tiedä, mitä tämän unelman eteen voisin tehdä. En vaan tunnu kiinnostavan ketään.
8km lenkilllä, sillä unelmana olisi pystyä ilmoittamaan painoni kahdella numerolla.
Lähestynyt yhdellä päivällä sekä lomaa että eläkettä.
Ei ole enää unelmia. Ei ole ollut vuosikausiin. Odotan vain kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen rauhassa viimeiset hetket. Rikkinäisenä.
💖
Vierailija kirjoitti:
Olen viisikymppinen ja tajusin, että olen toteuttanut kaikki unelmani. Tietenkin onnea ja kaikkea hyvää on tapahtunut, että olen saanut ne toteutetuksi. Ei se vain omaa ansiota ole. Unelmani olivat aika tavallisia, toisaalta aika isoja: halusin opiskella yliopistossa, tehdä kivoja töitä, saada hyvän miehen ja lapsia, omakotitalon, kesäasunnon, säästää ja sijoittaa, saada lapsia, nähdä paljon maailmaa perheen kanssa, harrastaa paljon perheen kanssa. Melko tervekin olen ollut. Nyt pitäisi keksiä lisää unelmia, joita voisivat olla aikuisten/aikuistuvien lasten tukeminen, kiva uusi työ, uudet kivat matkakohteet, monipuolinen liikunta (joku uusikin laji), enemmän aikaa musiikille ja ystäville.
Olen hiukan samassa tilanteessa. Kaikki elämälle asetetut tavoitteet on saavutettu, opiskelun, työn ja perheen suhteen. Nautin kyllä, mutta en ihan vielä ole valmis lepäämään laakereillani. Olisi tilaa uusillekin unelmille.
Ehkä maailmanympärimatka itse valituilla kohteilla voisi olla seuraava?
Ei kannata luulla mitään. Se voi kato olla, että kohtalolla on joku jymypaukku varattuna, joka pistää ensin huulet pyöreiksi ja sitten alkaa oppia kaikenlaista oikeasta elämästä. Pikkuhiljaa vähän kerrallaan.
Asennekysymys tuokin.
Luuletko ettei meillä unelmia toteuttaneilla ole ollut vaikeuksia elämässä?? Köyhyyttä, keskenmenoja (minulla 4), sairauksia (edelleenkin), työttömyyttä, taloudellisia katastrofeja, läheisten kuolemia? Eikö nuo juuri ole niitä jymypaukkuja ja "oikeaa elämää" joita tarkoitat??
Ero on siinä että olemme sisuuntuneet takaiskuista - emme jääneet märehtimään. Aloitettu nollasta useamman kerran ja päästy taas jaloilleen ja lähemmäs unelmia. Silloin niiden toteutuminen onkin tuplasti makeampaa
No mitä olis pitäny. Tai no murhaa suunnitellut vähän. Hyvännäköinen nainen on aina kuoltava
Olen saavuttanut jo unelmani. Tänään kävin kylpylässä lillumassa yrttikylvyissä ja ihanissa eri saunoissa loman alun kunniaksi.