Sun aikas vähenee kokoajan. Mitä olet tänään tehnyt unelmasi eteen?
Itse kävin kirjastossa lainaamassa kirjoja ja opiskelen unelmassani tarvittavia taitoja.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Olen pup paillut! 🤠🥳🥸
Näinhän se nyt vaan menee 🥸🥩👍
Tavoitteeni olivat saavutettavan kokoisia ja saavutin ne. Nyt riittää että junnaan paikallani, eikä minulla kyllä oikein muutenkaan ole ikinä ollut suoranaisia unelmia, mitä höttöä ne edes ovat, vaan erilaisia kevyempiä päähänpistoja ja pitkän aikavälin tavoitteita.
Aloitin tänään yhden opintotehtävän tekemisen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat lopulta aika tylsiä ja keskinkertaisia.
Keskimäärin kaikki on keskinkertaista ja tavanomaista, kaikissa asioissa. Matemaattinen fakta.
En mitään kun ei ole enää unelmia.
Olen joskus kuullut että, yhden tupakan poltto vähentää elinikää yhdellä päivällä, kiva, koska mun elinikä vähenee 8h joka päivä kun käyn töissä. Ihan helevetisti menetettyä aikaa tehdä 5 pvä viikossa ja 8 tuntia päivässä jotain jota joku toinen käskee tekemään, että saat rahaa jolla voit elää. Ja niin se elämä vaan vierähti....
Lääkityksestä huolimatta kivut ovat olleet tänään niin kovia, että en ole pystynyt keskittymään intensiiviseen ajatustyöhän, joten unelman tavoittelu on tältä päivältä jäänyt.
Moikkasin tänään naapurin sirpakalle ja urheilulliselle viisikymppiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole unelmia
Ei ole ollut minullakaan enää.
Olen suunittelut opintojani, hain ja pääsin sisään uudelle alalle.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Kun ei ole mitään unelmiakaan. Lapsena kun opin ettei ihmisellä kannata olla mitään unelmia ja tavoitteita kun ei niitä kuitenkaan tavoita ja että omat unelmat ja tavoiteet ovat helposi usein epärealistisia, liian suuria, liia kalliita tai turhia. Joten sen sijaan olen keskittynyt vain olemaan, elämään ja pysymään hengissä - päivä kerrallaan.
Sitten kun niitä tavoitteita saavutetaan vain siksi, että päästään menettämään.
Olen saavuttanut jo unelmani, eli enää ei tarvitse tehdä sen eteen yhtään mitään.
Maalannut vanhuuden taloani. Asun täällä mahdollisimman pitkään ja toivon kuolevani tänne, maalle, mielummin kuin lähden vanhainkotiin kaupunkiin. Tein tänään ikkunanpuitteita, kun oli hyvä maalaussää. Aion käydä kaikki tilan rakennukset läpi nyt, kun vielä jaksan, vaihtaa lahonneiden lautojen tilalle vahvempia jne. Sitten poimin vattuja ja pakastin osan talvea varten.
Jumankekka että tällä palstalla on negatiivisia, onnettomia ja toivonsa menettäneitä ihmisiä. Tosi masentavaa luettavaa suurin osa postauksista. Ei kai teillä kaikilla nyt voi noin huonosti mennä?
Työnnä ne unelmasi perä reikääsi!
Vierailija kirjoitti:
Jumankekka että tällä palstalla on negatiivisia, onnettomia ja toivonsa menettäneitä ihmisiä. Tosi masentavaa luettavaa suurin osa postauksista. Ei kai teillä kaikilla nyt voi noin huonosti mennä?
Muista debiili että Suomi on onnellisin!
Mun aika lisääntyy koko ajan. Joka sekunti itse asiassaa. Asennekysymys.
Kävin suolla poimimassa lakkoja. Unelmoin siitä, että pakastin olisi täynnä marjoja syksyllä.
Mullasta, vedestä ja ilmasta tulemme ja mullaksi, vedeksi ja ilmaksi palaamme. Tavanomaista, niin tavallista. Mutta ihmeellistä miten multa, ilma ja vesi hetken ainakin, tekee ihmeellisiä temppuja.