Silmäkulmaan ja kaulaan tatuoitu nuori mies ihmettelee kun työnantajat ei ota töihin
Vaikka kuinka yrittää, niin ei, aina vesiperä. Ihan oikeasti. Välillä tuntuu, että esittääkö osa nuorista tyhmää, vai ovatko oikeasti? No en ottaisi jumalauta minäkään töihin sen näköistä tyyppiä edes ilmaiseksi.
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahakas, iso tatuoitu kalu.
joo, Adam. No ei siinä Adam lue, ootas...hetki...Amsterdam
Joo, Wendy.....wellcome to Zimbabwe and have a nice day. Oli pakko laittaa tää.
Vladimir Franz on tšekkiläinen teatteri- ja oopperasäveltäjä. Hän oli ehdokkaana Tšekin vuoden 2013 presidentinvaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt kassatyöntekijä nuoren alle 30 vuotiaan naisen oli kaula ihan tatuoinnin peitossa kädet, kasvot ja hiukset vielä niin että toiselta puolen pitkä toiselta lyhyt, joten kyllä näköjään pääsee kassalle töihin olit sit minkänäköinen tahansa varmaan oli luonteeltaan räväkkä
Niin, NUOREN. Ei sinne vanhoja oteta töihin.
Kyllä mä nään jatkuvasti isommissa marketeissa kaiken ikäisiä kassoja. En muista, että olisin kovin tatuoituja nähnyt. Olisi kyllä jäänyt mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on ikivanha keksintö.
Niitä on tehty eri kulttuureissa ympäri maailmaa iät ja ajat.
Niin on rituaaliteurastuksia. Noitarovioita. Jalkojen kutistamista ja Vaimon hakkaamistakin.
Mitä tällä tekstilläsi haet?
Vierailija kirjoitti:
On. Sotamaalauksia, heimomerkkejä. Nykyihmisen ei olisi pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on rituaaliteurastuksia. Noitarovioita. Jalkojen kutistamista ja Vaimon hakkaamistakin.
Mitä tällä tekstilläsi haet?
Mitä sinä haet omallasi?
Todennäköisesti vain esittää ihmettelevää. Todellisuudessa työnteko evvk.
Vierailija kirjoitti:
Vladimir Franz on tšekkiläinen teatteri- ja oopperasäveltäjä. Hän oli ehdokkaana Tšekin vuoden 2013 presidentinvaalissa.
Franzin ihosta noin 90 prosenttia on tatuoitu.
USAn Youtube öyhötys tuli tännekin ja papukaijat toistaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä typerintä, mitä nuori voi tehdä, että tussaa itsensä naaman ja kaulan alueelta. Se vaikuttaa koko elämään, vaikka voikin tuntua nuoresta itsestään coolilta.
Se on meidän joidenkin 50- ja sitä ennen vuosiluvuilla syntyneiden mielestä typerää. Ajat ovat muuttuneet ja sen myötä tavat ja muodit. Tatuoitu lääkäri on ihan yhtä hyvä tai huono kuin tatuoimaton. Minulle sattui hyvä tatuoitu. Pitää vaan yrittää pysyä virran mukana, eikä jäädä räpistelemään omien typerien ennakkoluulojensa kanssa vastavirtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä typerintä, mitä nuori voi tehdä, että tussaa itsensä naaman ja kaulan alueelta. Se vaikuttaa koko elämään, vaikka voikin tuntua nuoresta itsestään coolilta.
Se on meidän joidenkin 50- ja sitä ennen vuosiluvuilla syntyneiden mielestä typerää. Ajat ovat muuttuneet ja sen myötä tavat ja muodit. Tatuoitu lääkäri on ihan yhtä hyvä tai huono kuin tatuoimaton. Minulle sattui hyvä tatuoitu. Pitää vaan yrittää pysyä virran mukana, eikä jäädä räpistelemään omien typerien ennakkoluulojensa kanssa vastavirtaan.
Tai sitten äänestää jaloillaan ja käyttää tatuoimattomien ihmisten palveluja.
Nuorena kun ottaa vanhempana katuu varsinkin jos on päästä varpaisiin tatuoitu
Nuori ajattelee ulkonäkö on kunkin oma asia.
Sitten palkkauksesta vastaa keski-ikäinen boomeri, joka on täynnä ennakkoluuloja ja omia käsityksiään.
Kyllä mä nuoren puolella olen. Kullakin on oikeus näyttää miltä haluaa.
Viime viikolla näin taloyhtiössä porrassiivoojatytön, jolla oli lävistyksiä kasvoissa ja tatuointeja käsivarsissa. Ei ole moneen vuoteen näkynyt suomalaisia siivoojia, joten taitavat kesätyöt olla kiven alla, kun siivouskin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuori ajattelee ulkonäkö on kunkin oma asia.
Sitten palkkauksesta vastaa keski-ikäinen boomeri, joka on täynnä ennakkoluuloja ja omia käsityksiään.
Kyllä mä nuoren puolella olen. Kullakin on oikeus näyttää miltä haluaa.
Voit toki näyttää miltä haluat mutta älä sitten itke seurauksista. En minä ainakaan halua mitään palvelua vastenmielisen ja kummallisen näköiseksi itsensä muokanneelta ihmiseltä. Sellaiset ei ole ihan täyspäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen valinnanvapauden kannalla, niin on hyvä todeta myös vapauden mukana tuleva vastuu. Monissa asiakaspalvelutehtävissä haetaan mahdollisimman neutraalia ulkoista olemusta joten naamatatuoinnit ovat ehdoton ei. Itselleni ei ole ongelmaa, eikä välttämättä valtaosalle ihmisistä muutenkaan, mutta joillekin on ja mieluummin otan nämä asiakkaat kuin naamatatuoidut tyypit. Elämä ei ole reilua.
No, mä olen neutraali ulkonäöltäni, mutta en kelpaa aspatöihin, koska yksityiselåmäasä vapaa-ajallani olen sateenkaareva (ei näy mitenkään ulkonäöstä päällepäin). Aspaan ei vaan haluta muita kuin heteroita töihin.
Ja höpöhöpö on paljon sateenkaari väkeä jotka aspassa töissä, tuo johtuu nyt siitä että Suomessa ei vaan yksinkertaisesti saa töitä muutakuin sukulaisten ja niiden tuttavien kautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kesä taas tuonut nua mädän lihan leimat esiin. kassa tytöllä oli jätin tavarat siihen en luota vähä järkisiin.
Vähäjärkinen on yhdyssana.
Samoin kassatytöllä. Olisi tua nyt valittanut mädästä lihasta kauppiaalle. :D Toivottavasti oli toinen kauppa lähellä, josta tua sai tuoretta lihaa.
Olen joutunut olemaan sairaaloiden kanssa paljon tekemisissä viiden vuoden ajan.. viikottaisia käyntejä.
Kiinnittänyt huomiota, että nuorilla sairaanhoitajilla neideillä on paljon tatuointeja. Todella paljon.
Ei mua häiritse. Työt on hoidettu hyvin ja ystävällisesti.
ns pistänyt silmään ajatus sisar hento valkoisesta... on kauas tultu. 😊
Se, onko ihmisellä tatuointeja vai ei, ei kerro hänestä mitään.
Jos olisin työnantaja en ottaisi näitä piirreltyjä sottaisia töihin