Silmäkulmaan ja kaulaan tatuoitu nuori mies ihmettelee kun työnantajat ei ota töihin
Vaikka kuinka yrittää, niin ei, aina vesiperä. Ihan oikeasti. Välillä tuntuu, että esittääkö osa nuorista tyhmää, vai ovatko oikeasti? No en ottaisi jumalauta minäkään töihin sen näköistä tyyppiä edes ilmaiseksi.
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Moni työnantaja ei myöskään ota töihin romaneja tai maahanmuuttajia. Minkäs sille voi.
Tatuoineille voi. Jättää kasvot ja kaulan edes suttaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi antaa toisille etumatkaa. Kun on paras niin saattaa pärjätä silti. Voi mennä nyrkkeilyotteluun toinen käsi sidottuna selän taakse. Juoksukilpailussa voi odotella starttipaikalla kunnes kilpakumppanit ovat saaneet tarpeeksi etumatkaa. Työhaastatteluun voi mennä kasvot tatuoituna. Jos et ole ylivertainen kilpakumppaneihin nähden niin etumatkaa ei kannata antaa.
Semmoiset harhat siellä tänään ja tällä kertaa :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käsivarret ja sääret tatuoitu ja oon Kelassa töissä 😄
Asiakkaiden kanssa samalla viivalla? :D
Vierailija kirjoitti:
Yksittäinen tatuoitu lääkäri ei merkitse mitään. Tällä asialla ei myöskään ole mitään tekemistä yksilön oikeuksien kanssa. Kasvo-ja kaulatatuoinnit tai rumat lävistykset eivät yksinkertaisesti kannata. Kenelle friikki voi valittaa kun ei saa täitä? Jumalalle vai?
Täitä :)
Vierailija kirjoitti:
On tyhmää tuomita kirja kannen perusteella.
Kyllä se jotain ihmisestä kertoo. Mun lähipiirissä kaikki ovat töissä . Yhdelläkään ei ole suttuja joita ei saa piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Kirjojen tuhriminen on myös typerää ja sivistymätöntä.
Vierailija kirjoitti:
kesä taas tuonut nua mädän lihan leimat esiin. kassa tytöllä oli jätin tavarat siihen en luota vähä järkisiin.
Vähäjärkinen on yhdyssana.
Oon nähnyt kassatyöntekijä nuoren alle 30 vuotiaan naisen oli kaula ihan tatuoinnin peitossa kädet, kasvot ja hiukset vielä niin että toiselta puolen pitkä toiselta lyhyt, joten kyllä näköjään pääsee kassalle töihin olit sit minkänäköinen tahansa varmaan oli luonteeltaan räväkkä
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen markkinoinnin parissa ja täällä ainakin on näkyviä tatuointeja useammallakin, yhdellä jopa hyvinkin suuri määri.
Määrä.
No minua ei oteta töihin, vaikka ei ole ainuttakaan tatuointia. En myös tupakoi eikä ole rikostaustaa. Tuntuu nimenomaan, että tatuoituja tupakkaa vetäviä rikollisia vain suositaan.
Tatuoinnit ovat aina eduksi, jopa dinderissä
Vaikka olen valinnanvapauden kannalla, niin on hyvä todeta myös vapauden mukana tuleva vastuu. Monissa asiakaspalvelutehtävissä haetaan mahdollisimman neutraalia ulkoista olemusta joten naamatatuoinnit ovat ehdoton ei. Itselleni ei ole ongelmaa, eikä välttämättä valtaosalle ihmisistä muutenkaan, mutta joillekin on ja mieluummin otan nämä asiakkaat kuin naamatatuoidut tyypit. Elämä ei ole reilua.
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt kassatyöntekijä nuoren alle 30 vuotiaan naisen oli kaula ihan tatuoinnin peitossa kädet, kasvot ja hiukset vielä niin että toiselta puolen pitkä toiselta lyhyt, joten kyllä näköjään pääsee kassalle töihin olit sit minkänäköinen tahansa varmaan oli luonteeltaan räväkkä
En ole koskaan päässyt kassalle töihin vaikka kuinka olen tatuoimaton ja vaikka kuinka olen hakenut töihin. Syy, ei ole sukulaisia siellä töissä niin töihinkään ei oteta.
Saan aina potkut kun vapaa-ajalla haen treffiseuraa netistä. Nyt kun en hae minkäänlaista treffiseuraa mistään niin en siltikään saa mitään töitä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjojen tuhriminen on myös typerää ja sivistymätöntä.
Nykyään kirjan kansi on yleensä kuvitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen valinnanvapauden kannalla, niin on hyvä todeta myös vapauden mukana tuleva vastuu. Monissa asiakaspalvelutehtävissä haetaan mahdollisimman neutraalia ulkoista olemusta joten naamatatuoinnit ovat ehdoton ei. Itselleni ei ole ongelmaa, eikä välttämättä valtaosalle ihmisistä muutenkaan, mutta joillekin on ja mieluummin otan nämä asiakkaat kuin naamatatuoidut tyypit. Elämä ei ole reilua.
No, mä olen neutraali ulkonäöltäni, mutta en kelpaa aspatöihin, koska yksityiselåmäasä vapaa-ajallani olen sateenkaareva (ei näy mitenkään ulkonäöstä päällepäin). Aspaan ei vaan haluta muita kuin heteroita töihin.
Tatuointi on ikivanha keksintö.
Niitä on tehty eri kulttuureissa ympäri maailmaa iät ja ajat.
Vierailija kirjoitti:
Niin, NUOREN. Ei sinne vanhoja oteta töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käsivarret ja sääret tatuoitu ja oon Kelassa töissä 😄
Asiakkaiden kanssa samalla viivalla? :D
Vuosia sitten piti kerran käydä Kelassa paikanpäällä. Muutenhan netissä saa kaiken hoidettua. Oli kyllä kokemus, voi luoja mitä sakkia. Kuumotti siellä odotella. Joo ei varmaan jotkut tatuoinnit siellä haittaa.
Jos tykkää tatuoinneista, niin kannattaa nyt edes ottaa ne sellaiseen paikkaan, että tarvittaessa saa vaatetuksella peitettyä, eli ei mihinkään kaulaan, naamaan jne.