Siis eikö ole normaalia,että aikuinen nukkuu päiväunet?
Muistan kun olin lapsi isäni nukkui aina päiväunet, äitini ei taas koskaan nukkunut. Itsekin nukun n.30min-1 tunti
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Päikkärit on vain lasten ja vanhusten oikeus.
Sinä et sitä päätä.
Päikkäreiden tarve aikuisella ihmisellä kertoo aina jostain terveysongelmasta. Tai sitten krapula, kuten joku jo mainitsikin.
Nukun 6-7 tuntia yössä. Herään 5 aikoihin. Nukun lounaan jälkeen noin tunnin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Korkeintaan oikein kovassa krapulassa voi olla mahdollista.
On normaalia. jo muinaisaikoihin luolamiehet nukkuin 15 min "powernappeja". Tuo 8 tunnin uni on vain keksitty nykypäivänä, ihmiset nukkuin ennen sykleissä
Onko montakin luolamiestä käynyt kertomassa nukkumistavoistaan?
Inhoan heräämistä yli kaiken enkä halua tehdä sitä yhtään ylimääräistä kertaa / vrk.
Alkoholin vieroitusoireissa voi olla päivälläkin aivan järkytttävä väsymys. Sellainen epänormaali, että voisi nukahtaa vaikka seisaalleen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen pitää nukkua 8-10 tuntia yössä
Entä jos ei saa unta? Itse nukun 5 - 6 tuntia yössä, enkä ikinä nuku päiväunia. Olisi (kai) ihanaa nukkua joskus 8 tuntia yössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en nuku, puolisoni nukkuu jos on aikaa. Henk koht en ymmärrä päivällä nukkumista ollenkaan.
Onko sinulla noin yleisesti ottaen ongelmia ymmärtää että muut eivät ole samanlaisia kuin sinä? Vai ovatko päiväunet erikoistapaus joka menee yli ymmärryksen?
Mulla ei ole ikinä ollut vaikeuksia ymmärtää että kaikki eivät ole samanlaisia kun mä ja ihmiset on erilaisia.
Silti jotkut ällötykset päätti usuttaa vastenmielisen, sairaan rikoksin toteutetun gangbstaöking vainon ympärilleni, jota on toteutettu vuosikymmeniä.
Sisältänyt niin paljon valheita ja sabotointeja että vieläkään moni ei usko tuohon vaikka kertoisin hyvin yksityiskohtaisesti kaikki rikokset ja sabotoinnit mitä tehty. No idiootteja voi huijata vaikka millä jutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en nuku, puolisoni nukkuu jos on aikaa. Henk koht en ymmärrä päivällä nukkumista ollenkaan.
Onko sinulla noin yleisesti ottaen ongelmia ymmärtää että muut eivät ole samanlaisia kuin sinä? Vai ovatko päiväunet erikoistapaus joka menee yli ymmärryksen?
Mulla ei ole ikinä ollut vaikeuksia ymmärtää että kaikki eivät ole samanlaisia kun mä ja ihmiset on erilaisia.
Silti jotkut ällötykset päätti usuttaa vastenmielisen, sairaan rikoksin toteutetun gangbstaöking vainon ympärilleni, jota on toteutettu vuosikymmeniä.
Sisältänyt niin paljon valheita ja sabotointeja että vieläkään moni ei usko tuohon vaikka kertoisin hyvin yksityiskohtaisesti kaikki rikokset ja sabotoinnit mitä tehty. No idiootteja voi huijata vaikka millä jutuilla.
Tämä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Päikkäreiden tarve aikuisella ihmisellä kertoo aina jostain terveysongelmasta. Tai sitten krapula, kuten joku jo mainitsikin.
Krapula on aika vakava terveysongelma.
Minä nukahdan päivisin kun en saa öisin riittävästi unta. Ei kai siihen muuta syytä. Mutta koitin olla myös ilman päiväunia ja silti nukun vain 6-7 tuntia öisin. Ilmeisesti tarvitsisin 9-10 tuntia mutta keho herää aina tuota ennen joskus 6 tunnin jälkeen vaikka mitä tekisi.
Viimeisen kuukauden aikana olen nukkunut useat päiväunet, kun yöunet on jääneet 3-5 tuntiin. Nyt loppui jälkapallo ja samalla päiväunet.
Ei ole eikä välipalojen syöminen kuten 4-vuotiailla.
Onko näillä päikkäreiden ottajilla myös tuttipullot aina mukana?
Nukun koska huvittaa ja nukuttaa. Aivan sama mitä joku persu-petteri yrittää vääntää ainoaksi oikeaksi tavaksi elää ja olla
mä olen ymmartänyt että se tekee aivolle hyvää. itse en vaan millään meinaa nukahtaa päivallä vaikka väsyttäisi ihan kauheasti.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen pitää nukkua 8-10 tuntia yössä
Pitäis pitäis mutta en voi mennä yöunille 18.30.
Vierailija kirjoitti:
Onko näillä päikkäreiden ottajilla myös tuttipullot aina mukana?
minulla on Pepsiä
Vierailija kirjoitti:
Tällä iällä (64v) ei tarvii kun heittäytyä sohvalle ja kohta on unesssa.
Minä en nuku vieläkään päiväunia. Lopetin ne noin 64 vuotta sitten, ei päivisin jouda mokomaan hömpötykseen.
T N66
Minäpä nukun päiväunet, koska syöpälääkitys väsyttää.