Inhoan hampaiden pesua aamuisin koska nykysuositusten mukaan ei saa huuhdella ja loppupäivän kaikki mitä syö ja juo maistuu hammastahnalta!
Hammastahnan makuinen kahvi,hyi. Eikä se kinkkukiusauskaan hyvää ole mintulla maustettuna,
Kommentit (64)
Vaihda hammastahna, senkin tampio.
Itse lopetin kokonaan hampaiden pesun koska ei saa huuhdella suuta ja inhottaa kun suu ja suunpielet jää täyteen hammastahnaa
Outoa hammastahnaa sinulla, minulla se maku lähtee 10 minuutissa tai silloin kun juon lasin vettä.
ja sä sitten uskot kaikkea..terkuin huuhtelen aina suun ja moneen kertaan vaikken mitään hurjan vahvan makuista hammastahnaa käytäkään. Uskon siihen että hammastahna hoitaa sen tärkeimmän tehtävänsä kyllä sen pesun aikana olettaen ettei vain pyöräytä harjaa suussa 10 sek.
Palstamammoilla on palstamammojen ongelmat.
On sulla aika jytyä tahnaa. Ei mulla maistuu enää edes aamupalaa syödessä.
Muutenkin älyttömiä nämä nykysuositukset: Pese ENNEN aamiasta,älä huuhtele suuta. Siinpä sitten lähdet töihin paahtoleivänmuruja hampaiden koloissa ja kahvitahroja hampaissa.
Miksi ei saisi huhdella ? Saatana mitä lampaita täällä määkii.
Mä siirryin pesemään myös auton ja hiukset niin, etten huuhtele ollenkaan. Levitän vain pesuvaahdon, ja siinä se.
Mikä ihmeen suositus se tuommoinen on? En ole koskaan kuullutkaan. Käytän fluorihammastahnaa, joten en todellakaan jätä huuhtelematta suuta. Kun pesee hampaita sen 2 min, niin fluori ehtii vaikuttaa.
Pesen hampaat puoli tuntia aamupalan jälkeen. Ka todellakin huuhtele hammastahnan jämät pois. Kuka ei?
Mä harjaan hampaat aina aamupalan jälkeen enkä koskaan huuhtele tahnoja pois. Reikiä ei ole ollut koko 2000-luvulla. En haluaisi aamulla juoda hammastahnan makuista kahvia ja jogurttia.
Huuhtele salaa, äläkä kerro kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä harjaan hampaat aina aamupalan jälkeen enkä koskaan huuhtele tahnoja pois. Reikiä ei ole ollut koko 2000-luvulla. En haluaisi aamulla juoda hammastahnan makuista kahvia ja jogurttia.
Täällä sama, pesu vasta aamupalan jälkeen.
Sulla on jotain häikkää suussa, kuivuutta tms.
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin älyttömiä nämä nykysuositukset: Pese ENNEN aamiasta,älä huuhtele suuta. Siinpä sitten lähdet töihin paahtoleivänmuruja hampaiden koloissa ja kahvitahroja hampaissa.
Kuka aikuinen edes syö jotain aamiaista?
Minä olen 44 vuotta pessyt aamupalan jälkeen ja pesen edelleenkin. Tykkään kun on raikas suu.
Teetkö aina kaiken muukin niinkuin joku suosittelee ja käskee,riippumatta siitä mitä oma järki sanoo Sua taitaa olla aika helppoa viedä miten huvittaa.
Siis mikä suositus sanoo ettei saisi huuhdella hammastahnaa? Tottakai se kuuluu huuhdella.
Jos noin ahdistaa, niin älä noudata suosituksia.