Moneltako laitat kellon soimaan kellojen siirtämistä varten?
Kommentit (17)
Ei pelkkä kellojen siirtelykään enää riitä vaan joku toimittelija oli jo keksinyt, että kellot pitää vaihtaa.
Itse en ajatellut tälläkään kertaa siirtää kelloja mihinkään enkä todellakaan aio niitä vaihtaa (naapurin kanssa päikseenkö vai mitä lie toimittelijan mielessä?) vaan tylsästi pistän kellot käymään sitä huomisen aikaa jo näin illalla ennen nukkumaan menoa.
Kännykkä siirtää itse itsensä.
Voi nukkua 😴😴😴
En laita. Kännykkä siirtää automaattisesti. Seinäkellon huomenna.
Siirsimme jo kellot kaikissa huoneissa. Samoin molempien rannekellot.
En laita kelloa soimaan ollenkaan. Käännän kellon kolmen aikaan tunnilla eteenpäin.
Siirsin navetalla kaikkien laitteiden kellot kesäaikaan jo iltatarkilla käydessäni. Puhelin siirtyy itsekseen. Seinäkelloissa ja rannekellossa siirrän viisarit ennen nukkumaan menoa. Autojen kellot sitten kun niillä seuraavaksi ajetaan.
Makuuhuoneen kello säädetään illalla ja huomenna ne loput jotka eivät itse vaihdu.
Kuka on niin pösilö että herää kesken yö-unien ja siirtää kelloa ja jatkaa sitten nokosia?
Uunin kello on valmiina kesäajassa. Yhdestä seinäkellosta on patteri loppu kuukausia sitten. Mikron kelloa en edes aseta. Talossa 8 kelloa,kyllä joku näyttää oikeaa aikaa ja tietää missä mennään.
Ei tarvitse siirtää kellon aikaa. Puhelin tekee sen.
Oisko puhelimen herätys toiminut 3-4 välillä? Ois pitänyt kokeilla.
Ei tarvinnu 😎 Puhelin käänsi itte, rannekello aamulla, ku laitoin puhelimesta bluetoothin päälle, ja seinäkellot on aina kesäajas 😃
Siirsin kelloja nyt vasta aamulla.teinkö sen väärin nyt sit 🤔
Seinäkellon aikas ei tarvitse yöllä siirtää.
Siirsin jo eilen illalla, niin on jo illalla oikea rytmi, eikä hämää aamulla eri ajoissa olevat kellot. Teen aina niin.
2:59 ?