Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan hampaiden pesua aamuisin koska nykysuositusten mukaan ei saa huuhdella ja loppupäivän kaikki mitä syö ja juo maistuu hammastahnalta!

Vierailija
19.07.2026 |

Hammastahnan makuinen kahvi,hyi. Eikä se kinkkukiusauskaan hyvää ole mintulla maustettuna,

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole aamulla pessyt enkä pese. 

Vierailija
62/68 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on murheet. Itse inhoan hampaiden pesua koska omaan yli herkän oksennus reflexin ja hyvin usein päädynkin oksentamaan joka liottaa kivasti hammaskiillettä. Tähän ei ole auttanut vaikka olen hammaslääkärin neuvosta kokeillut varmaan satoja erilaisia hammasharjoja, tekniikoita jne. Tämän vuoksi joudun käydä hammaslääkärillä poistattamassa hammaskiveä, puhdistuksessa ja puhdistamassa ientaskuja 3kk välein joka on ensinäkin helvetin kallista ja toisekseen minulle aivan helvetin kivuliasta. Et itke sä vaan sen tahnan makua... Ennemmin vaikka söisi sitä tahnaa leivän päällä kun kärsisin tästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme estää huuhtelun. Siitä vaan.

Vierailija
64/68 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla aika jytyä tahnaa. Ei mulla maistuu enää edes aamupalaa syödessä. 

Nykyiset voimakkaita ja polttavia. Eikä mietoakaan halua jättää.

Vierailija
65/68 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin älyttömiä nämä nykysuositukset: Pese ENNEN aamiasta,älä huuhtele suuta. Siinpä sitten lähdet töihin paahtoleivänmuruja hampaiden koloissa ja kahvitahroja hampaissa.

Älä huuhtele suuta! Tarkoittanee ettet purskuttele hampaiden pesun jälkeen 😂

Vierailija
66/68 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen hampaat puoli tuntia aamupalan jälkeen. Ka todellakin huuhtele hammastahnan jämät pois. Kuka ei?

Minä lankaan aina syönnin päälle, paitsi töissä käytän hammastikkua. Purskutan suun aina ennen hampaiden pesua niin ei oo muruset pyörimässä suussa. Hammastahnaa en purskuta pois. 

Vierailija
67/68 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hammastahna kestää tuntikausia? Mulla maku katoaa parissa minuutissa. Itellä ei tulis mieleenkään aamulla pskan makusella suulla alkaa syömään vaan ensin suu raikkaaksi ja sitten jääkylmää Noccoa, ah päivän paras tunne!

Vierailija
68/68 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua niitä hampaankolossa uinuneita ruuan tähteitä vatsaani, tietenkin huuhtelen mutta maltillisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi