Kysy mitä tahansa naiselta, jota mies haluaa elättää ja palvoa. Ja joka on vanha.
En kuitenkaan vastaa asiattomiin kysymyksiin.
Kyse on siis onnellisesta avioliitosta ja vastaavanlaisia naisia on täällä muitakin. He voivat vastata myös.
Kommentit (40)
Tuli mielikuva sun ukosta, tossu.
En vielä tiiä onko huopatossu vai mikä tohveli, joku oman elämänsä reino kuitenkin.
Se on teidän elämää.Jos olette molemmat tyytyväisiä niin kaksi aikuistahan voi jakaa liittonsa noin.
Vierailija kirjoitti:
Ou jee 🤣
Oletko se Puppa? En ole ikinä avannut Pupan ketjua, mutta tervetuloa mun ketjuun, jos olet Puppa. Hyvä nimi. Ap
Vierailija kirjoitti:
En vielä tiiä onko huopatossu vai mikä tohveli, joku oman elämänsä reino kuitenkin.
Se on teidän elämää.Jos olette molemmat tyytyväisiä niin kaksi aikuistahan voi jakaa liittonsa noin.
Mun miehestä ei ulkopuoliset varmaan ajattelisi ollenkaan noin. Hän on aika tyly ja yksityinen. Mutta mulle hän on pehmeä ja ihana ollut aina. Oikein pelästyin ja hämmästyin aikoinaan, kun näin hänet työympäristössä. Hyvin erilainen kuin kotona perheen kanssa. Ap
Miksei miehesi pidä Jumalaa ensimmäisellä sijalla vaan palvoo sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehestä ei ulkopuoliset varmaan ajattelisi ollenkaan noin. Hän on aika tyly ja yksityinen. Mutta mulle hän on pehmeä ja ihana ollut aina. Oikein pelästyin ja hämmästyin aikoinaan, kun näin hänet työympäristössä. Hyvin erilainen kuin kotona perheen kanssa. Ap
Entisessä työpaikassani oli työpaikkakiusaaja, joka sanoi että työkaverit on sitä varten että niille ollaan ilkeitä. En ollut samaa mieltä. Ehkä hänellä oli kivaa, mutta ei kaikilla muilla. Toki töissä ei tarvi olla mikään ylin ystävä kaikkien kanssa, mutta se miten tietoisesti oli sitä mieltä, että työkavereihin saa purkaa sen pahan olon on tämän maan isoin ongelma. Ehkä ensi elämässä ei samaa työtä enää ole...
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehesi pidä Jumalaa ensimmäisellä sijalla vaan palvoo sinua?
Me kumpikaan emme usko persoonalliseen jumalaan tai jumaluuksiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisessä työpaikassani oli työpaikkakiusaaja, joka sanoi että työkaverit on sitä varten että niille ollaan ilkeitä. En ollut samaa mieltä. Ehkä hänellä oli kivaa, mutta ei kaikilla muilla. Toki töissä ei tarvi olla mikään ylin ystävä kaikkien kanssa, mutta se miten tietoisesti oli sitä mieltä, että työkavereihin saa purkaa sen pahan olon on tämän maan isoin ongelma. Ehkä ensi elämässä ei samaa työtä enää ole...
Ilkeily työkavereille on laitonta. Siinä ei ole mitään epäselvää. Mieheni on yrittäjä, hänellä ei ole työkavereita, vaan ainoastaan vertaisia, asiantuntijoita ja yhteistyökumppaneita.Ap
Vierailija kirjoitti:
Kumpi oli vanha sää vai sun ukko ?
Molemmat ollaan jo vanhoja, lähellä eläkeikää. Ap
Mitähän ajattelet että sulta voisi kysyä? Outoa että edes ajattelet olevasi jotenkin kiinnostusta herättävä. Kaikki onnelliset liitot perustuu molemminpuoliseen palvontaan, jos se on synonyymi kunnioitukselle ja huolehtimiselle.
Ja jos se erikoisuus on kotiäiti/-rouva, eipä ole kovin ihmeellistä.
Nimim. 10 vuotta kotiäitinä
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ajattelet että sulta voisi kysyä? Outoa että edes ajattelet olevasi jotenkin kiinnostusta herättävä. Kaikki onnelliset liitot perustuu molemminpuoliseen palvontaan, jos se on synonyymi kunnioitukselle ja huolehtimiselle.
Ja jos se erikoisuus on kotiäiti/-rouva, eipä ole kovin ihmeellistä.
Nimim. 10 vuotta kotiäitinä
Olen ihan samaa mieltä kanssasi, ei ole mitenkään ihmeellistä. Onnelliset liitot perustuu molemminpuoliseen palvontaan. Mutta miksi, sitä en tarkalleen ottaen tiedä. Ainakaan se ei ole omaa ansiota, koska minussa tuskin on mitään ihmeellistä. Ap
Kiinnostava aihe. Tapasitteko nuorena? Oletko poikkeuksellisen hyvännäköinen? Tai ollut nuorempana? Entä koetko olevasi hyvä psykologisissa peleissä tai manipuloinnissa? Millainen miehesi on, onko dominoiva tai ns. perheen pää?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava aihe. Tapasitteko nuorena? Oletko poikkeuksellisen hyvännäköinen? Tai ollut nuorempana? Entä koetko olevasi hyvä psykologisissa peleissä tai manipuloinnissa? Millainen miehesi on, onko dominoiva tai ns. perheen pää?
Tapasimme parikymppisinä. Omaa ulkonäköä on vaikea arvioida, mutta vastaan mieheni naisihannetta kuten hänkin vastaa minun miesihannettani täydellisesti. Olen hyvä ihmisten kanssa ja ammattinikin liittyy siihen. Olen opettanut paljon miehelleni sillä saralla, sillä alun perin hän oli hyvin jäyhä. Hän on dominoiva ja perheen pää, mutta hän ei milloinkaan tekisi mitään vastoin tahtoani perheen asioissa. Eli tavallaan sanon aina viimeisen sanan myös bisneksessä. Ap
Onko teillä lapsia?
Onko palvomistaipumus periytynyt heillekin? Teitä kohtaan tai omia kumppaneitaan kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha? Alle 80-v ei ole vanha.
58v. Aika vanha siihen nähden mitä trophy-vaimosta yleensä ajatellaan. Vaikka kukaan ei oikeasti sellainen olekaan. Ap
58v nainen ja höpisee jostain trophy vaimoista.
Oikeestihan sä olet kolkyt ja risat mies, eli palstan kusisin vakitrolli.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lapsia?
Onko palvomistaipumus periytynyt heillekin? Teitä kohtaan tai omia kumppaneitaan kohtaan?
On. Ja vaikuttaa siltä, että ovat perineet sopuisan ja rakastavan parisuhdemallin kyllä. Toki kaikkea ei vanhemmille aina kerrota. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha? Alle 80-v ei ole vanha.
58v. Aika vanha siihen nähden mitä trophy-vaimosta yleensä ajatellaan. Vaikka kukaan ei oikeasti sellainen olekaan. Ap
58v nainen ja höpisee jostain trophy vaimoista.
Oikeestihan sä olet kolkyt ja risat mies, eli palstan kusisin vakitrolli.
Trophy-vaimo oli kieltämättä uusi termi itselleni enkä välttämättä ihan vastaa määritelmää, koska onhan minulla oma ura ja saavutukset. Toivottavasti parhaat vielä edessä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko pantavan näköinen?
En tiedä, koska en ole ajatustenlukija. Ap
Emme käy. Mies ei ole koskaan käynyt marjassa, mutta itse olen joskus käynyt. Mutta se kilpistyi siihen, kun kaksi koiraani halusi aina syödä ne marjat, jotka olin aikeissa kerätä :) Joten minusta ei tullut marjastajaa. Sienestän kyllä. Nousin jopa ratsailta keräämään sieniä. Ap