Kysy mitä tahansa naiselta, jota mies haluaa elättää ja palvoa. Ja joka on vanha.
En kuitenkaan vastaa asiattomiin kysymyksiin.
Kyse on siis onnellisesta avioliitosta ja vastaavanlaisia naisia on täällä muitakin. He voivat vastata myös.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Miten vanha sitten olet?
Taisin jo vastata tähän, mutta uudelleen: 58. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä söit aamiaiseksi? Millainen on keittiösi?
Ison kupin kahvia kauramaidolla ja sen ohuen ruispalaleipäsen, josta melkein näkee läpi, päällä keitetty kananmuna. Ap
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö stringejä? Entä miehesi?
Emme kumpikaan käytä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä söit aamiaiseksi? Millainen on keittiösi?
Niin, se keittiö. Kaapistot ovat 30v. vanhat kokopuiset, tehty oman metsän puista alusta loppuun kuten myös keittiön leveä lankkulattia. Maanläheisiä sävyjä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eivät koksut niin sano, vaan ne muut ;) Saisivat useammin sanoa. Petteri on niin umpirehellinen ja hyveellinen. Ap
Mikä on onnellisen avioliiton salaisuus? Mikä on elämän tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on onnellisen avioliiton salaisuus? Mikä on elämän tarkoitus?
Rakkaus ja yhteensopivuus mahdollisimman monissa asioissa. Elämän tarkoitus on elää omannäköinen elämä ja se tapahtuu, vaikkei sitä erikseen tavoittelisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät koksut niin sano, vaan ne muut ;) Saisivat useammin sanoa. Petteri on niin umpirehellinen ja hyveellinen. Ap
... Tai ainakin Petterillä on sellainen imago omissa silmissäni. Uskon, että se vastaa aika pitkälti todellisuutta. Hän on luotettava ihminen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava aihe. Tapasitteko nuorena? Oletko poikkeuksellisen hyvännäköinen? Tai ollut nuorempana? Entä koetko olevasi hyvä psykologisissa peleissä tai manipuloinnissa? Millainen miehesi on, onko dominoiva tai ns. perheen pää?
Miksi tämä aihe on sinusta kiinnostava? Ja millä tavalla manipulointi liittyy aiheeseen? En eilen näitä vielä kysynyt sinulta, jos nyt satut näkemään tämän ja haluat vastata. Ap
Otsikko lienee alakoululaisen lintsarin tekele.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko lienee alakoululaisen lintsarin tekele.
:D Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaatuuko hallitus tiistaina?
Ei kaadu. Kyllähän Jani Mäkelä tästä osuvasti lausui, "kesäteatteria". Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on noin. Mies tekee kaikki kotityöt. Nytkin parhaillaan hän on imuroimassa yläkertaa. Sitä ennen vaihtoi lakanat. Tätä edelsi aamupalan teko lapsille sekä kahvinkeitto minulle. Imuroinnin jälkeen hän valmistaa lounaan.
Lisäksi mies maksaa kaikki yhteiset koulumme, kuten asumisen. Minun palkkani jää käytännössä kokonaan omaan käyttööni, vaikka olen muista se, jolla on isompi palkka.
Lisäksi häneltä saa hyvää seksiä. Mies pysyy hyvässä kunnossa tekemällä kotitöitä, minä taas käymällä salilla. Olemme kumpikin akateemisia, mieheni tosin tohtori ja minä vain maisteri. Jokainen päivä on minun hemmottelupäiväni. Ollaan viidenkympin molemmin puolin.
Onko miehesi kotiherra (eli työelämän ulkopuolella)? Jos on, niin laitapa oma ketju aiheesta. Kotiherrat ovat harvinaisia. Ja suomalaiset kotirouvatkin kyllä ovat, kotiäidit sen sijaan eivät ole harvinaisia. Ap
Minua aina surettaa kun tälläisiin tai vastaaviin usein tulee joku kertomaan että kyllä se mies vielä jättää ja vaihtaa nuorempaan. Millaisissa suhteissa he ovat itse olleet? Pelkäävät koko ajan kunnes puoliso löytää jonkun paremman? Olisipa kamalaa elää niin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa köpö aloitus.
Kieltämättä. Olisi pitänyt laatia provosoivampi otsikko, jos olisin halunnut ketjun päätyvän keskusteluun. Mutta en kai tiennyt mitä haluan, kunhan vain hetken mielijohteesta naputtelin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minua aina surettaa kun tälläisiin tai vastaaviin usein tulee joku kertomaan että kyllä se mies vielä jättää ja vaihtaa nuorempaan. Millaisissa suhteissa he ovat itse olleet? Pelkäävät koko ajan kunnes puoliso löytää jonkun paremman? Olisipa kamalaa elää niin.
Sanos muuta. Kyse on elämän pahanilmanlinnuista, joita riittää asiaa kuin asiaan. Heille itselleen se on raskainta, kun lasi on aina puoliksi tyhjä ja katastrofi odottaa nurkan takana. Kyse on elämänasenteesta.
Itseäni ihmetyttää enemmän kommentti, missä väitetään, että erossa mies vie "kaiken". Vaikka kaikkien pitäisi tietää, että avioero ei toimi niin. Ei sittenkään, vaikka olisi avioehto. Lakijutut ovat ilmeisesti monille palstalaisille täyttä hepreaa. Ap
Onneksi se ei pakollista olekaan. Ap