Kysy mitä tahansa naiselta, jota mies haluaa elättää ja palvoa. Ja joka on vanha.
En kuitenkaan vastaa asiattomiin kysymyksiin.
Kyse on siis onnellisesta avioliitosta ja vastaavanlaisia naisia on täällä muitakin. He voivat vastata myös.
Kommentit (81)
Mitä söit aamiaiseksi? Millainen on keittiösi?
Käytätkö stringejä? Entä miehesi?
No, etkö vastailekaan kysymyksiin?
Milloin Trump kuolee? Entä Putin?
Vierailija kirjoitti:
Otsikkoon ei tule pistettä!
Ei tulekaan, jälkimmäisen lauseen perään ei olisi pitänyt panna pistettä. Vai mitä, onko paikalla äiskän opettajia? Ap
Vierailija kirjoitti:
Milloin Trump kuolee? Entä Putin?
Kenenkään kuolemaa ei pitäisi toivoa, mutta...
Mutta en tiedä ratkaisisiko Trumpin kuolema paljoakaan. Putinin kuolema toisi rauhan, niin uskon. Sotareissu epäonnistui täysin.
Nämä kaksi veikkosta eivät käytä lainkaan alkoholia, se suojaa jonkun verran kuolemalta. Ap
Vierailija kirjoitti:
No, etkö vastailekaan kysymyksiin?
Vastaan, en välttämättä ihan heti kuitenkaan. Mihin sulla on kiire? Ap
Oksennan. En halua miestä, joka palvoo minua. En myöskään halua olla kenenkään elätti.
Mulla on noin. Mies tekee kaikki kotityöt. Nytkin parhaillaan hän on imuroimassa yläkertaa. Sitä ennen vaihtoi lakanat. Tätä edelsi aamupalan teko lapsille sekä kahvinkeitto minulle. Imuroinnin jälkeen hän valmistaa lounaan.
Lisäksi mies maksaa kaikki yhteiset koulumme, kuten asumisen. Minun palkkani jää käytännössä kokonaan omaan käyttööni, vaikka olen muista se, jolla on isompi palkka.
Lisäksi häneltä saa hyvää seksiä. Mies pysyy hyvässä kunnossa tekemällä kotitöitä, minä taas käymällä salilla. Olemme kumpikin akateemisia, mieheni tosin tohtori ja minä vain maisteri. Jokainen päivä on minun hemmottelupäiväni. Ollaan viidenkympin molemmin puolin.
Kai se on kivaa kun mies ottaa kaikesta vastuun.
Ei ole niin kivaa siinä vaiheessa kun mies ottaa kaiken (ja vaihtaa nuorempaan, kunnianhimoisempaan jne.).
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin kivaa siinä vaiheessa kun mies ottaa kaiken (ja vaihtaa nuorempaan, kunnianhimoisempaan jne.).
No tuota varten on ennakoiden tehty tietyt kirjalliset sopimukset. Menee vaikeaksi, kun yhteisenä pidettyä omaisuutta ei voi myydä, koska lapset ovat siinä osakkaina.
Myös nainen vaihtaa usein nuorempaan.
-ei ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko kaunis? Oletko rikas vai köyhä? Mikä on ammattisi?
Omaa ulkonäköä on vaikea arvioida objektiivisesti. Olen pikkuvarakas tms. En kerro ammattiani täällä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten se mies nyt kaiken ottaisi, kun meillä ei ole avioehtoakaan. Ja vaikka olisi, sen voisi näin pitkän avioliiton jälkeen sovitella. Ap
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko seksi.
Jep. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on noin. Mies tekee kaikki kotityöt. Nytkin parhaillaan hän on imuroimassa yläkertaa. Sitä ennen vaihtoi lakanat. Tätä edelsi aamupalan teko lapsille sekä kahvinkeitto minulle. Imuroinnin jälkeen hän valmistaa lounaan.
Lisäksi mies maksaa kaikki yhteiset koulumme, kuten asumisen. Minun palkkani jää käytännössä kokonaan omaan käyttööni, vaikka olen muista se, jolla on isompi palkka.
Lisäksi häneltä saa hyvää seksiä. Mies pysyy hyvässä kunnossa tekemällä kotitöitä, minä taas käymällä salilla. Olemme kumpikin akateemisia, mieheni tosin tohtori ja minä vain maisteri. Jokainen päivä on minun hemmottelupäiväni. Ollaan viidenkympin molemmin puolin.
Kiva, jos teilläkin homma toimii. Toimivia ja onnellisia avioliittoja on itse asiassa ylivoimainen enemmistö Suomessa. Ap
Oletko kaunis? Oletko rikas vai köyhä? Mikä on ammattisi?