Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä tahansa naiselta, jota mies haluaa elättää ja palvoa. Ja joka on vanha.

Vierailija
17.07.2026 |

En kuitenkaan vastaa asiattomiin kysymyksiin. 

Kyse on siis onnellisesta avioliitosta ja vastaavanlaisia naisia on täällä muitakin. He voivat vastata myös.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kaunis? Oletko rikas vai köyhä? Mikä on ammattisi?

Vierailija
42/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanha sitten olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä söit aamiaiseksi? Millainen on keittiösi?

Vierailija
44/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö stringejä? Entä miehesi?

Vierailija
46/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, etkö vastailekaan kysymyksiin?

Vierailija
47/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Trump kuolee? Entä Putin?

Vierailija
48/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon ei tule pistettä!

Vierailija
49/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikkoon ei tule pistettä!

Ei tulekaan, jälkimmäisen lauseen perään ei olisi pitänyt panna pistettä. Vai mitä, onko paikalla äiskän opettajia? Ap

Vierailija
50/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin Trump kuolee? Entä Putin?

Kenenkään kuolemaa ei pitäisi toivoa, mutta... 

Mutta en tiedä ratkaisisiko Trumpin kuolema paljoakaan. Putinin kuolema toisi rauhan, niin uskon. Sotareissu epäonnistui täysin. 

Nämä kaksi veikkosta eivät käytä lainkaan alkoholia, se suojaa jonkun verran kuolemalta. Ap

Vierailija
51/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, etkö vastailekaan kysymyksiin?

Vastaan, en välttämättä ihan heti kuitenkaan. Mihin sulla on kiire? Ap

Vierailija
52/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennan. En halua miestä, joka palvoo minua. En myöskään halua olla kenenkään elätti.

Vierailija
53/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin. Mies tekee kaikki kotityöt. Nytkin parhaillaan hän on imuroimassa yläkertaa. Sitä ennen vaihtoi lakanat. Tätä edelsi aamupalan teko lapsille sekä kahvinkeitto minulle. Imuroinnin jälkeen hän valmistaa lounaan.

Lisäksi mies maksaa kaikki yhteiset koulumme, kuten asumisen. Minun palkkani jää käytännössä kokonaan omaan käyttööni, vaikka olen muista se, jolla on isompi palkka.

Lisäksi häneltä saa hyvää seksiä. Mies pysyy hyvässä kunnossa tekemällä kotitöitä, minä taas käymällä salilla. Olemme kumpikin akateemisia, mieheni tosin tohtori ja minä vain maisteri. Jokainen päivä on minun hemmottelupäiväni. Ollaan viidenkympin molemmin puolin.

Vierailija
54/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on kivaa kun mies ottaa kaikesta vastuun. 

Ei ole niin kivaa siinä vaiheessa kun mies ottaa kaiken (ja vaihtaa nuorempaan, kunnianhimoisempaan jne.). 

Vierailija
55/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole niin kivaa siinä vaiheessa kun mies ottaa kaiken (ja vaihtaa nuorempaan, kunnianhimoisempaan jne.). 

No tuota varten on ennakoiden tehty tietyt kirjalliset sopimukset. Menee vaikeaksi, kun yhteisenä pidettyä omaisuutta ei voi myydä, koska lapset ovat siinä osakkaina.

Myös nainen vaihtaa usein nuorempaan. 

-ei ap

Vierailija
56/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kaunis? Oletko rikas vai köyhä? Mikä on ammattisi?

Omaa ulkonäköä on vaikea arvioida objektiivisesti. Olen pikkuvarakas tms. En kerro ammattiani täällä. Ap

Vierailija
57/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko seksi.

Vierailija
58/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se mies nyt kaiken ottaisi, kun meillä ei ole avioehtoakaan. Ja vaikka olisi, sen voisi näin pitkän avioliiton jälkeen sovitella. Ap

Vierailija
59/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko seksi.

Jep. Ap

Vierailija
60/81 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on noin. Mies tekee kaikki kotityöt. Nytkin parhaillaan hän on imuroimassa yläkertaa. Sitä ennen vaihtoi lakanat. Tätä edelsi aamupalan teko lapsille sekä kahvinkeitto minulle. Imuroinnin jälkeen hän valmistaa lounaan.

Lisäksi mies maksaa kaikki yhteiset koulumme, kuten asumisen. Minun palkkani jää käytännössä kokonaan omaan käyttööni, vaikka olen muista se, jolla on isompi palkka.

Lisäksi häneltä saa hyvää seksiä. Mies pysyy hyvässä kunnossa tekemällä kotitöitä, minä taas käymällä salilla. Olemme kumpikin akateemisia, mieheni tosin tohtori ja minä vain maisteri. Jokainen päivä on minun hemmottelupäiväni. Ollaan viidenkympin molemmin puolin.

Kiva, jos teilläkin homma toimii. Toimivia ja onnellisia avioliittoja on itse asiassa ylivoimainen enemmistö Suomessa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi