Kysy mitä tahansa naiselta, jota mies haluaa elättää ja palvoa. Ja joka on vanha.
En kuitenkaan vastaa asiattomiin kysymyksiin.
Kyse on siis onnellisesta avioliitosta ja vastaavanlaisia naisia on täällä muitakin. He voivat vastata myös.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Sun lääkkeet ei siis vieläkään tehoa harhoihin.
Heh. Aika hyvä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kysyttävää.
Oletko itse samanlainen? Ei ole harvinaista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis olet vanha nainen, jota mies elättää ja palvoo?
Kyllä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ap
Kuulostaa hyvältä. Olet varmaan itsekin ollut hyvä miehelle? Tuskin muuten palvoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ap
Kuulostaa hyvältä. Olet varmaan itsekin ollut hyvä miehelle? Tuskin muuten palvoisi.
Toivon mukaan. Palvon häntä. Maailman komein ja paras mies. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha? Alle 80-v ei ole vanha.
58v. Aika vanha siihen nähden mitä trophy-vaimosta yleensä ajatellaan. Vaikka kukaan ei oikeasti sellainen olekaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tossa mitään epäselvää.
Aivan. Ei minulle ainakaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ap
Tykkäätkö vispipuurosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha? Alle 80-v ei ole vanha.
58v. Aika vanha siihen nähden mitä trophy-vaimosta yleensä ajatellaan. Vaikka kukaan ei oikeasti sellainen olekaan. Ap
Luulin, että oot jotain 80 v. Et oo kovin vanha.
... Tai oikeastaan ON epäselvää. En oikeasti tiedä MIKSI olen hänelle niin kallisarvoinen. Esimerkki. Kun tänään olin ostanut jonkun leivonneisen, josta otin yhden haukun (kuten tavallista, aina löytyy sämpylä tai joku, josta olen haukannut yhden haukun, mistä joku voisi ärsyyntyä) ja se jäi pöydälle, koska hän on minun jätemyllyni, niin hänestä se oli söpöä. Kaikki mitä teen on hänen mielestään söpöä. Hän kehuu minua päivät pääksytysten, vaikka olen ihan tavallinen. Varsinaisesti en käsitä, mutta olen tyytyväinen kuitenkin. Ap
Eikö tuollainen ahdista?
Avioliittoni alkuaikoina rakensimme taloa, kaksi juuri valmistunutta vielä työuransa alussa olevaa, joiden palkat eivät olleet suuret ja kaksi pientä lastakin oli, silloin palvova mies sanoi kun ostelimmme sisustusmateriaaleja, että sinulle mitä vaan. Katselin jotain tapettia jota rulla taisi maksaa viikon palkan. Ahdisti, pitääkö minun olla kaikki järki tässä arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ap
Tykkäätkö vispipuurosta?
Tykkään, mutta vain omatekemästä. Siihen tulee täysjyvämannapuuron lisäksi runsaasti ruisjauhoa ja ne puolukat lisätään vasta viimeiseksi murskattuina ja sitten vatkataan lähes valkoiseksi ja kuohkeaksi. Yksi bravuuriruokiani. Todella terveellistä ja herkullista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollainen ahdista?
Avioliittoni alkuaikoina rakensimme taloa, kaksi juuri valmistunutta vielä työuransa alussa olevaa, joiden palkat eivät olleet suuret ja kaksi pientä lastakin oli, silloin palvova mies sanoi kun ostelimmme sisustusmateriaaleja, että sinulle mitä vaan. Katselin jotain tapettia jota rulla taisi maksaa viikon palkan. Ahdisti, pitääkö minun olla kaikki järki tässä arjessa.
Ei ahdista. En tiedä johtuuko se siitä, että olen se ei-järki. Elätettäväksi ryhtyminen tavallaan osoittaa sitä. (Olisin varsin kykeneväinen ansaitsemaan elantoni.) Ap
Sun lääkkeet ei siis vieläkään tehoa harhoihin.