Eka kerta kun sellainen juttu jossa joku sanoo näyttävänsä nuoremmalta kuin on, pitää oikeasti paikkansa
Olen 5 vuotta vanhempi ja näytän tuon naisen äidiltä, tai jos on tuollaiset geenit niin varmaan hänen äidin äidiltä.
https://www.iltalehti.fi/palat/b6730ab0-c8c7-4fab-bdcd-146e031bc4dd
Kommentit (15)
Geneettistä. Kuten hän sanoi; hänen äiti, isä ja sisko näyttävät myös nuorilta. Hedelmiä ja vihanneksia ei syö.
Kuvissa ei onneksi ole mitään filttereitä myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Geneettistä. Kuten hän sanoi; hänen äiti, isä ja sisko näyttävät myös nuorilta. Hedelmiä ja vihanneksia ei syö.
En lukenut juttua, mutta näin se menee. Geenit ratkaisevat. Olen itsekin ikäisekseni freesi, mutta äiti on luonnonihme. Näyttää 80+ iässä noin 60v. Iho on sileämpi ja rusottavampi kuin itselläni. Ja minua luullaan tyttäreni isosiskoksi aina. En kuitenkaan omasta mielestäni näytä yhtään nuoremmalta.
Kädet paljastaa iän, kämmenselät nelikymppisen.
Alle kolmekymppiseltä näyttää. Voiko meikillä saada tuon aikaan? m
Eihän se tarkoita sitä, että heitä pidettäisiin saman ikäisinä vaikka luultaisiin siskoiksi? Sisaruksillakin voi olla vaikka 20 vuotta ikäeroa. Mua on luultu poikani tyttöystäväksi (kahdesti), mutta se johtuu vaan siitä, että hän vaikuttaa ikäistään vanhemmalta ja minä taas nuoremmalta (nätti en ole).
Vierailija kirjoitti:
Alle kolmekymppiseltä näyttää. Voiko meikillä saada tuon aikaan? m
Filttereillä. Vahvasti meikattuna näyttää vanhemmalta kuin kevyessä meikissä.
Minä näytin nuorempana ikäistäni nuoremmalta, ja kärsin siitä. Kun vajaa nelikymppisenä aloin näyttämään aikuiselta, elämä helpottui paljon. Nyt olen vajaa 60v, ja näytän oman sukuni mittapuulla 70-vuotiaalta. Sairaus ei ollut oma valintani.
Nuoreltahan tuo näyttää mutta pitäisi nähdä livenä ilman meikkiä ja filttereitä niin näkisi oikeasti miltä näyttää. Monet osaa meikata ja poseerata kuvassa juuri siinä edustavimmassa kuvakulmassa.
Tuokin näyttää että on ottanut huulitäytteitä, on se sääli kun tänä päivänä joka toisella naisella on.
Vierailija kirjoitti:
Minä näytin nuorempana ikäistäni nuoremmalta, ja kärsin siitä. Kun vajaa nelikymppisenä aloin näyttämään aikuiselta, elämä helpottui paljon. Nyt olen vajaa 60v, ja näytän oman sukuni mittapuulla 70-vuotiaalta. Sairaus ei ollut oma valintani.
Kuinka vajaa olet? 😄
Kaunis ja raikas ihan menisi 35 vuotiaasta.
Kyllä kun ottaa paidan pois niin tissit paljastaa iän.
Onhan noita nuoremmalta näyttäviä, mutta eivät väitä olevansa nuoremman näköisiä. Sikäli ymmärrän otsikkosi.