HS: "Parhaat miehet ovat jo varattuja, sanovat Helsingin sinkkunaiset". Palstamiehet! Tilaisuutenne on nyt koittanut!
https://www.hs.fi/elama/art-2000012123893.html
"Kallion naiset eivät löydä kiinnostavia miehiä
Helsingissä on lähes 9 000 nuorta naista enemmän kuin miestä. Helsinkiläisnaiset kertovat, miten vaikeaa on löytää kiinnostava mies."
Palstamiehet! Helsinkiläisnaiset etsivät seuraa! Vain sinä voit auttaa! Tilaisuutesi on nyt tullut!
Kommentit (1016)
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on tässä jutusta siteerattuna:
”Me sinkut emme löydä tarpeeksi kiinnostavia miehiä. Deittimarkkinoilla on enemmän tarjolla hyviä naisia kuin miehiä”,
He ovat itse liian hyviä ja kiinnostavia kellekään. Kun ihminen pitää itseään muita parempana, kyse on usein psykologisesta puolustusmekanismista tai kognitiivisesta vinoumasta. Taustalla voi vaikuttaa narsistinen persoonallisuus, jossa ylimielisyys peittää alleen heikon itsetunnon ja häpeän.
Sellaista se on kun noilla naisilla on sellaiset kriteerit ettei oikeen mikään selvinpäin kelpaa ja ei ole enää parikymppisen hehkeyttä.
Hypergamia on käsite biologiassa ja yhteiskuntatieteissä. Yhteiskuntatieteissä hypergamia tarkoittaa "ylöspäin naimista", toisin sanoen omaa asemaansa korkeamman puolison löytämistä.
Naiset ovat miehiä valikoivampia kumppaninsa valinnassa (Feingold, 1992; Hatfield & Sprecher, 1995; Hill & Hurtado, 1996; Kenrick et al., 1990).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaalle yleensä kelpaa vain paras. Siinä sitten miettimistä tytöille että ovatko sitä parhaimmistoa.
Jokaiselle läytyy se oma paras. Sinun parhaasi ei ole paras muille. Olet aika lapsellinen.
Kummasti ne naiset vaan on monesti kiinnostuneita samoista miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Jos asuu Helsingin Kalliossa niin naisen täytyy olla vasemmistolainen ja se on suurempi turnoff kuin sininen tukka, lävistykset ja tatuoinnit. Mieluummin ilman kuin vassarin kaa
Mulle kävis se sininen tukka mutta lävitykset ja tatuoinnit swaippaan aina vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaalle yleensä kelpaa vain paras. Siinä sitten miettimistä tytöille että ovatko sitä parhaimmistoa.
Jokaiselle läytyy se oma paras. Sinun parhaasi ei ole paras muille. Olet aika lapsellinen.
"Jokaiselle läytyy se oma paras"
Luitko edes artikkelia? Jutun koko pointtihan oli se, että nuo naiset eivät kykene löytämään itselleen kumppania. Vaikutat elävän jossain ihan omassa fantasiamaailmassasi, täysin irti todellisuudesta.
HS on kuin apupyörät vapaalle ajattelulle. Ne kaartavat sinun ajattelusi sukupuolisekavaan feministiseen vihervasemmistolaiseen maailmaan.
Vierastan ideologista aivopesua. Kannatan demokraattista liberalismia. Kannatan itsenäistä ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Jutun naiset ovat kolmekymppisiä eivätkä edes ikäisekseen kovin viehättäviä. Ne omanikäiset miehet kyllä katselevat nuorempia ja paremman näköisiä naisia. Puhumattakaan siitä, etteivät miehet yleisesti ottaen halua parisuhteeseen kovin vihervasemmistolaisia naisia.
Totta. Näiden kohdalla juna on mennyt. olisi kannattanut silloin kun oli mahis eli 17-24 vuotiaana. Nyt on myöhästä.
M38
Jos on ajattelussaan ja arvoissaan liian joustamaton, niin vaikeahan se on puolisoa löytää. Pätee niin miehiin kuin naisiinkin. Käsittääkseni on ihan faktaa, että juuri Kalliossa on Suomen punavihreimmät naiset. Ja ainakin julkisuudessä he näyttäytyvät erittäin suvaitsemattomilta erilaisia näkemyksiä kohtaan. Yhtään väärää sanaa ei sanoa. Ymmärrän toki, ettei toista äärilaitaa olevien kanssa haluta parisuhteeseen, mutta suurin osa ihmisistä on kuitenkin aika maltillisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät kuka kenestäkin on kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä ymmärrän etten ole sitä parhaimmistoa itsekkään, niin en vaadi parhautta naisiltakaan. Ymmärtävätkö nämä naiset sitä?
Minä vaadin sitä, että ihastuminen ja rakastuminen on molemminpuoleista. En muuta.
Eli haluat että se ihminen, johon sinä olet ihastunut, ihastuu/rakastuu myös sinuun?
Eiköhän jokainen sinkku halua juuri tuota samaa asiaa: että saisi juuri sen ihmisen jonka haluaakin.
Todellisuudessa kutenkin moni parisuhde on tyytymissuhde, ei kovinkaan moni saa sitä ihastustaan.
Miehet saattavat tyytyä, naiset harvemmin. Itse en tekisi niin koskaan, koska kokisin sen epäkunnioittavana ja loukkaavaana sitä suhteen toista osapuolta kohtaan. Päästäisin menemään. Mutta osalle miehistä tämäkään ei tunnu aiheuttavan yhtään omatunnon tuskia, ei kyllä taas kerran hämmästytä yhtään.
"Miehet saattavat tyytyä, naiset harvemmin"
Tämä ei kyllä todellakaan vastaa omia kokemuksia ja havaintoja. Olen 44 vuotias, ja ehtinyt vuosien varrella nähdä kaikenlaista elämää. Olen todistanut vierestä monia tyytymissuhteita, ja kyllä se tyytyminen näyttäisi olevan ihan yhtä yleistä naisilla, kuin miehillä. Varsinkin silloin, kun biologinen kello tikittää viimeisiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli opiskelukaverina mukava mutta aivan äärettömän ruma nainen. Sellainen naamastaan susiruma. Säälin aina häntä. Mietin miten jollain voi olla sellainen kohtalo.
Kunnes hän tuli kerran vastaan onnellisen näköisenä miehen ja parin taaperon kanssa.
Vastaava mies ei tulisi. Naiset ovat mihinkään ominaisuuteen katsomatta aina etuoikeutetussa asemassa miehiin verrattuna.
Nyrkkisääntönä voidaan pitää että nainen ei voi olla niin ruma, tyhmä, tai köyhä etteikö jollekkin miehelle kelpaa.
Katsoin äimän käkenä kun invaasion alussa lähi-itäläiset herrat katsoin nälkäisin silmin oikeen leveäperseistä suomalaista justiinaa. Mietin vaan että mitä helvettiä. Loppu on nykysuomi ja naiset jotka vaikeroi kaiken perseilyn jälkeen ettei löytyisi miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli opiskelukaverina mukava mutta aivan äärettömän ruma nainen. Sellainen naamastaan susiruma. Säälin aina häntä. Mietin miten jollain voi olla sellainen kohtalo.
Kunnes hän tuli kerran vastaan onnellisen näköisenä miehen ja parin taaperon kanssa.
Vastaava mies ei tulisi. Naiset ovat mihinkään ominaisuuteen katsomatta aina etuoikeutetussa asemassa miehiin verrattuna.
Nyrkkisääntönä voidaan pitää että nainen ei voi olla niin ruma, tyhmä, tai köyhä etteikö jollekkin miehelle kelpaa.
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, etteivät nuo toiset miehet, joilla sinusta ruma puoliso, jaa:
- samoja ulkonäkökriteereitäsi naiselle
- että he arvostavat ihmisessä sellaisia puolia, joita esim. sinulla ei ole etkä osaa niitä arvostaa?
jos ei olisi ikää, tatuointeja, oma ura keskeisyyttä, sekä piskiä niin varmasti olisi kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu että ovatko nuo naiset sitten itse parhaita? Hirveän ylimielisesti sanottu että "parhaat on varattuja" Siinähän samalla sanotaan että itsekkin nämä naiset ovat muka parhaita. Ehkä nuo naiset eivät ansaitse sitä parasta miestä ja jonkun pitäisi sanoa se heille.
Totuus on se, että parhaat naiset vei jo ne parhaat miehet, ja artikkelin naiset jäivät ilman.
Haluaisinpa nähdä noiden naisten ilmeet kun haastattelia olisi todennut heille tuon.
Vierailija kirjoitti:
Hypergamia on käsite biologiassa ja yhteiskuntatieteissä. Yhteiskuntatieteissä hypergamia tarkoittaa "ylöspäin naimista", toisin sanoen omaa asemaansa korkeamman puolison löytämistä.
Naiset ovat miehiä valikoivampia kumppaninsa valinnassa (Feingold, 1992; Hatfield & Sprecher, 1995; Hill & Hurtado, 1996; Kenrick et al., 1990).
Naisen pakko olla valikoivampi, sillä hän etsii lapsilleen isää. Mies etsii vain seksiä.
Jutun naiset näyttävät nelikymppisiltä, eipä ihme ettei miehet soittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä ymmärrän etten ole sitä parhaimmistoa itsekkään, niin en vaadi parhautta naisiltakaan. Ymmärtävätkö nämä naiset sitä?
Minä vaadin sitä, että ihastuminen ja rakastuminen on molemminpuoleista. En muuta.
Eli haluat että se ihminen, johon sinä olet ihastunut, ihastuu/rakastuu myös sinuun?
Eiköhän jokainen sinkku halua juuri tuota samaa asiaa: että saisi juuri sen ihmisen jonka haluaakin.
Todellisuudessa kutenkin moni parisuhde on tyytymissuhde, ei kovinkaan moni saa sitä ihastustaan.
Miehet saattavat tyytyä, naiset harvemmin. Itse en tekisi niin koskaan, koska kokisin sen epäkunnioittavana ja loukkaavaana sitä suhteen toista osapuolta kohtaan. Päästäisin menemään. Mutta osalle miehistä tämäkään ei tunnu aiheuttavan yhtään omatunnon tuskia, ei kyllä taas kerran hämmästytä yhtään.
"Miehet saattavat tyytyä, naiset harvemmin"
Tämä ei kyllä todellakaan vastaa omia kokemuksia ja havaintoja. Olen 44 vuotias, ja ehtinyt vuosien varrella nähdä kaikenlaista elämää. Olen todistanut vierestä monia tyytymissuhteita, ja kyllä se tyytyminen näyttäisi olevan ihan yhtä yleistä naisilla, kuin miehillä. Varsinkin silloin, kun biologinen kello tikittää viimeisiään.
Oletko neitsyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät kuka kenestäkin on kiinnostunut?
Olen eri kuin kenelle vastasit, mutta kommentoin sivusta:
Artikkelin naiset sanovat, että parhaat miehet on jo varattu. Eikö eikö tuo lause nimenomaan anna ymmärtää, että moni on kiinnostunut niistä samoista miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen pakko olla valikoivampi, sillä hän etsii lapsilleen isää. Mies etsii vain seksiä.
Mies eivoi koskaan etsiä lapselleen äitiä?
Vierailija kirjoitti:
Jutun naiset näyttävät nelikymppisiltä, eipä ihme ettei miehet soittele.
Sen mitä olen huomannut niin kun he tulee 30 ikä vuoteen he alkaa itse soittelemaan ja ehdottelemaan. tuntuu hassulta etteivät tajua että tarjous oli voimassa silloin kun he oli 19.