HS: "Parhaat miehet ovat jo varattuja, sanovat Helsingin sinkkunaiset". Palstamiehet! Tilaisuutenne on nyt koittanut!
https://www.hs.fi/elama/art-2000012123893.html
"Kallion naiset eivät löydä kiinnostavia miehiä
Helsingissä on lähes 9 000 nuorta naista enemmän kuin miestä. Helsinkiläisnaiset kertovat, miten vaikeaa on löytää kiinnostava mies."
Palstamiehet! Helsinkiläisnaiset etsivät seuraa! Vain sinä voit auttaa! Tilaisuutesi on nyt tullut!
Kommentit (1016)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu että ovatko nuo naiset sitten itse parhaita? Hirveän ylimielisesti sanottu että "parhaat on varattuja" Siinähän samalla sanotaan että itsekkin nämä naiset ovat muka parhaita. Ehkä nuo naiset eivät ansaitse sitä parasta miestä ja jonkun pitäisi sanoa se heille.
Tulkitset omiasi. Ihmiselle paras on se, jonka kanssa synkkaa ja jonka kanssa haluaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi minäkään kyllä kiinnostunut näistä ja en kuulu edes siihen "parhaisiin miehiin".
Kaikki näistä naisista on keskivertoa alempana ainakin ulkonäön perusteella.
Mitä ihmettä? Nuohan ovat todella kauniita kaikki? Erityisesti ensimmäinen!
En swaippaisi ketään noista oikealle, enkä edes ole niin älyttömän nirso.
Eiköhän jokainen noista ole dumpattu jo ulkonäön perusteella, ennekuin pääsivät juttelemaan sen komistuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin naiset arvioivat oman tasonsa reilusti yläkanttiin, sen takia heistä tuntuu siltä, ettei riittävän hyviä miehiä löydy. Mistä virhearvio johtuu? Se johtuu siitä, että naiset mittaavat haluttavuuttaan miesten baarikäytöksen perusteella. Baarissa seksiä kännissä etsiville miehille kelpaa kuka tahansa, joten ehdotuksia tulee kaikista heikompitasoisillekin naisille. Joskus jopa miehille; jos miehellä on vaikka pitkä tukka niin joku känniääliö erehtyy luulemaan naiseksi. Naisen todellinen taso ja haluttavuus mitataan ihan muualla kuin baarissa, muistakaa se. Hyvä uutinen on se että tasoaan voi melko helposti parannella. Paino kuriin, tukka ja vaatteet fiksusti, lävistykset pois ja punikkiöyhötys pois niin ollaan jo ihan eri tasolla ja alkaa paremmat miehet kiinnostumaan.
Naisia ei kiinnosta oma, tai muidenkaan taso. Nainen etsii sellaista miestä josta kiinnostuu, eikä tasoilla ole mitään tekemistä sen kanssa. Ihminen ei voi päättää ihastua toiseen ihmiseen, se joko tapahtuu tai ei tapahdu.
Mitens sitten voidaan sanoa että parhaat ovat varattuja?
Niin, sellaiset, joihin voisi ihastua ovat varattuja. Aivan selkeää. Jäljellä olevat eivät ihastumisen tunteita herätä.
Jos kaikki sellaiset miehet joihin sinä voisit ihastua, ovat varattuja, niin sittenhän se on game over sinun osaltasi.
Peli päättyi, sinä hävisit. Se siitä.
Ainoa mies, jota kohtaan olen ihastuksen tunteita viimeisen 10 vuoden aikana kokenut tosiaan on varattu. Minulle.
En minä ole koskaan kyennyt väkisin ihastumaan. Joskus olen yrittänyt treffailla ja seurustella sellaisen kanssa, johon noita tunteita ei juuri ollut ja se oli lähinnä iljettävää. Yritin kuitenkin antaa mahdollisuutta kun oli muuten oikein mukava ja hyvä mies, mutta eihän sellaisesta tietysti mitään voi tulla. Vastenmielisyyden tunteita sellaisesta seuraa.
Sinä, tai joku muu kommentoija, esitti aiemmin tämän väitteen:
"sellaiset, joihin voisi ihastua ovat varattuja. Aivan selkeää. Jäljellä olevat eivät ihastumisen tunteita herätä"
Jos ihminen on tuossa tilanteessa, niin mitä siinä enää edes voi tehdä? Voi yrittää varastaa toisen naisen miehen, tai sitten vaan luovuttaa. Ymmärrät varmasti itsekin tuollaisen tilanteen toivottomuuden.
Olisipa vaivaannuttava uutinen jos joku ylipainoinen mies valittelisi että parhaat naiset on varattu? Kaikki ajattelisi että luulee pikkuisen liikoja itsestään vaikkei sitä tälle äänen sanoisi.
Parhaalle yleensä kelpaa vain paras. Siinä sitten miettimistä tytöille että ovatko sitä parhaimmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin etukäteen, että artikkelissa totta kai myös kerrotaan, että minkälainen sellainen kiinnostava mies sitten olisi.
No ei kerrottu :D :D
Naiset eivät tiedä minkälainen mies kiinnostaa kun sellainen tai mies ylipäätään tuntuu naispiireissä pyörivälle olevan taruolento.
Vierailija kirjoitti:
Parhaalle yleensä kelpaa vain paras. Siinä sitten miettimistä tytöille että ovatko sitä parhaimmistoa.
Jokaiselle läytyy se oma paras. Sinun parhaasi ei ole paras muille. Olet aika lapsellinen.
Lähikaupassakin näkee kymmenen kauniimpaa naista jokapäivä, ei ihme ettei paukut riittäneet niihin oikeasti komeisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu että ovatko nuo naiset sitten itse parhaita? Hirveän ylimielisesti sanottu että "parhaat on varattuja" Siinähän samalla sanotaan että itsekkin nämä naiset ovat muka parhaita. Ehkä nuo naiset eivät ansaitse sitä parasta miestä ja jonkun pitäisi sanoa se heille.
Totuus on se, että parhaat naiset vei jo ne parhaat miehet, ja artikkelin naiset jäivät ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi minäkään kyllä kiinnostunut näistä ja en kuulu edes siihen "parhaisiin miehiin".
Kaikki näistä naisista on keskivertoa alempana ainakin ulkonäön perusteella.
Mitä ihmettä? Nuohan ovat todella kauniita kaikki? Erityisesti ensimmäinen!
En swaippaisi ketään noista oikealle, enkä edes ole niin älyttömän nirso.
Kyllä sinä olet aivan harvinaislaatuisen nirso.
Minä miehenä ymmärrän etten ole sitä parhaimmistoa itsekkään, niin en vaadi parhautta naisiltakaan. Ymmärtävätkö nämä naiset sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle läytyy se oma paras. Sinun parhaasi ei ole paras muille. Olet aika lapsellinen.
"Jokaiselle läytyy se oma paras"
Luitko edes artikkelia? Jutun koko pointtihan oli se, että nuo naiset eivät kykene löytämään itselleen kumppania. Vaikutat elävän jossain ihan omassa fantasiamaailmassasi, täysin irti todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Helsingissä on 9000 naimaikäistä naista enemmän kuin miehiä. Pienen kylän verran. Ja miksi Helsinki olisi mikään poikkeus suuremmista kaupungeista?
Johtuu siitä että miehet eivät opiskele. Koulutetut naiset taas eivät halua kouluttamatonta miestä muutenkaan - asuipa tämä missä tahansa.
En usko, että koulutuksella on kovin suurta merkitystä. Olen korkeakulttuuria harrastava tuplamaisteri ja ainoa minusta kiinnostunut nainen oli parturi-kampaaja. Kaverini on käynyt lukion jälkeen vain te-palveluiden varastotyöntekijäkoulutuksen ja hänestä on useammat akateemiset naiset kiinnostuneet.
eri
Luonne, käytös, puhetapa...Katsopa psykologiseen peiliin.
Tuo se ongelma naisilla onkin. "Tarjolla" on vain ikuinen noidankehä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin naiset arvioivat oman tasonsa reilusti yläkanttiin, sen takia heistä tuntuu siltä, ettei riittävän hyviä miehiä löydy. Mistä virhearvio johtuu? Se johtuu siitä, että naiset mittaavat haluttavuuttaan miesten baarikäytöksen perusteella. Baarissa seksiä kännissä etsiville miehille kelpaa kuka tahansa, joten ehdotuksia tulee kaikista heikompitasoisillekin naisille. Joskus jopa miehille; jos miehellä on vaikka pitkä tukka niin joku känniääliö erehtyy luulemaan naiseksi. Naisen todellinen taso ja haluttavuus mitataan ihan muualla kuin baarissa, muistakaa se. Hyvä uutinen on se että tasoaan voi melko helposti parannella. Paino kuriin, tukka ja vaatteet fiksusti, lävistykset pois ja punikkiöyhötys pois niin ollaan jo ihan eri tasolla ja alkaa paremmat miehet kiinnostumaan.
Naisia ei kiinnosta oma, tai muidenkaan taso. Nainen etsii sellaista miestä josta kiinnostuu, eikä tasoilla ole mitään tekemistä sen kanssa. Ihminen ei voi päättää ihastua toiseen ihmiseen, se joko tapahtuu tai ei tapahdu.
Mitens sitten voidaan sanoa että parhaat ovat varattuja?
Niin, sellaiset, joihin voisi ihastua ovat varattuja. Aivan selkeää. Jäljellä olevat eivät ihastumisen tunteita herätä.
Jos kaikki sellaiset miehet joihin sinä voisit ihastua, ovat varattuja, niin sittenhän se on game over sinun osaltasi.
Peli päättyi, sinä hävisit. Se siitä.
Ainoa mies, jota kohtaan olen ihastuksen tunteita viimeisen 10 vuoden aikana kokenut tosiaan on varattu. Minulle.
En minä ole koskaan kyennyt väkisin ihastumaan. Joskus olen yrittänyt treffailla ja seurustella sellaisen kanssa, johon noita tunteita ei juuri ollut ja se oli lähinnä iljettävää. Yritin kuitenkin antaa mahdollisuutta kun oli muuten oikein mukava ja hyvä mies, mutta eihän sellaisesta tietysti mitään voi tulla. Vastenmielisyyden tunteita sellaisesta seuraa.
Sinä, tai joku muu kommentoija, esitti aiemmin tämän väitteen:
"sellaiset, joihin voisi ihastua ovat varattuja. Aivan selkeää. Jäljellä olevat eivät ihastumisen tunteita herätä"
Jos ihminen on tuossa tilanteessa, niin mitä siinä enää edes voi tehdä? Voi yrittää varastaa toisen naisen miehen, tai sitten vaan luovuttaa. Ymmärrät varmasti itsekin tuollaisen tilanteen toivottomuuden.
Niin, se oli pointtini, että kaikille yksinkertaisesti ei riitä mieluisaa puolisoa. Surullista, mutta totta. Osa jää yksin.
Miten olisi kompromissi? Jos ei parasta saa, niin sitten sellainen joka on hyvä tai edes keskinkertainen. Me miehet joudutaan jatkuvasti tekemään kompromissejä koska vaihtoehtona on olla yksin.
Ongelma on tässä jutusta siteerattuna:
”Me sinkut emme löydä tarpeeksi kiinnostavia miehiä. Deittimarkkinoilla on enemmän tarjolla hyviä naisia kuin miehiä”,
He ovat itse liian hyviä ja kiinnostavia kellekään. Kun ihminen pitää itseään muita parempana, kyse on usein psykologisesta puolustusmekanismista tai kognitiivisesta vinoumasta. Taustalla voi vaikuttaa narsistinen persoonallisuus, jossa ylimielisyys peittää alleen heikon itsetunnon ja häpeän.
Minulla oli opiskelukaverina mukava mutta aivan äärettömän ruma nainen. Sellainen naamastaan susiruma. Säälin aina häntä. Mietin miten jollain voi olla sellainen kohtalo.
Kunnes hän tuli kerran vastaan onnellisen näköisenä miehen ja parin taaperon kanssa.
Mukava ja kaunis nainen kyllä yleensä löytää nopeasti ottajan.
Sarkasmi on hieno laji.