Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Parhaat miehet ovat jo varattuja, sanovat Helsingin sinkkunaiset". Palstamiehet! Tilaisuutenne on nyt koittanut!

Vierailija
17.07.2026 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000012123893.html

"Kallion naiset eivät löydä kiinnostavia miehiä

Helsingissä on lähes 9 000 nuorta naista enemmän kuin miestä. Helsinkiläisnaiset kertovat, miten vaikeaa on löytää kiinnostava mies."

Palstamiehet! Helsinkiläisnaiset etsivät seuraa! Vain sinä voit auttaa! Tilaisuutesi on nyt tullut!

Kommentit (1016)

Vierailija
501/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi kompromissi? Jos ei parasta saa, niin sitten sellainen joka on hyvä tai edes keskinkertainen. Me miehet joudutaan jatkuvasti tekemään kompromissejä koska vaihtoehtona on olla yksin.

Kyllä ne naiset aina muuttuu viisaammaksi kolmekymppisenä.

Vierailija
502/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä ymmärrän etten ole sitä parhaimmistoa itsekkään, niin en vaadi parhautta naisiltakaan. Ymmärtävätkö nämä naiset sitä?

Minä vaadin sitä, että ihastuminen ja rakastuminen on molemminpuoleista. En muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaalle yleensä kelpaa vain paras. Siinä sitten miettimistä tytöille että ovatko sitä parhaimmistoa.

Jokaiselle läytyy se oma paras. Sinun parhaasi ei ole paras muille. Olet aika lapsellinen.

"Jokaiselle läytyy se oma paras"

Luitko edes artikkelia? Jutun koko pointtihan oli se, että nuo naiset eivät kykene löytämään itselleen kumppania. Vaikutat elävän jossain ihan omassa fantasiamaailmassasi, täysin irti todellisuudesta. 

En lue sosialistien medioita HS YLE IS DEMARI.

Vierailija
504/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi minäkään kyllä kiinnostunut näistä ja en kuulu edes siihen "parhaisiin miehiin".

Kaikki näistä naisista on keskivertoa alempana ainakin ulkonäön perusteella.

Mitä ihmettä? Nuohan ovat todella kauniita kaikki? Erityisesti ensimmäinen! 

En swaippaisi ketään noista oikealle, enkä edes ole niin älyttömän nirso. 

Kyllä sinä olet aivan harvinaislaatuisen nirso. 

En todellakaan ole, etenkin siihen nähden, että olen reippaasti keskivertoa paremman näköinen mies. Olen kyllä varsin valmis deittailemaan ulkonäöllisesti pykälää tai kahtakin itseäni alempaa naista, kunhan muuten on mukava tyyppi.

Vierailija
505/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hyvät miehet on kerran varattu, niin sehän vain vahvistaa sen, että osa naisista kykenee edelleen saamaan miehen itselleen. 

Niiden naisten jotka ovat itselleen hyvän miehen saaneet, kannattaisi perustaa joku "iltakoulu/opisto", jossa he voisivat opettaa näitä artikkelin naisia siitä, että miten mies isketään :)

Miten isket, kun Helsingissä kaikille naisille yksinkertaisesti ei miestä riitä? 

Helsingissä on Suomen eniten sinkkumiehiä. Tämä on se olennainen asia. Jos sinkkunainen haluaa seuraa, niin Helsingistä se löytyy kaikkein helpoiten. 

Vierailija
506/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on tässä jutusta siteerattuna:

”Me sinkut emme löydä tarpeeksi kiinnostavia miehiä. Deittimarkkinoilla on enemmän tarjolla hyviä naisia kuin miehiä”, 

He ovat itse liian hyviä ja kiinnostavia kellekään. Kun ihminen pitää itseään muita parempana, kyse on usein psykologisesta puolustusmekanismista tai kognitiivisesta vinoumasta. Taustalla voi vaikuttaa narsistinen persoonallisuus, jossa ylimielisyys peittää alleen heikon itsetunnon ja häpeän.

Vaikuttaa tosiaan siltä, että nämä naiset ihan epäironisesti ajattelevat, että he eivät löydä kumppania sen takia, että he itse liian hyviä. 

Miettikää oikeasti hetki, miten narsistinen ihmisen täytyy olla, että hän kykenee rakentamaan tuollaisen ajatusrakennelman päähänsä, ja vielä itse uskomaan sen. 

Vierailija
507/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet sinkkunaisista ei tunnista sitä todellisuutta, että he pelaavat itsensä täysin ulos monen miehen markkinoilta omistamalla kissoja ja koiria. Tässäkin HS artikkelissa nainen omistaa koiran, joten ei ainakaan minulle sopisi.

Vierailija
508/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava ja kaunis nainen kyllä yleensä löytää nopeasti ottajan.

Löydätkö nopeasti puolison vain miehen joka haluaa panna sinua? Kaikkia naisia kun pystyy panemaan mutta harvan kanssa pystyy parisuhteeseen. 

Vierailija
509/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä vihervassu-akkoja. Onneksi parisuhteessa rationaalisen ja oikeistolaiset arvot omaavan kauniin naisen kanssa😻

Vierailija
510/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli opiskelukaverina mukava mutta aivan äärettömän ruma nainen. Sellainen naamastaan susiruma. Säälin aina häntä. Mietin miten jollain voi olla sellainen kohtalo.

Kunnes hän tuli kerran vastaan onnellisen näköisenä miehen ja parin taaperon kanssa.

Tunnen naisen jolla on syntymästä lähtien ollut käsien ja jalkojen tilalla tyngät. Hän on äärettömän sosiaalinen ja hänelläkin on kunnon insinöörismies.

Vierailija
511/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin naiset arvioivat oman tasonsa reilusti yläkanttiin, sen takia heistä tuntuu siltä, ettei riittävän hyviä miehiä löydy. Mistä virhearvio johtuu? Se johtuu siitä, että naiset mittaavat haluttavuuttaan miesten baarikäytöksen perusteella. Baarissa seksiä kännissä etsiville miehille kelpaa kuka tahansa, joten ehdotuksia tulee kaikista heikompitasoisillekin naisille. Joskus jopa miehille; jos miehellä on vaikka pitkä tukka niin joku känniääliö erehtyy luulemaan naiseksi. Naisen todellinen taso ja haluttavuus mitataan ihan muualla kuin baarissa, muistakaa se. Hyvä uutinen on se  että tasoaan voi melko helposti parannella. Paino kuriin, tukka ja vaatteet  fiksusti, lävistykset pois ja punikkiöyhötys pois niin ollaan jo ihan eri tasolla ja alkaa paremmat miehet kiinnostumaan.

Naisia ei kiinnosta oma, tai muidenkaan taso. Nainen etsii sellaista miestä josta kiinnostuu, eikä tasoilla ole mitään tekemistä sen kanssa. Ihminen ei voi päättää ihastua toiseen ihmiseen, se joko tapahtuu tai ei tapahdu. 

Mitens sitten voidaan sanoa että parhaat ovat varattuja?

Niin, sellaiset, joihin voisi ihastua ovat varattuja. Aivan selkeää. Jäljellä olevat eivät ihastumisen tunteita herätä. 

Jos kaikki sellaiset miehet joihin sinä voisit ihastua, ovat varattuja, niin sittenhän se on game over sinun osaltasi. 

Peli päättyi, sinä hävisit. Se siitä. 

Ainoa mies, jota kohtaan olen ihastuksen tunteita viimeisen 10 vuoden aikana kokenut tosiaan on varattu. Minulle. 

En minä ole koskaan kyennyt väkisin ihastumaan. Joskus olen yrittänyt treffailla ja seurustella sellaisen kanssa, johon noita tunteita ei juuri ollut ja se oli lähinnä iljettävää. Yritin kuitenkin antaa mahdollisuutta kun oli muuten oikein mukava ja hyvä mies, mutta eihän sellaisesta tietysti mitään voi tulla. Vastenmielisyyden tunteita sellaisesta seuraa. 

Sinä, tai joku muu kommentoija, esitti aiemmin tämän väitteen:

"sellaiset, joihin voisi ihastua ovat varattuja. Aivan selkeää. Jäljellä olevat eivät ihastumisen tunteita herätä"

Jos ihminen on tuossa tilanteessa, niin mitä siinä enää edes voi tehdä? Voi yrittää varastaa toisen naisen miehen, tai sitten vaan luovuttaa. Ymmärrät varmasti itsekin tuollaisen tilanteen toivottomuuden.

Niin, se oli pointtini, että kaikille yksinkertaisesti ei riitä mieluisaa puolisoa. Surullista, mutta totta. Osa jää yksin. 

Suurin osa on kuitenkin lopulta valmis tinkimään kriteereistään ja tyytymään vähemmän mielenkiintoiseen puolisoon. Ihmisen läheisyydenkaipuu ja tarve perustaa perhe menee monesti lopulta ohi ulkoisista ja sisäisitä vaatimuksista puolisoa kohtaan.

Vierailija
512/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä vihervassu-akkoja. Onneksi parisuhteessa rationaalisen ja oikeistolaiset arvot omaavan kauniin naisen kanssa😻

Eikö sulle käy sillitukka punkero? Tämähän se on heidän mielestään kaikista viehettävin nainen.

Vierailija
513/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi minäkään kyllä kiinnostunut näistä ja en kuulu edes siihen "parhaisiin miehiin".

Kaikki näistä naisista on keskivertoa alempana ainakin ulkonäön perusteella.

Mitä ihmettä? Nuohan ovat todella kauniita kaikki? Erityisesti ensimmäinen! 

En swaippaisi ketään noista oikealle, enkä edes ole niin älyttömän nirso. 

Kyllä sinä olet aivan harvinaislaatuisen nirso. 

En todellakaan ole, etenkin siihen nähden, että olen reippaasti keskivertoa paremman näköinen mies. Olen kyllä varsin valmis deittailemaan ulkonäöllisesti pykälää tai kahtakin itseäni alempaa naista, kunhan muuten on mukava tyyppi.

Valikoit ilmeisesti ihmisiä hyvin pinnallisiin kriteerein. Entä, jos ihastuisitkin siihen hyvin vaatimattoman näköiseen pullukkaan? 

Vierailija
514/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä ymmärrän etten ole sitä parhaimmistoa itsekkään, niin en vaadi parhautta naisiltakaan. Ymmärtävätkö nämä naiset sitä?

Minä vaadin sitä, että ihastuminen ja rakastuminen on molemminpuoleista. En muuta. 

Eli haluat että se ihminen, johon sinä olet ihastunut, ihastuu/rakastuu myös sinuun? 

Eiköhän jokainen sinkku halua juuri tuota samaa asiaa: että saisi juuri sen ihmisen jonka haluaakin. 

Todellisuudessa kutenkin moni parisuhde on tyytymissuhde, ei kovinkaan moni saa sitä ihastustaan.

Vierailija
515/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun naiset ovat kolmekymppisiä eivätkä edes ikäisekseen kovin viehättäviä. Ne omanikäiset miehet kyllä katselevat nuorempia ja paremman näköisiä naisia. Puhumattakaan siitä, etteivät miehet yleisesti ottaen halua parisuhteeseen kovin vihervasemmistolaisia naisia. 

Vierailija
516/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen saa, kun vaan menee sen kotiovelle huutamaan "Avaa! Ovi auki! Ovi auki tai tapahtuu hirveitä!" 😇

Vierailija
517/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu Helsingin Kalliossa niin naisen täytyy olla vasemmistolainen ja se on suurempi turnoff kuin sininen tukka, lävistykset ja tatuoinnit. Mieluummin ilman kuin vassarin kaa

Vierailija
518/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen saa, kun vaan menee sen kotiovelle huutamaan "Avaa! Ovi auki! Ovi auki tai tapahtuu hirveitä!" 😇

Hieno homma. Tämä keskustelu kuitenkin koskee sitä, miten nainen saisi miehen.

Vierailija
519/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asuu Helsingin Kalliossa niin naisen täytyy olla vasemmistolainen ja se on suurempi turnoff kuin sininen tukka, lävistykset ja tatuoinnit. Mieluummin ilman kuin vassarin kaa

Kallio on nykyään täynnä persuja. 

Vierailija
520/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat että se ihminen, johon sinä olet ihastunut, ihastuu/rakastuu myös sinuun? 

Eiköhän jokainen sinkku halua juuri tuota samaa asiaa: että saisi juuri sen ihmisen jonka haluaakin. 

Todellisuudessa kutenkin moni parisuhde on tyytymissuhde, ei kovinkaan moni saa sitä ihastustaan.

Miehet saattavat tyytyä, naiset harvemmin. Itse en tekisi niin koskaan, koska kokisin sen epäkunnioittavana ja loukkaavaana sitä suhteen toista osapuolta kohtaan. Päästäisin menemään. Mutta osalle miehistä tämäkään ei tunnu aiheuttavan yhtään omatunnon tuskia, ei kyllä taas kerran hämmästytä yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi