Mikä ihan oikeasti boomereiden sukupolvea vaivaa?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012144249.html
Miten ihminen voi olla näin täydellisen moukka, toisia (nuorempia) vähättelevä huonokäytöksinen peräreikä, ja sitten vielä uhriutua? Jos tämä junamatka oli "helvetti", niin kyllä on kermapersuksella todellakin ollut helppo ja pullamössöinen elämä. 😂
Kommentit (151)
ainoa asia jossa mariin oli täysin oikeassa kun sanoi kaikki boomerit ovat sekoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi junamummo oli ihmeen cool. Itse olisin siinä tilanteessa käyttänyt paljon kovempaa kieltä kuin tuollaista haista pas...ka. Asiakaspalvelijat hyppii nykyään silmille ja alkaa heti itkemään jos joutuvat sitä hommaansa ihan oikeesti hoitamaan. Vätykset tullut työelämään.
Hyppii silmille? Sinä olet ilmeisesti niitä saatanan mulkkuja, joiden mielestä asiakaspalvelijan tehtävä on saada sinut tuntemaan jotain ylemmyyttä.
Tässäpä meille esimerkki kauniisti käyttäytyvästä sukupolvensa edustajasta. Varmasti oivallinen aasiakaspalvelija.
Vedä sinä itsesi vessasta. Kenenkään asiakaspalvelijan ei tarvitse sietää asiakkaalta mitään egoistista kukkoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi junamummo oli ihmeen cool. Itse olisin siinä tilanteessa käyttänyt paljon kovempaa kieltä kuin tuollaista haista pas...ka. Asiakaspalvelijat hyppii nykyään silmille ja alkaa heti itkemään jos joutuvat sitä hommaansa ihan oikeesti hoitamaan. Vätykset tullut työelämään.
Mulle taas kaikki ystävällisiä. Mistähän johtuu ?
Alistuva ja nöyrä? Maksat siitä palvelusta ja annat kohdella pas...kasti. Ok. Se on sun valintasi, ei kenenkään fiksun.
Teillä arvostelijoilla on paska suhde boomereihin, koska teillä itsellänne on asenne ollut aina pielessä. Olette olleet ärsyttäviä lapsia ja olette edelleenkin sellaisia, joista eivät boomerit tykkää. Itselläni taas on myönteisiä kokemuksia boomereista. N39
Olen aina sanonut että nuo on just niitä joiden elämä on kaikki mulle heti ja vievät leivän lastenlastensakin suusta. Ihan hirveitä ihmisiä, ei mitään tajua mistään.
Etuoikeutettu sukupolvi, saanut kaiken ilmaiseksi. Kusi noussut sen vuoksi päähän.
Vierailija kirjoitti:
ainoa asia jossa mariin oli täysin oikeassa kun sanoi kaikki boomerit ovat sekoja
No ei ole sanonut noin.
Luin jutun ja mielestäni kumpikaan osapuoli ei käyttäytynyt asiassa asianmukaisesti. Jäi tosin epäselväksi, oliko näillä rouvilla uudet liput tähän toiseen junaan vai ei? En tiedä mikä on VR:n virallinen käytäntö jos juna perutaan. Saako sitä vain astella seuraavaan junaan ilman lippua? Entä jos ei ole rahaa uuteen lippuun juuri sillä hetkellä? Kummankin osapuolen olisi ollut hyvä laskea kymmeneen ja miettiä miten asiasta selvitään sovussa niin että matka olisi päässyt jatkumaan ilman lisäsotkuja. Parempi laiha sovinto kuin lihava riita. N34
Vierailija kirjoitti:
Olen aina sanonut että nuo on just niitä joiden elämä on kaikki mulle heti ja vievät leivän lastenlastensakin suusta. Ihan hirveitä ihmisiä, ei mitään tajua mistään.
Kuulostaa hyvältä. Saat sen, mitä ansaitsetkin. Miksi olet kusipää? M32
ovat saaneet elää pitkän nousukauden ja helpolla saaneet rikkaudet itselleen. Nöyryys puuttuu heiltä kokonaan ja häpeä.
Narsisti mummot uhriutuu joukolla. Moukkia noi kaikki, eikse ikä ookaan enää vaan numero?
Vierailija kirjoitti:
ovat saaneet elää pitkän nousukauden ja helpolla saaneet rikkaudet itselleen. Nöyryys puuttuu heiltä kokonaan ja häpeä.
Vanhempasi tekivät sinut siis perinnöttömäksi. Varmasti ihan hyvästä syystä.
"Heitä ei kasvatettu oikein. Elivät pellossa."
Niin ja kun he kasvattivat meidät, niin ei meillä taida olla edes sitä tasoa mitä heillä.
Boomerit ovat antaneet liikaa periksi Z-sukupolvelle ja alfoille. Nyt se nähdään, mitä petoja heidän jälkeläisistään on tullut. M29
Täällä keskustelevat nuoremmat ihmiset ovat toisilleen vähintään yhtä hirveitä kuin me buumerit.
boomerit esittää täällä nuoria. säälittävää touhua
Vierailija kirjoitti:
Nuori naiskonnari antoi mustan miehen samalla lipulla jäädä vaunuun, ja yritti häätää kapinalliset mummut härkävaunuun. ;D
Pitääkö paikkaansa? Vaikea sanoa.
Jos pitää niin mummojen olisi pitänyt kimpassa tämän miehen kanssa esittää asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä keskustelevat nuoremmat ihmiset ovat toisilleen vähintään yhtä hirveitä kuin me buumerit.
Niin ovat. Järjetöntä kiusaamista. Z- ja alfa-sukupolvet on menetetty ja Suomen lamakausi jatkuu vaan niin kauan, että joku toinen valtio joutuu pakkolunastamaan sen. Nuorista miehistä ei ole edes rintamalle. He tappavat toisensa jo ennen rintamalle pääsyä. M38
Mummo koki oikein tarpeelliseksi korostaa, että konduktööri oli "tyttö" ja häntä reilusti nuorempi, ikään kuin tämä oikeuttaisi hänen suuttumuksensa. Tästä voi päätellä ihan tarpeeksi.