Mikä ihan oikeasti boomereiden sukupolvea vaivaa?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012144249.html
Miten ihminen voi olla näin täydellisen moukka, toisia (nuorempia) vähättelevä huonokäytöksinen peräreikä, ja sitten vielä uhriutua? Jos tämä junamatka oli "helvetti", niin kyllä on kermapersuksella todellakin ollut helppo ja pullamössöinen elämä. 😂
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli tuosta mummosta mieleen palstaboomerimummo.
Tuskinpa vaan, mummohan oli Kanadan kansalainen ja omasi sikäläiset reippaat mummotavat.
Vierailija kirjoitti:
Minua huolettaa paljon enemmän nuorison huono käytös, lisääntynyt bilehuumeiden käyttö, itsensä narsistinen kuvaaminen ja korostaminen sekä yhä heikentyvä lukutaito. Tulevat pärjäämään heikommin kuin boomerit.
Sehän on täysin selvää. Eivät tahdo selviytyä edes toisen asteen koulutuksesta. Ihannoivat ns. rappiolivettäjiä, ja monella onkin unelma päätyä sometähdeksi.
Ihme narsistimummo.
"Ei ollut riehumisesta kysymys ollenkaan! Vaan tämän hyvin nuoren tytön [konduktööri] ilkeästä käyttäytymisestä meitä vanhuksia kohtaan."
"Me sanottiin sille konnarille, että jos tähän nyt ennen Tamperetta joku ilmaantuu, niin totta kai me lähdetään tästä. Ja hän vaan, että ”lähdette heti” ja intti meidän kanssa. Mä sanoin sille, että ”haista paska, et sä voi yhtään ymmärtää vanhoja ihmisiä, että ei täällä junassa liikuta painavien laukkujen kanssa etsimässä paikkaa”."
"HAISTATTELUN jälkeen konduktööri haki kaksi järjestyksenvalvojaa paikalle.
– Ne yrittivät yhdessä pelotella meitä pois, mutta me ei lähdetty. Me sanottiin, että Tampereella lähdetään siltä osastolta pois. Se sanoi, että ”te poistutte sitten junasta Tampereella”."
" No, meikäläinen ei lattioilla istu, se on ihan varma"
" Se oli ennen, kun se oli jo muutamaa kertaa käynyt meitä ajamassa sieltä pois. Se oli sille nuorelle plikalle liikaa, että joku uskalsi sanoa sille ei. Se ei vaan kestänyt sitä."
Miten joku voi olla noin ylimielinen ja moukka käytökseltään?
Kuvitelkaa mummojen tilalle vaikka joku 17-vuotias jantteri haistattelemassa konduktöörille ja haastamassa riitaa järjestyksenvalvojien kanssa. Tietysti aggressiiviset moukat poistetaan paikalta oli sitten 17 tai 77 vuotta. VR toimi ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua huolettaa paljon enemmän nuorison huono käytös, lisääntynyt bilehuumeiden käyttö, itsensä narsistinen kuvaaminen ja korostaminen sekä yhä heikentyvä lukutaito. Tulevat pärjäämään heikommin kuin boomerit.
Sehän on täysin selvää. Eivät tahdo selviytyä edes toisen asteen koulutuksesta. Ihannoivat ns. rappiolivettäjiä, ja monella onkin unelma päätyä sometähdeksi.
Kuulin että osassa ammattikouluja on alettu tarjoamaan aamupalaa vain että nuoret tulisivat kouluun. Kertoo paljon missä mennään ja minne ollaan menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin että osassa ammattikouluja on alettu tarjoamaan aamupalaa vain että nuoret tulisivat kouluun. Kertoo paljon missä mennään ja minne ollaan menossa.
Kenen kasvattamia ja keiltä asenteensa omaksuneet?
Ei tällä palstalla nuoriso boomereita hauku. Kyllä ne on noita 35-50v, saavutuksiinsa pettyneitä ja vastuutaan pakoilevia, nykynuorten vanhempia.
Nämä keski-ikäiset ja sitä lähestyvät täällä vanhempiaan ja heidän ikäpolveaan haukkuvat ja kaikesta syyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Siitähän on nyt uutisoitu lisää, miten tilanne junassa kehittyi.
Mummot valehtelivat väittäessäön, että ihmiset joutuivat istumaan lattialla.
Kondyktööri oli järjestänyt näille mummoille istumapaikat perusmaksuluokasta, mistä mummot olivst maksaneet, mutta mummot eivät suostuneet siirtymään sinne vaan yrittivät saada istua ilmaiseksi erikoismaksuluokassa.
Kondyktoori tarjosi mummoille mahdollisuutta maksaa lipunhinnasta erotus ja siten ostaa oikeus istua erikoismaksuluokassa. Mummot eivät suostuneet maksamaan.
Mummot siis yrittivät huijsta itselleen paremmat paikat ilmaiseksi, kun kaikki muut joutuovat maksamaan niistä. Lisäksi he puhuivat törkeästi kondyktöörille. Ihan oikein, että heidät poistettiin junasta ja ymmärrän, että muut matkustajat puhkesivat sen johdosta aplodeihin osoiytaen tukeaan kondyktöörille.
PS. Vain toinen mummo oli 75 v, sekään ei ole vielä vanha, vaan sen ikäiset golfaavat etelänmatkoilla. Toinen oli vasta 60 v! Se on nuori, normaalisti työelämässä, kuten minä parin vuoden päästä, siis sen ikäiset ovat kuntosaleilla käyviä, tennistä pelaavia aktiivityöikäisiä, eikä mitään hauraita mummoja.
Miksi uutisoit valheellisesti oman mielikuvituksesi perusteella?
Niinkö koville ottaa, kun et boomerineuroosissasi saanut tarpeeksi kannattajia trollaamisellesi.