Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylpylässä naisten suihkutiloissa oli n. 9-10-vuotias poika

Vierailija
16.07.2026 |

Olin eilen eräässä isossa kylpylässä. Siellä naisten suihkutiloissa oli joku mun arvion mukaan 9-10-vuotias poika yhdessä ilmeisesti äitinsä kanssa (tai voihan se olla vaikka täti tms). Ainakin Se poika oli lähes yhtä pitkä kuin äitinsä, joten tuskin se mikään 1.-2. luokkalainen kauan voi olla. Ei sillä minulle ole tietenkään väliä, jos noin iso poika on naisten puolella, mutta mun mielestä tosi kiusallista samanikäisille tytöille kun samassa tilassa joutuu olemaan alasti pojan kanssa. Toki voihan sillä pojalla olla joku lievä kehitysviivästymä jne ja ei pärjää yksin miesten puolella, mutta toisaalta, se on sen huoltajan tehtävä sitten hankkia paikalle joku mies saattaja tai sitten jättää koko uintireissu väliin.

Onko teillä kokemuksia siitä, että jos olet liikkeellä kylpylssä tai uimahallissa lapsen kanssa, joka on eri sukupuolta kuin sinä, niin kysyykö ne kassalla, että meneekö lapsi miesten vai naisten puolelle? Siis saako lapsi itse sen päättää, että mille puolelle menee pukuhuoneeseen? Eikö noissa paikoissa ole sääntöä, että esim. 7+ ikäiset omat sukupuolen mukaiseen pukuhuoneeseen?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyisin siltä pojalta että haluatko vielä imeä äitin tissiä kun oot naisten puolella?

Vierailija
42/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas- neljäsluokkalainen poika naisten pukkarissa?? Ei helvetti

Toki voi olla, että kyseessä oli vaan ikäistään vanhemman oloinen lapsi ja hän oli oikeasti joku 6-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpylöissä suositus on että 10 v. oman sukupuolen puolelle. Ei siis 7 v. Lisäksi lapsensa tunteva vanhempi saa käyttää harkintaa. Taas täysin turha aloitus.

Mun mielestä 9-vuotiaskin on jo liian vanha vastakkaisen sukupuolen pukuhuoneeseen. 

Vierailija
44/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sitä helvettiin moni oppii jo eskarissa lukemaan ja viimeistään 1. Luokan jälkeen pitäisi olla kohtuullinen lukutaito, että pitäisi pärjätä yksin pukuhuoneessa ja suihkutiloissa.

Vierailija
45/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä vastauksia!  Onko ihmiset jo ihan mielenvikaisia kun höpötetään typeryyksiä?

Minä en olisi aikanani laittanut 9-vuotiasta poikaani miesten puolelle yksin.  Ei missään nimessä.  Mistä sitä tietää mitä hulluja siellä on, johan nämä vastauksetkin täällä kertoo jotain.

Tuon ikäisen tytön voi laittaa yksinkin naisten puolelle, mutta poikaa ei voi sinne tuntemattomien miesten sekaan laittaa ja jokainen järkevä ihminen tietää, miksi.

Miehissä on niitä pöhlöpäitä.  Ihan hiljakkoin sain kuulla, että oma entinen miesopettajani oli kähminyt pikkupoikia jossain leirin saunatiloissa.  En olisi uskonut siitäkään, jos ei olisi jäänyt kiinni.

Jos ei ole isää tai isoveljeä tai muuta luotettavaa miestä mukana, niin sitten poika äidin kanssa naisten puolelle, tai ei sitten sinne kylpylään ollenkaan. 

Mä en ymmärrä tuota kommenttia. Jos menee ruuhka -aikaan kylpylään, niin eiköhän siellä miestenkin pukuhuoneessa/saunassa ne fiksut miehet puutu asiaan, jos he näkevät, että joku sairas mies käyttäytyy epäasiallisesti.

Vierailija
46/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan identifioi itsensä naiseksi tai muusuksi.

Vierailija
47/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani oli alle kouluikäinen neljä tai viisi vuotias. Saunaan mennessä uimahallissa ihmetteli nuoren naisen rintoja. Ihan viattomasti eikä nainen siitä loukkaantunut. Päätin kuitenkin että nyt ei enää naisten puolelle. Miesten puolellakaan ei pärjännyt alakouluiässä joten pappa värvättiin mukaan.

Vierailija
49/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuon ikäinen pitää jo laittaaraiskattavaksi miesten puolelle.

Uli uli. Jääköön kotiin, saatana.

Vierailija
50/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä vastauksia!  Onko ihmiset jo ihan mielenvikaisia kun höpötetään typeryyksiä?

Minä en olisi aikanani laittanut 9-vuotiasta poikaani miesten puolelle yksin.  Ei missään nimessä.  Mistä sitä tietää mitä hulluja siellä on, johan nämä vastauksetkin täällä kertoo jotain.

Tuon ikäisen tytön voi laittaa yksinkin naisten puolelle, mutta poikaa ei voi sinne tuntemattomien miesten sekaan laittaa ja jokainen järkevä ihminen tietää, miksi.

Miehissä on niitä pöhlöpäitä.  Ihan hiljakkoin sain kuulla, että oma entinen miesopettajani oli kähminyt pikkupoikia jossain leirin saunatiloissa.  En olisi uskonut siitäkään, jos ei olisi jäänyt kiinni.

Jos ei ole isää tai isoveljeä tai muuta luotettavaa miestä mukana, niin sitten poika äidin kanssa naisten puolelle, tai ei sitten sinne kylpylään ollenkaan. 

Semmoset kasuaalit miesvihat sieltä sitten. Toivottavasti oma poikasi kärsii tästä miesvihamielisestä maailmasta jota olet itse ollut ylläpitämässä.

Vierailija
51/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallit on ällöttäviä bakteeripesiä järvivesikin on puhtaampaa kuin uimahallin saasta,, ei se kloridivesi desinfisioi yhtään mitään koska sitä on vedessä niin vähän, järvivesi on paljon parempi 

Vierailija
52/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas ongelma🤦‍

Ei pippelin näkemiseen kuole, en ainakaan minä.

Vierailija
53/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani oli alle kouluikäinen neljä tai viisi vuotias. Saunaan mennessä uimahallissa ihmetteli nuoren naisen rintoja. Ihan viattomasti eikä nainen siitä loukkaantunut. Päätin kuitenkin että nyt ei enää naisten puolelle. Miesten puolellakaan ei pärjännyt alakouluiässä joten pappa värvättiin mukaan.

Minkä ikäisenä hän pärjäsi yksin suihkutiloissa uimahallissa?

Vierailija
54/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas ongelma🤦‍

Ei pippelin näkemiseen kuole, en ainakaan minä.

Voi olla aika kiusallista, suorastaan ahdistavaa, jos on samanikäisiä tyttöjä siinä suihkutilassa eikä ole sille pojallekaan kivaa. Varsinkin jos sattuu olemaan tuttuja

Vierailija
55/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäiset pojat miestenpuolelle. Jos ei pärjää niin ei mennä sinne kylpylään. 

Vierailija
56/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettelemistä niissä oli, eikö äidilläkin ole ne? Vai ymmärsikö kauneuden päälle, eli että tytöllä oli paljon äitiä kiinteämpi ja kauniimpi varustus?

Vierailija
57/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kiinnittänyt huomiota

Meillä poika on mennyt miesten pukkariin 7v iästä asti. Mutta välillähän se on vähän säätöä. Lähinnä että muistaa ottaa kamansa mukaan yms ja käydä suihkussa ennen altaalle menoa. 

Yleensä ei ole ongelmaa kun meen hänen kanssaan, mutta joskus äitinsä kanssa asioidessa ja uimakoulureissuilla kun on vaan viety ja haettu on tota vahtimista vähän ollut. Mutta pärjää se siellä.

Miksi aihe on näin tärkeä? Ei toi ikäarvio oo niin räikee että luulisi ketään oikeasti haittaavan. Tai ainakaan jos siellä ei edes ole saman ikäryhmän tyttöjä paikalla. 

M44 

Vierailija
58/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poikaparkaa naisten ahdistelemana! Jos et olisi tuijottanut pojan penistä, et tietäisi, että oli poika.

Vierailija
59/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluikäiset pojat miestenpuolelle. Jos ei pärjää niin ei mennä sinne kylpylään. 

Lapsi päättää itse, kuinka kauan on valmis äidin mukana käymään samassa saunassa ja pesulla 

Vierailija
60/76 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi päättää itse, kuinka kauan on valmis äidin mukana käymään samassa saunassa ja pesulla 

Ei, vaan on säännöt, että tietyssä iässä on viimeistään mentävä vaikka yksin oman sukupuolen mukaiseen pukuhuoneeseen . Suomessa on sukupuolisiveellisyyslaki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän