Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te hyvännäköiset 20v naiset ette voi koskaan hymyillä meille 50v miehille?

Vierailija
16.07.2026 |

Jos pelkäätte että tällöin mies tulee heti luoksenne iskemään, se on perätön. Kukaan 50+v mies ei ole niin TYHMÄ, että luulisi että on jotain mahkuja hyvännäköiseen 20v lyyliin.

Kommentit (238)

Vierailija
141/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole 50 v, mutta 40-vuotias ja kyllä moni tuon ikäinen nainen katselee minua kiinnostuksella. En näe mitään syytä, miksei näin myös vielä kymmenen vuoden päästä. Ap on varmaan vain ruma. 

Miksi saan alapeukkuja? :D

Koska parikymppiset eivät nelikymppistä halua. Pitävät kuvottavana ukkona. 

Aijaa. No, olen hyvännäköinen mies, joka näyttää helposti kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmalta, joten ei pidä ihmetellä, että parikymppiset naiset tykkäävät noin 30-vuotiaan näköisestä komeasta miehestä. Ja vaikka näyttäisin nelikymppiseltä, moni nuori nainen tykkää siitäkin, kuten hyvin tiedät, vaikka muuta täällä valehtelet. 

Kerrqn yks 20 vuotta vanhempi mies sanoi tuolleen samalla lailla "näytän 10 vuotta nuoremmalta" vaikka oikeesti näytti ainakin 10 vuotta vanhemmalta. Delulu

Okei, miten joku satunnainen väitetysti tapaamasi ihminen liittyy minuun? Oletko nähnyt kasvoni? Et ole. Minua jatkuvasti, jopa viikottain, luullaan reippaasti ikäistäni nuoremmaksi. Esimerkiksi äskettäin 18-vuotias luuli minua 25-vuotiaaksi. Jostain syystä asia kiukuttaa sinua, eikö niin? Voimia sinulle. -sama 40M

Khyyyllä, ihan varmasti nelikymppistä äijää luullaan kaksvitoseksi, ihan varmasti. Vai oletko jossain näkövammaisten nuorten kesäleirillä ohjaajana? 😂

Miehillä on joku käsittämätön kuolemattomuusharha, että pysyvät ikuisesti nuorina. Selittää sen, miksi eivät tee itselleen mitään, vaikka kaikki mittarit huutaa punaisella ja sitten hups, "yllättäen" kuolevat kuusvitosina elintapasairauksiin. 

Itse kyllä huomaan ikääntymiseni, vaikka toki ihan hyvässä kunnossa olen. Sen takia ihmettelen, miten ne nuoret naiset, aina teineistä lähtien, jaksavat olla edelleen kiinnostuneita. En toki valita. M40

No ei ole. Itse tuon ikäisenä hymyilin, juttelin innokkaasti ja otin katsekontaktia pelkkää kohteliaisuuttani. Aloin vähitellen älytä, että myös ne vanhat miehet ottavat sen kiinnostuksena. Ennen ajattelin, että kai nyt sen verran löytyy realismia ettei kuvittele, että nuori nainen voi olla kiinnostunut.

Vierailija
142/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole 50 v, mutta 40-vuotias ja kyllä moni tuon ikäinen nainen katselee minua kiinnostuksella. En näe mitään syytä, miksei näin myös vielä kymmenen vuoden päästä. Ap on varmaan vain ruma. 

Miksi saan alapeukkuja? :D

Koska parikymppiset eivät nelikymppistä halua. Pitävät kuvottavana ukkona. 

Aijaa. No, olen hyvännäköinen mies, joka näyttää helposti kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmalta, joten ei pidä ihmetellä, että parikymppiset naiset tykkäävät noin 30-vuotiaan näköisestä komeasta miehestä. Ja vaikka näyttäisin nelikymppiseltä, moni nuori nainen tykkää siitäkin, kuten hyvin tiedät, vaikka muuta täällä valehtelet. 

Kerrqn yks 20 vuotta vanhempi mies sanoi tuolleen samalla lailla "näytän 10 vuotta nuoremmalta" vaikka oikeesti näytti ainakin 10 vuotta vanhemmalta. Delulu

Okei, miten joku satunnainen väitetysti tapaamasi ihminen liittyy minuun? Oletko nähnyt kasvoni? Et ole. Minua jatkuvasti, jopa viikottain, luullaan reippaasti ikäistäni nuoremmaksi. Esimerkiksi äskettäin 18-vuotias luuli minua 25-vuotiaaksi. Jostain syystä asia kiukuttaa sinua, eikö niin? Voimia sinulle. -sama 40M

Khyyyllä, ihan varmasti nelikymppistä äijää luullaan kaksvitoseksi, ihan varmasti. Vai oletko jossain näkövammaisten nuorten kesäleirillä ohjaajana? 😂

Miehillä on joku käsittämätön kuolemattomuusharha, että pysyvät ikuisesti nuorina. Selittää sen, miksi eivät tee itselleen mitään, vaikka kaikki mittarit huutaa punaisella ja sitten hups, "yllättäen" kuolevat kuusvitosina elintapasairauksiin. 

Itse kyllä huomaan ikääntymiseni, vaikka toki ihan hyvässä kunnossa olen. Sen takia ihmettelen, miten ne nuoret naiset, aina teineistä lähtien, jaksavat olla edelleen kiinnostuneita. En toki valita. M40

No ei ole. Itse tuon ikäisenä hymyilin, juttelin innokkaasti ja otin katsekontaktia pelkkää kohteliaisuuttani. Aloin vähitellen älytä, että myös ne vanhat miehet ottavat sen kiinnostuksena. Ennen ajattelin, että kai nyt sen verran löytyy realismia ettei kuvittele, että nuori nainen voi olla kiinnostunut.

Tuossa 20-29 vuoden ikäisenä naiset "menevät muottiin" – he muuttavat omilleen, ryhtyvät metsästämään sitä ainoaa oikeaa jonka nykyinen muotti määrää olevan samanikäinen kanssaan. Nuorempana kinkut ovat paljon avarakatseisimpia, hymyileviä ja kokeilevia. Sitten 30-35v ikäisenä epäonnistujat "ottavat lusikan" kauniisti käteensä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla hyvännäköinen että saa hymyillä? Miksi moinen syrjintä kaikkia vähemmän kauniita kohtaan? 

Eikö viiskymppisenä pitäisi jo tietää että sisin on tärkeä, ei ulkokuori. Sijoo, viiskymppiset miehet oli aiheena. Ei ne opi eikä tajua ikinä. Se erokin tuli ihan yllättäen.

Vierailija
144/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun naisten itkusta näkee EDELLEENKIN, että ikääntymisensä on heille erittäin kova paikka.

Miten? Mieshän täällä on katkerana kun nuoret eivät enää huomaa. 😄 

Vierailija
145/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä  me isälle hymyillään.

Vierailija
146/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen on yli-ikäinen jatkuvaan flirttailuun. Kaikki miettivät että miksei tuolla vieläkään ole naista ja jos on, niin se vain tekee flirttailusta vieläkin nolompaa.

Vierailija
147/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyileekö ap kaikille epäviehättäville vanhoille ihmisille jotka haluavat häntä kairata? Tuskin. 

Vierailija
148/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isä on melkein 50v. Kyllä minä sen kavereille hymyilen jos tekevät jotain hauskaa. Ovat niin huvittavia, kun yrittävät olla vielä niin nuoria vaikka todellisuudessa eivät ole. Lukulaseillaan yrittävät puhelimesta jotain katsella. 🤣

Vierailija
149/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen mies ja eipä nuo naiset koskaan hymyile minulle ja ovat olleet useasti ilkeitäkin, joten en ota tosissaan, jos joku "hymyilee" minulle, kuten hetki sitten leffateatterissa teatterin nuori naistyöntekijä teki. Parempi vain pysyä erossa naisista, kun eivät osaa käyttäytyä asiallisesti. Siinä sitten kärsii ne mukavatkin naiset, mutta heidän pitäisi opettaa huonot naiset tavoille. Emme me kunnon miehetkään kohtele j...nnämiehiä hyvin!

Vierailija
150/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen mies ja eipä nuo naiset koskaan hymyile minulle ja ovat olleet useasti ilkeitäkin, joten en ota tosissaan, jos joku "hymyilee" minulle, kuten hetki sitten leffateatterissa teatterin nuori naistyöntekijä teki. Parempi vain pysyä erossa naisista, kun eivät osaa käyttäytyä asiallisesti. Siinä sitten kärsii ne mukavatkin naiset, mutta heidän pitäisi opettaa huonot naiset tavoille. Emme me kunnon miehetkään kohtele j...nnämiehiä hyvin!

Niin, ette kohtele heitä hyvin vaan suorastaan palvotte jänniksiä.

Vierailija
151/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi projisoit? Me pidämme j*nnämiehiä pelkkinä pelleinä ja myös kohtelemme heitä siten. Yritämme välttää sellaisten läsnäoloa. Naiset puolestaan palvovat heitä ja tunkua siihen suuntaan riittää. Sitten itketään ja uhriudutaan kun käy huonosti. :D

Vierailija
152/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi projisoit? Me pidämme j*nnämiehiä pelkkinä pelleinä ja myös kohtelemme heitä siten. Yritämme välttää sellaisten läsnäoloa. Naiset puolestaan palvovat heitä ja tunkua siihen suuntaan riittää. Sitten itketään ja uhriudutaan kun käy huonosti. :D

Sori nyt vaan, mutta joka ikinen tuntemani nainen pitää noita jänniksiä täysinä luusereina. 

Vierailija
153/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta joka ikinen tuntemani nainen pitää noita jänniksiä täysinä luusereina. 

Sama. Mun tuntemilla naisilla on mukavia, vastuuntuntoisia, fiksuja ja koulutettuja puolisoita. 

Vierailija
154/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö olla hyvännäköinen että saa hymyillä? Miksi moinen syrjintä kaikkia vähemmän kauniita kohtaan? 

Eikö viiskymppisenä pitäisi jo tietää että sisin on tärkeä, ei ulkokuori. Sijoo, viiskymppiset miehet oli aiheena. Ei ne opi eikä tajua ikinä. Se erokin tuli ihan yllättäen.

Miksi oletat tietyn ikäisten olevan jokin yhtenäinen massa, joka ajatteluu yhdellä tapaa? Itse en käsitä miksi tuntemattomille pitäisi kenenkään hymyillä. En kiinnitä kanssaihmisiin sen suuremmin huomiota, joten aivan sama onko toinen minkä ikäinen, näköinen tai sukupuolinen.

Vierailija
155/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs ! Eilen viimeksi hymyilivät, oikein nauroivat ja kutsuivat Tarzaniksi.

Se nätein kysyi, nauruaan pidätellen, että " Mitä Apinamies ? " Sitte ne kaikki tytöt hymyilivät oikein porukalla sillai söpösti kikatusnauraen :D 

Vähänkö polleeta... Tarzan,,, :)

Vierailija
156/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On maita joissa nuoret naiset hymyilee myös vanhemmille 50v miehille. Suomi on jostain syystä niitä poikkeuksia. Mikä meni kasvatuksessa(?) pieleen?

ap

Miksi juuri tämän ikäryhmän ja sukupuolen hymyileminen sinulle on niin tärkeää? Muidenko hymyttömyys siis ei häiritse? Olisihan se ihana kulkea tuolla 50 v miehenä ikään kuin James Bond ( = Austin Powers), kun joka paikassa sinua piirittäisivät viehkeät hymyilevät neitoset, ikään kuin se olisi heidän tärkein tehtävä maailmassa. Hei, saahan sitä unelmoida vanhuusiän kynnyksellä 😄.

Vierailija
157/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei kukaan hymyile toisin kuin ulkomailla. 20 v naisilla toki on poikkeuksellisen hapan naama täällä kotosuomessa. Kaikki tuntuu olevan pielessä. 

Vierailija
158/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti hymyilevät kun laitan pari satkua kouraan.

Vierailija
159/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei kukaan hymyile toisin kuin ulkomailla. 20 v naisilla toki on poikkeuksellisen hapan naama täällä kotosuomessa. Kaikki tuntuu olevan pielessä. 

Mulle kyllä hymyilee kaiken ikäiset ihmiset. 

Vierailija
160/238 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat tietyn ikäisten olevan jokin yhtenäinen massa, joka ajatteluu yhdellä tapaa? Itse en käsitä miksi tuntemattomille pitäisi kenenkään hymyillä. En kiinnitä kanssaihmisiin sen suuremmin huomiota, joten aivan sama onko toinen minkä ikäinen, näköinen tai sukupuolinen.

Let me tell ya 'bout the birds and the bees
And the flowers and the trees
And the moon up above
And a thing called "Love"

https://www.youtube.com/watch?v=DvFv0VMXzq0