Miksi te hyvännäköiset 20v naiset ette voi koskaan hymyillä meille 50v miehille?
Jos pelkäätte että tällöin mies tulee heti luoksenne iskemään, se on perätön. Kukaan 50+v mies ei ole niin TYHMÄ, että luulisi että on jotain mahkuja hyvännäköiseen 20v lyyliin.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta huomaa, että oma ikääntyminen on naiselle erittäin kova paikka.
Me kaikki naiset ollaan oltu joskus parikymppisiä nuoria naisia, mites sinä? Me tiedämme tasan tarkkaan, miten ällöjä setämiehet osaa olla, mites sinä?
Et sinä tiedä kuinka ällö setämies voi olla ellet ole ollut sellainen...
Onko sua miehet paljonkin kähmineet ja tuijotelleet?
Joo ja opiskelubileissä naurettiin sulle. Me pantiin siellä edestä ja takaa kun sinä sillä aikaa näpertelit kotona äipän kans.
Minkä ihmeen vuoksi vanhemmat äijät luulevat, että nuorten naisten pitää hymyillä heille? Olen itsekin ollut nuori hyvännäköinen nainen ja muistan, kun jotkut keski-ikäiset ja sitä vanhemmat saattoivat sanoa päin näköä, että hymyilisit edes. Miksi olisin hymyillyt jollekin random-äijälle? Nyt olen jo 5-kymppinen, joten ongelma on onneksi poistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki naiset ollaan oltu joskus parikymppisiä nuoria naisia, mites sinä? Me tiedämme tasan tarkkaan, miten ällöjä setämiehet osaa olla, mites sinä?
Jännä, ettei yksikään teininä 80-luvulla kohtaamani itsensäpaljastelija, joita oli siihen aikaan vähän joka puskassa, ollut nainen. Selitätkö tämän?
Yksi tuli jopa perässäni kouluun sisälle.
Jännä että nykyään itsensäpaljastelijat ovat kaikki naisia, vauvasta mummoon pitää kulkea alasti kadulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, ettei yksikään teininä 80-luvulla kohtaamani itsensäpaljastelija, joita oli siihen aikaan vähän joka puskassa, ollut nainen. Selitätkö tämän?
Jännä että nykyään itsensäpaljastelijat ovat kaikki naisia, vauvasta mummoon pitää kulkea alasti kadulla
Miksi kierrät kysymyksen? Liian epämiellyttävä?
Vierailija kirjoitti:
Olipa mielenkiintoinen kysymys ap:lla. Jännä näin naisena tajuta oma näkymättömäksi muuttuminen. Kun olin 20–46-vuotias, niin minut nähtiin, miehet näkivät minut ja sain hyväksyviä katseita. Sitten sitä muuttui näkymättömäksi. Muutuin ilmaksi ja aloin tajuta, että olen menettänyt kiinnostavuuteni naisena ja jopa ihmisolentona. Kun katsoin peiliin, olin itse tyytyväinen omaan ulkonäkööni. No, se täytyy sanoa, että joskus joku vanha äijänkäppänä 75v saattaa katsoa sillai, mikä ennemminkin ällöttää kuin imartelee. Se tuntuu mukavalta, kun nuoret miehet huomioivat minut kohteliaasti ja ystävällisesti, tosin ilman flirttiä. En vaan sitä tajua, minkä ihmeen takia 20v-naisen pitäisi hymyillä 50-v-miehelle eli isänsä ikäiselle miehelle.
Älkää nyt ihmeessä hymyilkö toisille. Jatkakaa murjottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida tietää, mitä nää itsensäpaljastelijat teki? Ne r unkkasi. Kaikki paikat kelpasi bussista alkaen. Miksi ne oli kaikki miehiä?
Eipä ne miehet kaljavatsoineen ilman paitojakaan nyt just mitään silmäniloja ole 🤢
En halua nähdä miehenä miehiäkään ilman paitaa mutta ei ne naisten läskit sen paremmalta näytä 🤮 jos ulkonäkö ei katsetta kestä niin voisi vähän harkita mitä päällensä laittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kierrät kysymyksen? Liian epämiellyttävä?
Oletko dementoitunut? Täällä on useampi vastaaja kuin yksi ja sama
Vierailija kirjoitti:
Minä en kaipaa pienintäkään katsekontaktia alle 40-vuotiailta. Onko sinulla joku viehtymys lapsiin vai mikä mättää?
M54
Olen erittäin pahoillani puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole 50 v, mutta 40-vuotias ja kyllä moni tuon ikäinen nainen katselee minua kiinnostuksella. En näe mitään syytä, miksei näin myös vielä kymmenen vuoden päästä. Ap on varmaan vain ruma.
Miksi saan alapeukkuja? :D
Koska parikymppiset eivät nelikymppistä halua. Pitävät kuvottavana ukkona.
Aijaa. No, olen hyvännäköinen mies, joka näyttää helposti kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmalta, joten ei pidä ihmetellä, että parikymppiset naiset tykkäävät noin 30-vuotiaan näköisestä komeasta miehestä. Ja vaikka näyttäisin nelikymppiseltä, moni nuori nainen tykkää siitäkin, kuten hyvin tiedät, vaikka muuta täällä valehtelet.
Omahyväinen ainakin olet ja harhainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole 50 v, mutta 40-vuotias ja kyllä moni tuon ikäinen nainen katselee minua kiinnostuksella. En näe mitään syytä, miksei näin myös vielä kymmenen vuoden päästä. Ap on varmaan vain ruma.
Aijaa. No, olen hyvännäköinen mies, joka näyttää helposti kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmalta, joten ei pidä ihmetellä, että parikymppiset naiset tykkäävät noin 30-vuotiaan näköisestä komeasta miehestä. Ja vaikka näyttäisin nelikymppiseltä, moni nuori nainen tykkää siitäkin, kuten hyvin tiedät, vaikka muuta täällä valehtelet.
Kerrqn yks 20 vuotta vanhempi mies sanoi tuolleen samalla lailla "näytän 10 vuotta nuoremmalta" vaikka oikeesti näytti ainakin 10 vuotta vanhemmalta. Delulu
Okei, miten joku satunnainen väitetysti tapaamasi ihminen liittyy minuun? Oletko nähnyt kasvoni? Et ole. Minua jatkuvasti, jopa viikottain, luullaan reippaasti ikäistäni nuoremmaksi. Esimerkiksi äskettäin 18-vuotias luuli minua 25-vuotiaaksi. Jostain syystä asia kiukuttaa sinua, eikö niin? Voimia sinulle. -sama 40M
Joo, mäkin kerran luulin 4-kymppistä äitini työkaveria (mies) 25-vuotiaaksi, kun olin 16v. Ei johtunut siitä, että näytti nuorelta, vaan että minulle 25v oli niin ikäloppu, että ikänsä oli ihan sama., vaikka olisi ollut 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrqn yks 20 vuotta vanhempi mies sanoi tuolleen samalla lailla "näytän 10 vuotta nuoremmalta" vaikka oikeesti näytti ainakin 10 vuotta vanhemmalta. Delulu
Okei, miten joku satunnainen väitetysti tapaamasi ihminen liittyy minuun? Oletko nähnyt kasvoni? Et ole. Minua jatkuvasti, jopa viikottain, luullaan reippaasti ikäistäni nuoremmaksi. Esimerkiksi äskettäin 18-vuotias luuli minua 25-vuotiaaksi. Jostain syystä asia kiukuttaa sinua, eikö niin? Voimia sinulle. -sama 40M
Missähän joukoissa sä pyörit, jos joku jatkuvasti kommentoi ikääsi? Vai kyseletkö jokaiselta vastaantulijalta arvaavako he ikäsi?
Jos olet yhtä komea kuin Christoph Waltz viisikymppisenä nii ehkä sit hymyilenkin
Hymyileekö ap 80 + -vuotiaille naisille?
Eli te miehet klähmitte myös toisianne. Tämä selvä, selittää paljon.