Kuinka paljon 40-vuotiaalla on yleensä juonteita ja ryppyjä?
Kommentit (31)
Minulla ei ole ryppyjä mutta huomaan kyllä, että iho ei ole enää sellainen helakka ja kimmoisa kuin nuorempana. Tädilläni on aina ollut paljon silmien ympärillä naururyppyjä, koska hän hymyilee ja nauraa aina paljon. Valitettavasti itse olen enemmän semmoinen perusmöllöttäjä, jolle ei edes naururyppyjä tule.
Av-palstan naisilla ei yhtään mutta miehillä ja muilla naisilla kyllä on. Useimmilla 35-vuotiaasta lähtien ekat rypyt, joillain aiemminkin
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään vielä
Mulla on naama täynnä juonteita.
Kato ap peilin kautta persettäsi ja laske rypyt sieltä. Mistähän näitä idi oot teja löytyy tänne palstalle?
Mulla ei ole yhtään, ihonhoitona vesipesu ja kevyt sipaisu voidetta saunan jälkeen. :)
Tarkkailen julkkisten ryppyjä. Monella 3kymppisellä on enemmän kuin minulla. N41
Vierailija kirjoitti:
Tarkkailen julkkisten ryppyjä. Monella 3kymppisellä on enemmän kuin minulla. N41
On sinulla ajanvietteet.
Sanoisin että tuossa esinahassa on viimeisellä parilla sentillä aika monta.
Maria O. kirjoitti:
Minulla (42-v.) on yksi ryppy. Istun sen päällä.
Rivo-Riitan serkkulikka?
Riittävästi, mutta kannattaa suunnata huomio pois omista rypyistä. Kaikille niitä tulee, ennemmin tai myöhemmin.
Eilen näin aktuellin kuvan Sarah Fergusonista, synt 1959, ja peljästyin vallan kamalasti kun naama on ryppyä täynnä, näyttää noin 90 vuotiaalta.
Riippuu päivästä ja mitä on syönyt, nukkunut ym. Rasvainen iho niin lähinnä juonteita ja turvotusta.
Eiköhän se riipu ainakin näistä:
- geeneistä
- auringonotosta
- ihon tyypistä (kuiva vai rasvainen)
- tupakoinnista
Ja juu, kaikki rypistyy ajan mittaan ja se on ok
Keskimäärin 3,4 ryppyä.