Miksi te hyvännäköiset 20v naiset ette voi koskaan hymyillä meille 50v miehille?
Jos pelkäätte että tällöin mies tulee heti luoksenne iskemään, se on perätön. Kukaan 50+v mies ei ole niin TYHMÄ, että luulisi että on jotain mahkuja hyvännäköiseen 20v lyyliin.
Kommentit (238)
Hymy hyytyy aina kun näen kyyläävän vanhan ukon.
Hymyillään heti kun pyyhit kuolan suupielestäsi.
Onpa huvittava keskustelu - AP Kiitos taas tämän aiheen aloituksesta 🤣
Vanha gubbe hymyile ikäisillesi naisille. Kuka katselisi noin vanhoja, jos voi saada kolmekymmentä vuotta nuoremmankin.
Olisi peräti outoa mikäli lasteni ikäiset tytöt alkaisivat minulle hymyilemään.
- M 52v, tyttäret 18 ja 20 vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole 50 v, mutta 40-vuotias ja kyllä moni tuon ikäinen nainen katselee minua kiinnostuksella. En näe mitään syytä, miksei näin myös vielä kymmenen vuoden päästä. Ap on varmaan vain ruma.
Miksi saan alapeukkuja? :D
Koska parikymppiset eivät nelikymppistä halua. Pitävät kuvottavana ukkona.
Aijaa. No, olen hyvännäköinen mies, joka näyttää helposti kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmalta, joten ei pidä ihmetellä, että parikymppiset naiset tykkäävät noin 30-vuotiaan näköisestä komeasta miehestä. Ja vaikka näyttäisin nelikymppiseltä, moni nuori nainen tykkää siitäkin, kuten hyvin tiedät, vaikka muuta täällä valehtelet.
Kerrqn yks 20 vuotta vanhempi mies sanoi tuolleen samalla lailla "näytän 10 vuotta nuoremmalta" vaikka oikeesti näytti ainakin 10 vuotta vanhemmalta. Delulu
Okei, miten joku satunnainen väitetysti tapaamasi ihminen liittyy minuun? Oletko nähnyt kasvoni? Et ole. Minua jatkuvasti, jopa viikottain, luullaan reippaasti ikäistäni nuoremmaksi. Esimerkiksi äskettäin 18-vuotias luuli minua 25-vuotiaaksi. Jostain syystä asia kiukuttaa sinua, eikö niin? Voimia sinulle. -sama 40M
Khyyyllä, ihan varmasti nelikymppistä äijää luullaan kaksvitoseksi, ihan varmasti. Vai oletko jossain näkövammaisten nuorten kesäleirillä ohjaajana? 😂
Miehillä on joku käsittämätön kuolemattomuusharha, että pysyvät ikuisesti nuorina. Selittää sen, miksi eivät tee itselleen mitään, vaikka kaikki mittarit huutaa punaisella ja sitten hups, "yllättäen" kuolevat kuusvitosina elintapasairauksiin.
Itse kyllä huomaan ikääntymiseni, vaikka toki ihan hyvässä kunnossa olen. Sen takia ihmettelen, miten ne nuoret naiset, aina teineistä lähtien, jaksavat olla edelleen kiinnostuneita. En toki valita. M40
No ei ole. Itse tuon ikäisenä hymyilin, juttelin innokkaasti ja otin katsekontaktia pelkkää kohteliaisuuttani. Aloin vähitellen älytä, että myös ne vanhat miehet ottavat sen kiinnostuksena. Ennen ajattelin, että kai nyt sen verran löytyy realismia ettei kuvittele, että nuori nainen voi olla kiinnostunut.
Tuossa 20-29 vuoden ikäisenä naiset "menevät muottiin" – he muuttavat omilleen, ryhtyvät metsästämään sitä ainoaa oikeaa jonka nykyinen muotti määrää olevan samanikäinen kanssaan. Nuorempana kinkut ovat paljon avarakatseisimpia, hymyileviä ja kokeilevia. Sitten 30-35v ikäisenä epäonnistujat "ottavat lusikan" kauniisti käteensä.
Voit kääntää ja vääntää sitä miten haluat, mutta se ei poista sitä faktaa, että kyse on kohteliaasta käytöksestä ja "kokeilunhalu" lähinnä vietävissä olemista, kun ei kasvava itsetunto vielä osaa/uskalla vetää rajoja. Ei sitä, että vanha penis ois jotenki haluttua tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta huomaa, että oma ikääntyminen on naiselle erittäin kova paikka.
Mistä sen muka huomaa? Enemmän täällä on kova paikka miehelle, kun ikääntyminen näkyy eikä naiset kiinnostu enää edes sen vertaa kuin nuorena. Koko aloitus on vanhenevan äijän vinkumista siitä, ettei nuoret naiset kiinnostu isänsä ikäisestä ukkelista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yksikään vastaajista ei ollut lähelläkään 20v hyvännäköinen...
ap
Minä olen ollut kaksikymppinen hyvännäköinen nainen. Oletko sinä?
Nyt olet vanha ja ruma
Olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni. Oliko sinulla muuta?
Miehet kuvittelee että naisten pitää olla huolissaan rupsahtamisestaan. Ei tarvitse, me eletään joka tapauksessa terveempinä pidempään kuin miehet riippumatta ulkonäösta. Siinä kohtaa kun miehet kasvaa horsmaa, naiset matkustelee ja elää mukavaa elämää ystävättäriensä kanssa, rumina tai ei.
Silti teillä on enemmän mielenterveysongelmia
Enemmänkin naiset huomaavat ja myöntävät mielenterveysongelmansa ajoissa ja hakevat apua niihin. Mies vetää viinaa ja itsensä kiikkuun, jos ei henkirikosta tee, ennemmin kuin myöntää ettei ole kunnossa. Sama juttu kuin fyysisenkin terveyden kanssa: miehet eivät tyypillisesti suostu myöntämään etteivät ole supersankareita.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun naisten itkusta näkee EDELLEENKIN, että ikääntymisensä on heille erittäin kova paikka.
Ketjusta näkee EDELLEENKIN että ikääntyminen on miehille vähintään yhtä kovaa, ap:lle varsinkin. Sen verran tulee tuota valitusta kun nuoret naiset ei kiinnitä haluttua huomiota setään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole 50 v, mutta 40-vuotias ja kyllä moni tuon ikäinen nainen katselee minua kiinnostuksella. En näe mitään syytä, miksei näin myös vielä kymmenen vuoden päästä. Ap on varmaan vain ruma.
Miksi saan alapeukkuja? :D
Koska parikymppiset eivät nelikymppistä halua. Pitävät kuvottavana ukkona.
Aijaa. No, olen hyvännäköinen mies, joka näyttää helposti kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmalta, joten ei pidä ihmetellä, että parikymppiset naiset tykkäävät noin 30-vuotiaan näköisestä komeasta miehestä. Ja vaikka näyttäisin nelikymppiseltä, moni nuori nainen tykkää siitäkin, kuten hyvin tiedät, vaikka muuta täällä valehtelet.
Kerrqn yks 20 vuotta vanhempi mies sanoi tuolleen samalla lailla "näytän 10 vuotta nuoremmalta" vaikka oikeesti näytti ainakin 10 vuotta vanhemmalta. Delulu
Okei, miten joku satunnainen väitetysti tapaamasi ihminen liittyy minuun? Oletko nähnyt kasvoni? Et ole. Minua jatkuvasti, jopa viikottain, luullaan reippaasti ikäistäni nuoremmaksi. Esimerkiksi äskettäin 18-vuotias luuli minua 25-vuotiaaksi. Jostain syystä asia kiukuttaa sinua, eikö niin? Voimia sinulle. -sama 40M
Khyyyllä, ihan varmasti nelikymppistä äijää luullaan kaksvitoseksi, ihan varmasti. Vai oletko jossain näkövammaisten nuorten kesäleirillä ohjaajana? 😂
Miehillä on joku käsittämätön kuolemattomuusharha, että pysyvät ikuisesti nuorina. Selittää sen, miksi eivät tee itselleen mitään, vaikka kaikki mittarit huutaa punaisella ja sitten hups, "yllättäen" kuolevat kuusvitosina elintapasairauksiin.
Itse kyllä huomaan ikääntymiseni, vaikka toki ihan hyvässä kunnossa olen. Sen takia ihmettelen, miten ne nuoret naiset, aina teineistä lähtien, jaksavat olla edelleen kiinnostuneita. En toki valita. M40
No ei ole. Itse tuon ikäisenä hymyilin, juttelin innokkaasti ja otin katsekontaktia pelkkää kohteliaisuuttani. Aloin vähitellen älytä, että myös ne vanhat miehet ottavat sen kiinnostuksena. Ennen ajattelin, että kai nyt sen verran löytyy realismia ettei kuvittele, että nuori nainen voi olla kiinnostunut.
Minäkin olin parikymppisenä niin naiivi, että luulin, ettei yli nelikymppisillä ole enää kiinnostusta muuhun kuin omaan vaimoon. Hymyilin niin kuin vanhoille papoille hymyillään. Hieman järkytyin, kun moni alkoikin vonkaamaan iltaseuraa.
Tämähän se on. Parempi katsella muualle jos ei halua ei-toivottua seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta huomaa, että oma ikääntyminen on naiselle erittäin kova paikka.
Me kaikki naiset ollaan oltu joskus parikymppisiä nuoria naisia, mites sinä? Me tiedämme tasan tarkkaan, miten ällöjä setämiehet osaa olla, mites sinä?
Et sinä tiedä kuinka ällö setämies voi olla ellet ole ollut sellainen...
Jännä, ettei yksikään teininä 80-luvulla kohtaamani itsensäpaljastelija, joita oli siihen aikaan vähän joka puskassa, ollut nainen. Selitätkö tämän?
Yksi tuli jopa perässäni kouluun sisälle.
Jännä että nykyään itsensäpaljastelijat ovat kaikki naisia, vauvasta mummoon pitää kulkea alasti kadulla
Itsensäpaljastelija on se, joka hyppää odottamatta ja varoittamatta vilauttamaan sukuelimiään, tarkoituksenaan herättää närkästystä ja shokkia. Paljastava pukeutuminen, joka häiritsee estoisia puritaaneja, sen sijaan ei sitä ole.
Hymyilen vain nuorille ja komeille miehille.
N 27v
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään tuossa lähimarketissa. Kassalla oli nuori blondi, läpeensä tatuoitu ja meikkiä varmaan kilo... No olihan tämä vittumainen (ilman syytä) koko kassatapahtuman ajan. Varmaan luuli että hyppään tiskin yli nus simaan jos on vähänkin ystävällinen. Jouduin siis taas valittamaan kauppiaalle asiattomista työn tekijöistä. Saa nähdä miten käy onko eukko enää ensi viikolla siellä töissä...
ap
Meillä nimenomaan nuorille naistyöntekijöille on sanottu, että ei kannata hymyillä vanhemmille miehille. Liian monta häirintätapausta ollut...
Miespuolinen kauppias.
Vierailija kirjoitti:
Odota 20 vuotta.
Siinä vaiheessa 20-vuotias uskaltaa hymyillä takaisin, kun olette 70-vuotiaita, ettekä enää jaksa juosta.
Tehän luulette aina, että hymyily on flirttiä.
Se on flirttiä kun kaunis nuori nainen hymyilee miehelle. Irvistelemällä on tuskin yksikään kinkku pääsyt miehen kanssa samaan sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odota 20 vuotta.
Siinä vaiheessa 20-vuotias uskaltaa hymyillä takaisin, kun olette 70-vuotiaita, ettekä enää jaksa juosta.
Tehän luulette aina, että hymyily on flirttiä.
Se on flirttiä kun kaunis nuori nainen hymyilee miehelle. Irvistelemällä on tuskin yksikään kinkku pääsyt miehen kanssa samaan sänkyyn.
Kasslerille hymyileminen todellakaan ei ole flirttiä. Olet harhainen.
Eihän kenenkään ole pakko hymyillä kellekään. Itse huomaan joskus vahingossa ajatuksissani hymyileväni jollekin omalle ajatukselle ja silloin joku saattaa hymyillä takaisin ilman mitään syytä. Eli ihmiset hymyilevät joskus ja joskus eivät. Se on kai aika spontaania. Eri asia ovat sitten imelät setämiehet jotka etsivät selvästi kontaktia ja yrittävät jutella.
Teille roikkupalleille? Miksi hitossa hymyilisin?
Vanhukset voivat loukkaantua, kun huomaavat nuoren ihmisen hymyilevän heille.
Viisikymppinen on ollut jo kymmenen vuotta papparaisena.
Että oikein tatuoitu, nyt onkin kova! On varmasti kova mimmi se kassa😂 Onneksi pistit kuriin ja pakotat hymyilemään 😂😂😂
0/5 yrityksen puutteesta ja älyllisestä laiskuudesta ja siitä, että unohdit mainita lävistykset.