Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te hyvännäköiset 20v naiset ette voi koskaan hymyillä meille 50v miehille?

Vierailija
16.07.2026 |

Jos pelkäätte että tällöin mies tulee heti luoksenne iskemään, se on perätön. Kukaan 50+v mies ei ole niin TYHMÄ, että luulisi että on jotain mahkuja hyvännäköiseen 20v lyyliin.

Kommentit (238)

Vierailija
221/238 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon parikymppinen nainen, jolla ylipainoa reilusti, vahvat miinuslasit ja huono hiustenkasvu, aknekin vaivaa. Tykkäätkö huonoa sinä ihana 50-vuotia mies, jos seuraavan kerran, kun kohdataan, hymyilen sulle? Tuletko iloiseksi? Suotko mulle edes pienen hymyn ja katseen, niin pelastaisit päiväni ja todennäköisesti koko elämäni. 

Kyllä, tulisin iloiseksi. Ja miksen hymyilisi takaisin? Voit olla "kuoresi" takana oikein mukava ihminen. M52

Vierailija
222/238 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse saan hymyjä tuon ikäisiltä naisilta. Taannoin vaihtorahaa (maksoin pikkuostoksen poikkeuksellisesti käteisellä) palauttanut typy antoi hilut käteen aika merkitsevällä tavalla, huolellinen ja ei todellakaan mikään lyhyt kosketus... Melkein otti kädestä kiinni. 

Ei jäänyt epäselväksi, mutta oli jonoa ja pakenin paikalta...

M52

Todennäköisesti katsoi, että noin vanhalle papalle kannattaa antaa rahat varoen, etteivät putoa. 

Tuskin oli siitä kysymys;) Sori, jos vituttaa... Vastaavantyyppisiä on ajoittain.

Mistä saisi ostettua harhaisen setämiehen itsetuntoa? Maksaisin ihan reilusti.

Valitan, ei ole harhasta kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/238 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on suuret luulot. Bimbot. Pari vuosikymmentä kuluttaa ulkonäön rummoksi. Joidenkin paljon aikaisemminkin. Oppia ikä kaikki.

Haha! Ja hymyä vaillako siis vanha runkkari olet?

En hymyile ellen halua. Nauran luusereille. Sun passaa miettiä tätä. 

Vierailija
224/238 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse saan hymyjä tuon ikäisiltä naisilta. Taannoin vaihtorahaa (maksoin pikkuostoksen poikkeuksellisesti käteisellä) palauttanut typy antoi hilut käteen aika merkitsevällä tavalla, huolellinen ja ei todellakaan mikään lyhyt kosketus... Melkein otti kädestä kiinni. 

M52

Todennäköisesti katsoi, että noin vanhalle papalle kannattaa antaa rahat varoen, etteivät putoa. 

Tuskin oli siitä kysymys;) Sori, jos vituttaa... Vastaavantyyppisiä on ajoittain.

Kyllä on.

Vierailija
225/238 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52

Ei tietenkään. Eihän harhainen omia harhojaan tunnista.

Vierailija
226/238 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä viiskymppisessä sedässä saa hymyn kasvoille? 

Sedän liian suuret luulot itsestään saa monesti purskahtamaan ihan nauruunkin 😄

Heh, no mikä ettei!

Viimeksi, joitain vuosia sitten, keksin että junassa oli lauma nuoria neitoja hyvässä nousussa kotimaan kesälomamatkalla.

Neidot olivat aluksi hieman epäluuloisia ja nahkeita, mutta tarjoamani pienet kielenkannattimen irroitteet ravintolavaunussa helpotti tilannetta merkittävästi.

Tapasimme sitten yllättäen samassa nähtävyydessä ja tällä kertaa tarjosin ruokaa ja juomaa sekä hilpeää seuraa. Päivästä tuli hauska ja odotellessamme terassilla junaa takaisin rakkaan maamme pääkaupunkiin, yksi neidoista kertoi heillä olleen suunnitelman minun karistamisekseni. Kysyin, että mikä suunnitelmassa meni sitten pieleen, mutta ei siinä mikään ollut pieleen mennyt. He vaan olivat pelänneet, että olisin "sellainen ällö pervo pedopappa". Mietin tätä synkkäna ja totesin, ettei taaskaan tule mistään mitään, sillä en minä nyt niin vanha ole.

Kylläpä siinä neidoille nauru maittoi ja pedoilukin meni kuulemma pieleen, kun he ovat kaikki täysikäisiä. Ja en ole edes ällö pervo.

Jaa jaa, koskaan sitä ei mies pysty täyttämään naisten odotuksia.

Vierailija
227/238 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52

Maksullisella naisella? Voi tulla tänne kehumaan, miten saa nuorta. 

Vierailija
228/238 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei komeat parikymppiset miehet hymyile minulle? T. Marja 50v.

Minua jahtasi tänään varmasti komea moottoripyöräpoliisi. Naamaa ja hymyä en nähnyt. Mutta ajoi taatusti tositarkoituksella kaksi  kertaa minun ohitse kävelytiellä. Minulla olikin uudet kesäfarkut jalassa. Tämä huomio pelasti päiväni. T Riitta 74 v

Vierailija
229/238 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän ollaan teidän lapsia.

Kyllä me hymyillään.

Vierailija
230/238 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska heti luulette, et kiinnostaa kovasti. Hyh.

Vierailija
231/238 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52

Kyllä sun jutut hyvin pitkälti harhaisilta vaikuttaa. Jonkinnäköinen suuruuskompleksi, kuvittelet itsestäsi aivan täysin epärealistisia asioita. 

Vierailija
232/238 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulevat iholle

Vierailija
233/238 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä viiskymppisessä sedässä saa hymyn kasvoille? 

Sedän liian suuret luulot itsestään saa monesti purskahtamaan ihan nauruunkin 😄

Heh, no mikä ettei!

Viimeksi, joitain vuosia sitten, keksin että junassa oli lauma nuoria neitoja hyvässä nousussa kotimaan kesälomamatkalla.

Neidot olivat aluksi hieman epäluuloisia ja nahkeita, mutta tarjoamani pienet kielenkannattimen irroitteet ravintolavaunussa helpotti tilannetta merkittävästi.

Tapasimme sitten yllättäen samassa nähtävyydessä ja tällä kertaa tarjosin ruokaa ja juomaa sekä hilpeää seuraa. Päivästä tuli hauska ja odotellessamme terassilla junaa takaisin rakkaan maamme pääkaupunkiin, yksi neidoista kertoi heillä olleen suunnitelman minun karistamisekseni. Kysyin, että mikä suunnitelmassa meni sitten pieleen, mutta ei siinä mikään ollut pieleen mennyt. He vaan olivat pelänneet, että olisin "sellainen ällö pervo pedopappa". Mietin tätä synkkäna ja totesin, ettei taaskaan tule mistään mitään, sillä en minä nyt niin vanha ole.

Kylläpä siinä neidoille nauru maittoi ja pedoilukin meni kuulemma pieleen, kun he ovat kaikki täysikäisiä. Ja en ole edes ällö pervo.

Jaa jaa, koskaan sitä ei mies pysty täyttämään naisten odotuksia.

Köyhät nuoret katselivat sinua kun tarjosit ruokaa ja juomaa. Sellaista se on. Jos et olisi tarjonnut, niin kyllä se karistamissuunnitelma olisi käyttöön otettu. 

Vierailija
234/238 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
235/238 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52

Onko sulla pitkäänkin ollut tämäntyyppisiä harhoja?

Ei, olen myös saanut nuorta pimppaa.

Paljonko veloittivat?

Vierailija
236/238 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu muistelisi kymmenen vuotta ja miettisi, että kyllä siinä täytyi jotain merkitsevää olla... Sitten kaipauspalstalle nimettömiä viestejä rustaamaan.

Vierailija
237/238 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa apllä on luulot miksi kukaan hymyilisi spurkun näköiselle mustien hampaiden esittäjälle katso peiliin siellä syy.

Vierailija
238/238 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani parikymppinen läheiseni oli juuri kuollut, ja nimenomaan joku 50-v. tuntematon mies tuli kadulla ohjeistamaan, kuinka olisin kauniimpi, jos hymyilisin. Silloin ihmisen yksinkertaisuus ja typeryys otti voimille.

En missään nimessä kannata väkivaltaa asioiden ratkaisuun, mutta vastaavassa tilanteessa olisin motannut ukkoa käkättimeen. Itse olen 51v nainen,  eikä tulisi pieneen mieleenikään mennä huomauttelemaan kanssaihmisille hymyilystä tai mistään muustakaan.