Miksi te hyvännäköiset 20v naiset ette voi koskaan hymyillä meille 50v miehille?
Jos pelkäätte että tällöin mies tulee heti luoksenne iskemään, se on perätön. Kukaan 50+v mies ei ole niin TYHMÄ, että luulisi että on jotain mahkuja hyvännäköiseen 20v lyyliin.
Kommentit (238)
No en ole 50-vuotias mies, mutta 35-vuotias ja minulle hymyilevät tosi monet naiset. Miehet eivät niinkään, mutta se on varmasti normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei kukaan hymyile toisin kuin ulkomailla. 20 v naisilla toki on poikkeuksellisen hapan naama täällä kotosuomessa. Kaikki tuntuu olevan pielessä.
Kuten slaavisissa maissa hymyilevät, kuten Bulgariassa, Puolassa, Virossa...? Ja Thaimaassa, siellähän hymy ei ole kovin kallis.
Kaunottaren hymy saa merkityksen vasta kun/jos tapahtuu pupillikontakti (mustuaiskontakti).
Vierailija kirjoitti:
Kaunottaren hymy saa merkityksen vasta kun/jos tapahtuu pupillikontakti (mustuaiskontakti).
Vai että mustuaiskontakti 😂😂😂. Kuulostaa romanttiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Yllättävän moni kinkku, joka sanoo katsovansa miestä (minua) silmiin, ei tee mustuaiskontaktia, vaan katseensa pälyilee miehen nenänvarren, silmämunien ja silmäluomien ympäristössä, parhaassa tapauksessa iriksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Yllättävän moni kinkku, joka sanoo katsovansa miestä (minua) silmiin, ei tee mustuaiskontaktia, vaan katseensa pälyilee miehen nenänvarren, silmämunien ja silmäluomien ympäristössä, parhaassa tapauksessa iriksessä.
Tekstistäsi päätellen en kyllä ihmettele, ettei moni kinkku tähyä sinun, kaslerin, silmiin. No hyvänen aika, eihän lihapaloilla ole edes silmiä. Grillauskesän jatkoja.
Odota 20 vuotta.
Siinä vaiheessa 20-vuotias uskaltaa hymyillä takaisin, kun olette 70-vuotiaita, ettekä enää jaksa juosta.
Tehän luulette aina, että hymyily on flirttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne hymyile edes 20v miehille
Hymy on herkässä jos on enemmän pigmenttiä xenofiilisiä suominaiset näin on opetettu
Opettele kirjoittamaan, Turhapuro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan nuori katsele isänsä ikäisiä.
Katsoo ne minua ainakin kumma kyllä
Säälien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole 50 v, mutta 40-vuotias ja kyllä moni tuon ikäinen nainen katselee minua kiinnostuksella. En näe mitään syytä, miksei näin myös vielä kymmenen vuoden päästä. Ap on varmaan vain ruma.
Miksi saan alapeukkuja? :D
Koska parikymppiset eivät nelikymppistä halua. Pitävät kuvottavana ukkona.
Aijaa. No, olen hyvännäköinen mies, joka näyttää helposti kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmalta, joten ei pidä ihmetellä, että parikymppiset naiset tykkäävät noin 30-vuotiaan näköisestä komeasta miehestä. Ja vaikka näyttäisin nelikymppiseltä, moni nuori nainen tykkää siitäkin, kuten hyvin tiedät, vaikka muuta täällä valehtelet.
Kerrqn yks 20 vuotta vanhempi mies sanoi tuolleen samalla lailla "näytän 10 vuotta nuoremmalta" vaikka oikeesti näytti ainakin 10 vuotta vanhemmalta. Delulu
Okei, miten joku satunnainen väitetysti tapaamasi ihminen liittyy minuun? Oletko nähnyt kasvoni? Et ole. Minua jatkuvasti, jopa viikottain, luullaan reippaasti ikäistäni nuoremmaksi. Esimerkiksi äskettäin 18-vuotias luuli minua 25-vuotiaaksi. Jostain syystä asia kiukuttaa sinua, eikö niin? Voimia sinulle. -sama 40M
Khyyyllä, ihan varmasti nelikymppistä äijää luullaan kaksvitoseksi, ihan varmasti. Vai oletko jossain näkövammaisten nuorten kesäleirillä ohjaajana? 😂
Miehillä on joku käsittämätön kuolemattomuusharha, että pysyvät ikuisesti nuorina. Selittää sen, miksi eivät tee itselleen mitään, vaikka kaikki mittarit huutaa punaisella ja sitten hups, "yllättäen" kuolevat kuusvitosina elintapasairauksiin.
Itse kyllä huomaan ikääntymiseni, vaikka toki ihan hyvässä kunnossa olen. Sen takia ihmettelen, miten ne nuoret naiset, aina teineistä lähtien, jaksavat olla edelleen kiinnostuneita. En toki valita. M40
No ei ole. Itse tuon ikäisenä hymyilin, juttelin innokkaasti ja otin katsekontaktia pelkkää kohteliaisuuttani. Aloin vähitellen älytä, että myös ne vanhat miehet ottavat sen kiinnostuksena. Ennen ajattelin, että kai nyt sen verran löytyy realismia ettei kuvittele, että nuori nainen voi olla kiinnostunut.
Minäkin olin parikymppisenä niin naiivi, että luulin, ettei yli nelikymppisillä ole enää kiinnostusta muuhun kuin omaan vaimoon. Hymyilin niin kuin vanhoille papoille hymyillään. Hieman järkytyin, kun moni alkoikin vonkaamaan iltaseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei mummelin hymy kelpaa? T. Pirjo66
Koska ap on pervo, joka himoitsee juuri ja juuri teini-iän ohittaneiden tyttöjen pillua. Häntä harmittaa, kun nämä eivät vastaa mielihaluunsa.
Kävin tänään tuossa lähimarketissa. Kassalla oli nuori blondi, läpeensä tatuoitu ja meikkiä varmaan kilo... No olihan tämä vittumainen (ilman syytä) koko kassatapahtuman ajan. Varmaan luuli että hyppään tiskin yli nus simaan jos on vähänkin ystävällinen. Jouduin siis taas valittamaan kauppiaalle asiattomista työn tekijöistä. Saa nähdä miten käy onko eukko enää ensi viikolla siellä töissä...
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä viiskymppisessä sedässä saa hymyn kasvoille?
Se, että tulee oma höpsö viisikymppinen isä-pappa mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään tuossa lähimarketissa. Kassalla oli nuori blondi, läpeensä tatuoitu ja meikkiä varmaan kilo... No olihan tämä vittumainen (ilman syytä) koko kassatapahtuman ajan. Varmaan luuli että hyppään tiskin yli nus simaan jos on vähänkin ystävällinen. Jouduin siis taas valittamaan kauppiaalle asiattomista työn tekijöistä. Saa nähdä miten käy onko eukko enää ensi viikolla siellä töissä...
ap
Kauppias parhaillaan laatii sulle porttikieltoa kauppaan, kun käyttäydyit jälleen epäasiallisesti kassaa kohtaan. Kaikki kassat nauraa sulle just nyt kun kelaavat tallennusnauhaa tauolla edes takas 😂
Vierailija kirjoitti:
ap
Kauppiasta kiinnostaa sun kokemuksesi kuin kilo paskaa niin kauan kun kassa hoiti työnsä asiallisesti. Jos kauppias huomauttaisi mulle, etten kassana hymyillyt valituksen tehneelle asiakkaalle, sanoisin, että viimeksi kun hymyilin, oli odottamassa kaupalla sulkemisaikaan ja kävi käsiksi, asia poliisilla. En usko, että ton jälkeen sulle hymyilee kukaan.
Vierailija kirjoitti:
ap
Voi olla että saat potut pottuina, setä.
Miksi kirjoittelet? Et ole koskaan EDES tavannut minua. Onko sinulla lääkitys ihan kunnossa? -sama M40