Miksi te hyvännäköiset 20v naiset ette voi koskaan hymyillä meille 50v miehille?
Jos pelkäätte että tällöin mies tulee heti luoksenne iskemään, se on perätön. Kukaan 50+v mies ei ole niin TYHMÄ, että luulisi että on jotain mahkuja hyvännäköiseen 20v lyyliin.
Kommentit (139)
Paapalla ei pää kestä sitä. Kyllä ne kuule andropaussihuuruissaan luulee että vielä on mahkuja jos niitä edes katsoo kohti. Ongelmana on myös ikäeron tuoma kulttuuriero, sen ikäiset miehet eivät kykene suhtautumaan naisiin ihmisinä.
Vian ei tarvitse olla iso, kun se on päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun just sanoin että valta osalla 50v miehistä ei ole mitään LUULOJA.
ap
Sinulla on. Teet aloituksia palstalle. "nainen katsoi minua kun tulin kaupasta ulos. tarkoittaako se, että nainen on kiinnostunut minusta"-ulinajuttujahan sulla on ollut aiemmin.
Tai "onko nainen kiinnostunut, jos pöyhii hiuksiaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole 50 v, mutta 40-vuotias ja kyllä moni tuon ikäinen nainen katselee minua kiinnostuksella. En näe mitään syytä, miksei näin myös vielä kymmenen vuoden päästä. Ap on varmaan vain ruma.
Miksi saan alapeukkuja? :D
Koska parikymppiset eivät nelikymppistä halua. Pitävät kuvottavana ukkona.
Aijaa. No, olen hyvännäköinen mies, joka näyttää helposti kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmalta, joten ei pidä ihmetellä, että parikymppiset naiset tykkäävät noin 30-vuotiaan näköisestä komeasta miehestä. Ja vaikka näyttäisin nelikymppiseltä, moni nuori nainen tykkää siitäkin, kuten hyvin tiedät, vaikka muuta täällä valehtelet.
Kerrqn yks 20 vuotta vanhempi mies sanoi tuolleen samalla lailla "näytän 10 vuotta nuoremmalta" vaikka oikeesti näytti ainakin 10 vuotta vanhemmalta. Delulu
Okei, miten joku satunnainen väitetysti tapaamasi ihminen liittyy minuun? Oletko nähnyt kasvoni? Et ole. Minua jatkuvasti, jopa viikottain, luullaan reippaasti ikäistäni nuoremmaksi. Esimerkiksi äskettäin 18-vuotias luuli minua 25-vuotiaaksi. Jostain syystä asia kiukuttaa sinua, eikö niin? Voimia sinulle. -sama 40M
Khyyyllä, ihan varmasti nelikymppistä äijää luullaan kaksvitoseksi, ihan varmasti. Vai oletko jossain näkövammaisten nuorten kesäleirillä ohjaajana? 😂
Miehillä on joku käsittämätön kuolemattomuusharha, että pysyvät ikuisesti nuorina. Selittää sen, miksi eivät tee itselleen mitään, vaikka kaikki mittarit huutaa punaisella ja sitten hups, "yllättäen" kuolevat kuusvitosina elintapasairauksiin.
Ja vielä kuvittelevat, ettei elintavat näy ulospäin. Näkyy ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole 50 v, mutta 40-vuotias ja kyllä moni tuon ikäinen nainen katselee minua kiinnostuksella. En näe mitään syytä, miksei näin myös vielä kymmenen vuoden päästä. Ap on varmaan vain ruma.
Miksi saan alapeukkuja? :D
Koska parikymppiset eivät nelikymppistä halua. Pitävät kuvottavana ukkona.
Aijaa. No, olen hyvännäköinen mies, joka näyttää helposti kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmalta, joten ei pidä ihmetellä, että parikymppiset naiset tykkäävät noin 30-vuotiaan näköisestä komeasta miehestä. Ja vaikka näyttäisin nelikymppiseltä, moni nuori nainen tykkää siitäkin, kuten hyvin tiedät, vaikka muuta täällä valehtelet.
Kerrqn yks 20 vuotta vanhempi mies sanoi tuolleen samalla lailla "näytän 10 vuotta nuoremmalta" vaikka oikeesti näytti ainakin 10 vuotta vanhemmalta. Delulu
Okei, miten joku satunnainen väitetysti tapaamasi ihminen liittyy minuun? Oletko nähnyt kasvoni? Et ole. Minua jatkuvasti, jopa viikottain, luullaan reippaasti ikäistäni nuoremmaksi. Esimerkiksi äskettäin 18-vuotias luuli minua 25-vuotiaaksi. Jostain syystä asia kiukuttaa sinua, eikö niin? Voimia sinulle. -sama 40M
Vale, emävale, ap.
Ketjusta huomaa, että oma ikääntyminen on naiselle erittäin kova paikka.
Itse ainakin saan nuoret naiset nauramaan ja hymyilemään. Koska minusta ei yksinkertaisesti voi saada muuta mielikuvaa kuin setääntynyt ja ukkoontunut naimisissa oleva hajamielinen puolihörhö jolla pilkettä silmäkulmassa ja joku AINA hukassa! Vaimo eniten:). Eli en herätä pelkoa ja ahdistusta vaan luultavasti enemmänkin hömelön isän fiiliksiä ja saan naurua ja hyväntuulisuuta aikaiseksi kahjoilla jutuilla ja vaimon välihuomatuksilla.
Käytöstapoja,käytöstapoja kiitoksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yksikään vastaajista ei ollut lähelläkään 20v hyvännäköinen...
ap
Minä olen ollut kaksikymppinen hyvännäköinen nainen. Oletko sinä?
Nyt olet vanha ja ruma
Olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni. Oliko sinulla muuta?
Miehet kuvittelee että naisten pitää olla huolissaan rupsahtamisestaan. Ei tarvitse, me eletään joka tapauksessa terveempinä pidempään kuin miehet riippumatta ulkonäösta. Siinä kohtaa kun miehet kasvaa horsmaa, naiset matkustelee ja elää mukavaa elämää ystävättäriensä kanssa, rumina tai ei.
Silti teillä on enemmän mielenterveysongelmia
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi?
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin saan nuoret naiset nauramaan ja hymyilemään. Koska minusta ei yksinkertaisesti voi saada muuta mielikuvaa kuin setääntynyt ja ukkoontunut naimisissa oleva hajamielinen puolihörhö jolla pilkettä silmäkulmassa ja joku AINA hukassa! Vaimo eniten:). Eli en herätä pelkoa ja ahdistusta vaan luultavasti enemmänkin hömelön isän fiiliksiä ja saan naurua ja hyväntuulisuuta aikaiseksi kahjoilla jutuilla ja vaimon välihuomatuksilla.
Käytöstapoja,käytöstapoja kiitoksia!
Olet trollaava täti kylläkin.
Suomessa ei ole tapana hymyillä tuntemattomille.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta siltä, perusteletko?
Kenellehän se ikääntyminen on kova paikka, niille jotka hyväksyy ikänsä vai niille, jotka yrittävät imeä elämän nuoremmista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minä olen ollut kaksikymppinen hyvännäköinen nainen. Oletko sinä?
Nyt olet vanha ja ruma
Olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni. Oliko sinulla muuta?
Miehet kuvittelee että naisten pitää olla huolissaan rupsahtamisestaan. Ei tarvitse, me eletään joka tapauksessa terveempinä pidempään kuin miehet riippumatta ulkonäösta. Siinä kohtaa kun miehet kasvaa horsmaa, naiset matkustelee ja elää mukavaa elämää ystävättäriensä kanssa, rumina tai ei.
Silti teillä on enemmän mielenterveysongelmia
Ap sullahan se viiraa päässä. Kirjoitit jo aloitukseen. Luuleksä että kukaan ottaa pöpieläkeläistä töihin.
Ketjun naisten itkusta näkee EDELLEENKIN, että ikääntymisensä on heille erittäin kova paikka.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun naisten itkusta näkee EDELLEENKIN, että ikääntymisensä on heille erittäin kova paikka.
Etkä sinä osaa edelleenkään perustella, miksi olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki naiset ollaan oltu joskus parikymppisiä nuoria naisia, mites sinä? Me tiedämme tasan tarkkaan, miten ällöjä setämiehet osaa olla, mites sinä?
Et sinä tiedä kuinka ällö setämies voi olla ellet ole ollut sellainen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Me av-mammat ollaan keskimäärin yli 50-vuotiaita, ollaan oltu täällä alusta asti. Palstalla on paljon 70-vuotiaitakin ainakin juttujen perusteella
Nuoret naiset ei vietä aikaansa täällä.
Sen takia yhdenkään miehen ei pitäisi edes lukea teidän kirjoituksia
Jos ei mammat kirjoita, niin sitten täällä on vanhat ukot keskenään ulisemassa kun eivät saa huomiota nuorilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
No kun just sanoin että valta osalla 50v miehistä ei ole mitään LUULOJA.
ap
Pakkomielteitä ja jankkaamisra sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki naiset ollaan oltu joskus parikymppisiä nuoria naisia, mites sinä? Me tiedämme tasan tarkkaan, miten ällöjä setämiehet osaa olla, mites sinä?
Et sinä tiedä kuinka ällö setämies voi olla ellet ole ollut sellainen...
Jos sellaisia on tavannut luonnossa, kyllä jokainen tietää ällön setämiehen, vaikkei itse olisikaan sellainen.
Naiset harvoin hymyilevät MINKÄÄNIKÄISELLE miehelle, mukaan lukien omanikäisille. Se vaatii jo keskimääräistä reippaasti parempaa ulkonäköä. MUTTA jos sinulla on tarpeeksi tuota ulkonäköä, kyllä nuoret naiset saattavat ihan komeita keski-ikäisiäkin katsella. "Säännöt" eivät päde komeisiin miehiin, ja tämä sisällyttää myös ikäeron.