Miksi te hyvännäköiset 20v naiset ette voi koskaan hymyillä meille 50v miehille?
Jos pelkäätte että tällöin mies tulee heti luoksenne iskemään, se on perätön. Kukaan 50+v mies ei ole niin TYHMÄ, että luulisi että on jotain mahkuja hyvännäköiseen 20v lyyliin.
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska viiskymppinen on näkymätöntä massaa parikymppiselle.
Ja tämä on täysi ok. Saavat keskittyä oman ikäisiinsä, joka on normaalia, toisin kuin pervo-ap.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! setämiehenä allekirjoitan täysin. En kaipaa välttämättä edes sitä hymyä mutta jos vaikka pidän kuntosalin ovea auki perässä tulevalle nuorehkolle naiselle niin tuima ilme katsoo vain ohi.
En ole ylitse vuotavia kiitoksia vailla mutta jos nyt edes perus käytöstavat olisi näillä hallussa. Enkä ole kenenkään pöksyihin pyrkimässä. Tiedostan että omat parhaat päivät on jo menneet enkä elä harhoissa nuorten naisten suhteen.
Nämä nuorehko naiset näyttää lähinnä siltä kuin olisi jonkun tappaneet, tai menossa tappamaan
T: setämies
Ei kaikki miehet, mutta aina mies. Siksi.
Uskon, että 50-vuotias Brad Pitt kyllä huomattaisiin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Tämä! setämiehenä allekirjoitan täysin. En kaipaa välttämättä edes sitä hymyä mutta jos vaikka pidän kuntosalin ovea auki perässä tulevalle nuorehkolle naiselle niin tuima ilme katsoo vain ohi.
En ole ylitse vuotavia kiitoksia vailla mutta jos nyt edes perus käytöstavat olisi näillä hallussa. Enkä ole kenenkään pöksyihin pyrkimässä. Tiedostan että omat parhaat päivät on jo menneet enkä elä harhoissa nuorten naisten suhteen.
Nämä nuorehko naiset näyttää lähinnä siltä kuin olisi jonkun tappaneet, tai menossa tappamaan
Tuleeko sulle mieleen, että tämäkin nuori nainen on ehkä kerran elämässään hymyillyt jollekin miehelle ja sai siitä riesan? Sen jälkeen ei tee mieli hymyillä yhdellekään miehelle.
Te miehet niitätte nyt koko sukupuolenne häpeää.
Höpö höpö. Kakskymppiset neitoset hymyilee ja flirttailee vaikka olen ruma 50+ mies. Vanhemmat naiset on tympeän näköisiä.
Parikymppisenä on vaikka mitä asioita elämässä. Niihin ei kuitenkaan kuulu ikäloppujen äijien eli yli 30-v noteeraaminen. Harmaata näkymätöntä epäkiinnostavaa massaa.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kakskymppiset neitoset hymyilee ja flirttailee vaikka olen ruma 50+ mies. Vanhemmat naiset on tympeän näköisiä.
Olet harhainen jos luulet että ne haluaa olla sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ne nauraa ja tekee susta pilkkaa, ja sä oot et uuh, oon tosi hottis 😂
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että 50-vuotias Brad Pitt kyllä huomattaisiin. ;)
Parikymppisenä ne 50-vuotiaat näyttelijätkin näyttivät papparaisilta. Niitä ihailivat oman ikäisensä naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole 50 v, mutta 40-vuotias ja kyllä moni tuon ikäinen nainen katselee minua kiinnostuksella. En näe mitään syytä, miksei näin myös vielä kymmenen vuoden päästä. Ap on varmaan vain ruma.
Miksi saan alapeukkuja? :D
Koska parikymppiset eivät nelikymppistä halua. Pitävät kuvottavana ukkona.
Aijaa. No, olen hyvännäköinen mies, joka näyttää helposti kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmalta, joten ei pidä ihmetellä, että parikymppiset naiset tykkäävät noin 30-vuotiaan näköisestä komeasta miehestä. Ja vaikka näyttäisin nelikymppiseltä, moni nuori nainen tykkää siitäkin, kuten hyvin tiedät, vaikka muuta täällä valehtelet.
Kerrqn yks 20 vuotta vanhempi mies sanoi tuolleen samalla lailla "näytän 10 vuotta nuoremmalta" vaikka oikeesti näytti ainakin 10 vuotta vanhemmalta. Delulu
Okei, miten joku satunnainen väitetysti tapaamasi ihminen liittyy minuun? Oletko nähnyt kasvoni? Et ole. Minua jatkuvasti, jopa viikottain, luullaan reippaasti ikäistäni nuoremmaksi. Esimerkiksi äskettäin 18-vuotias luuli minua 25-vuotiaaksi. Jostain syystä asia kiukuttaa sinua, eikö niin? Voimia sinulle. -sama 40M
Kaikki miehet ovat ihan yhtä harhaisia omalle peilikuvalleen kuin sinä. Mikään ei ole yhtä pysyvää, kuin miehen loputon luotto omaan viehätysvoimaansa. Ja siksi nuoret naiset saavat jatkuvia ahdisteluita osakseen, eivätkä todellakaan randomjampoille viitsi hymyillä.
Käsitykseni ulkonäöstäni perustuu ihan puhtaasti muiden kommentteihin, reppana hyvä, ei omiin arvioihini. Eikä minun edes tarvitse liiemmin lähestyä naisia, kun yleensä tekevät sen puolestani, myös hyvin nuoret sellaiset. Voimia sinulle. <3 -sama
Voivat hymyillä hyväntahtoisesti 50-vuotiaalle papalle, mutta pappa saattaa ymmärtää hymyn väärin. Siksi on parempi pitää pokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole 50 v, mutta 40-vuotias ja kyllä moni tuon ikäinen nainen katselee minua kiinnostuksella. En näe mitään syytä, miksei näin myös vielä kymmenen vuoden päästä. Ap on varmaan vain ruma.
Aijaa. No, olen hyvännäköinen mies, joka näyttää helposti kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmalta, joten ei pidä ihmetellä, että parikymppiset naiset tykkäävät noin 30-vuotiaan näköisestä komeasta miehestä. Ja vaikka näyttäisin nelikymppiseltä, moni nuori nainen tykkää siitäkin, kuten hyvin tiedät, vaikka muuta täällä valehtelet.
Kerrqn yks 20 vuotta vanhempi mies sanoi tuolleen samalla lailla "näytän 10 vuotta nuoremmalta" vaikka oikeesti näytti ainakin 10 vuotta vanhemmalta. Delulu
Okei, miten joku satunnainen väitetysti tapaamasi ihminen liittyy minuun? Oletko nähnyt kasvoni? Et ole. Minua jatkuvasti, jopa viikottain, luullaan reippaasti ikäistäni nuoremmaksi. Esimerkiksi äskettäin 18-vuotias luuli minua 25-vuotiaaksi. Jostain syystä asia kiukuttaa sinua, eikö niin? Voimia sinulle. -sama 40M
Khyyyllä, ihan varmasti nelikymppistä äijää luullaan kaksvitoseksi, ihan varmasti. Vai oletko jossain näkövammaisten nuorten kesäleirillä ohjaajana? 😂
Miehillä on joku käsittämätön kuolemattomuusharha, että pysyvät ikuisesti nuorina. Selittää sen, miksi eivät tee itselleen mitään, vaikka kaikki mittarit huutaa punaisella ja sitten hups, "yllättäen" kuolevat kuusvitosina elintapasairauksiin.
Mua pyyteli alle 20v kahville pappa, jolle olin jutellut ystävällisesti. Siinä oppii nopeasti olemaan varautunut kenen tahansa miehen seurassa.
Parikymppisen naisen isäkään ei välttämättä ole vielä 50-vuotias. Miten miehet eivät voi ymmärtää, että he nuorta naista 30 vuotta vanhempana näyttävät ihan ikälopuilta? Elävätkä psykoosissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Khyyyllä, ihan varmasti nelikymppistä äijää luullaan kaksvitoseksi, ihan varmasti. Vai oletko jossain näkövammaisten nuorten kesäleirillä ohjaajana? 😂
Miehillä on joku käsittämätön kuolemattomuusharha, että pysyvät ikuisesti nuorina. Selittää sen, miksi eivät tee itselleen mitään, vaikka kaikki mittarit huutaa punaisella ja sitten hups, "yllättäen" kuolevat kuusvitosina elintapasairauksiin.
Itse kyllä huomaan ikääntymiseni, vaikka toki ihan hyvässä kunnossa olen. Sen takia ihmettelen, miten ne nuoret naiset, aina teineistä lähtien, jaksavat olla edelleen kiinnostuneita. En toki valita. M40
Koska 50v mies luulee heti että siinä on jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ovat ihan yhtä harhaisia omalle peilikuvalleen kuin sinä. Mikään ei ole yhtä pysyvää, kuin miehen loputon luotto omaan viehätysvoimaansa. Ja siksi nuoret naiset saavat jatkuvia ahdisteluita osakseen, eivätkä todellakaan randomjampoille viitsi hymyillä.
Käsitykseni ulkonäöstäni perustuu ihan puhtaasti muiden kommentteihin, reppana hyvä, ei omiin arvioihini. Eikä minun edes tarvitse liiemmin lähestyä naisia, kun yleensä tekevät sen puolestani, myös hyvin nuoret sellaiset. Voimia sinulle. <3 -sama
Ihmisillä on tapana olla kohteliaita. Minullekin kerrotaan jatkuvasti että olen kaunis ja nuoren näköinen. En silti kuvittele, että parikymppiset minua mitenkään ihailevasti tsiigailisivat. Suunnilleen oman ikäiseni kyllä.
Vierailija kirjoitti:
No kun just sanoin että valta osalla 50v miehistä ei ole mitään LUULOJA.
ap
Sinulla on. Teet aloituksia palstalle. "nainen katsoi minua kun tulin kaupasta ulos. tarkoittaako se, että nainen on kiinnostunut minusta"-ulinajuttujahan sulla on ollut aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet harhainen jos luulet että ne haluaa olla sun kanssa.
No ei tietenkään. Enhän minä sellaista kirjoittanutkaan.