Miksi te hyvännäköiset 20v naiset ette voi koskaan hymyillä meille 50v miehille?
Jos pelkäätte että tällöin mies tulee heti luoksenne iskemään, se on perätön. Kukaan 50+v mies ei ole niin TYHMÄ, että luulisi että on jotain mahkuja hyvännäköiseen 20v lyyliin.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole 50 v, mutta 40-vuotias ja kyllä moni tuon ikäinen nainen katselee minua kiinnostuksella. En näe mitään syytä, miksei näin myös vielä kymmenen vuoden päästä. Ap on varmaan vain ruma.
Miksi saan alapeukkuja? :D
Koska parikymppiset eivät nelikymppistä halua. Pitävät kuvottavana ukkona.
Aijaa. No, olen hyvännäköinen mies, joka näyttää helposti kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmalta, joten ei pidä ihmetellä, että parikymppiset naiset tykkäävät noin 30-vuotiaan näköisestä komeasta miehestä. Ja vaikka näyttäisin nelikymppiseltä, moni nuori nainen tykkää siitäkin, kuten hyvin tiedät, vaikka muuta täällä valehtelet.
Kerrqn yks 20 vuotta vanhempi mies sanoi tuolleen samalla lailla "näytän 10 vuotta nuoremmalta" vaikka oikeesti näytti ainakin 10 vuotta vanhemmalta. Delulu
Vierailija kirjoitti:
No hyi kuka nyt papparaisille hymyilisi.
No hyi kuka nyt tantoille hymyilisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyileekö ap itseään vanhemmille miehille?
Niin hymyileekö itse 80v miehille ja naisille?
Minä ainakin hymyilen mutta lopetan hymyilyn naisille kun luulevat heti että haluan nussia heitä
T: M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska osa heistä on niin tyhmiä että kuvittelee että hymyily tarkoittaa lupausta jostain muusta.
Niin tarkoitat tietenkin sanoa että ne 50v kaljamahaukot kuvittelee näin. Kunhan tarkennan.
ainakin kehopositiivisilla 30v naispuolisilla hemmoilla on kovat luulot itsestään
Vierailija kirjoitti:
Ja yksikään vastaajista ei ollut lähelläkään 20v hyvännäköinen...
ap
Me av-mammat ollaan keskimäärin yli 50-vuotiaita, ollaan oltu täällä alusta asti. Palstalla on paljon 70-vuotiaitakin ainakin juttujen perusteella
Nuoret naiset ei vietä aikaansa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yksikään vastaajista ei ollut lähelläkään 20v hyvännäköinen...
ap
Me av-mammat ollaan keskimäärin yli 50-vuotiaita, ollaan oltu täällä alusta asti. Palstalla on paljon 70-vuotiaitakin ainakin juttujen perusteella
Nuoret naiset ei vietä aikaansa täällä.
Sen takia yhdenkään miehen ei pitäisi edes lukea teidän kirjoituksia
Huomautus johonkin aiempaan kommenttiin: kyllä täällä on nuoriakin naisia.
Kyllähän nuo hymyilee. Niin nuoret kuin vanhat, kun ulkoilutan koiraa. Tulevat jopa juttelemaan ja lapset kysyvät saako silittää.
Jos he pitävät sinua saalistajana, niin sitten eivät hymyile. Hymyiletkö itse heille? Jos et, niin kokeile. Hymyile niin miehille kuin naidille, niin saat paremman vastaanoton.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan nuori katsele isänsä ikäisiä.
Katsoo ne minua ainakin kumma kyllä
On maita joissa nuoret naiset hymyilee myös vanhemmille 50v miehille. Suomi on jostain syystä niitä poikkeuksia. Mikä meni kasvatuksessa(?) pieleen?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyileekö ap itseään vanhemmille miehille?
Niin hymyileekö itse 80v miehille ja naisille?
Nehän on herttaisia, miksei hymyilisi? Ainakin jos he hymyilevät itse. Hymyyn kuuluu vastata hymyllä, ellei se ole teennäistä. Olen itse keski-ikäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
On maita joissa nuoret naiset hymyilee myös vanhemmille 50v miehille. Suomi on jostain syystä niitä poikkeuksia. Mikä meni kasvatuksessa(?) pieleen?
ap
Tuo sama koskee miehiäkin. Etelässä miehet hymyilevät minulle, keski-ikäiselle ukolle. Teetkö sinä niin?
Minkä helkutin takia pitäisi hymyillä jollekin tuntemattomalle, olkoot ikä tai sukupuoli mikä tahansa?
Vierailija kirjoitti:
Minkä helkutin takia pitäisi hymyillä jollekin tuntemattomalle, olkoot ikä tai sukupuoli mikä tahansa?
No jos vaikka pitää näkemästään?
ap
Vierailija kirjoitti:
Huomautus johonkin aiempaan kommenttiin: kyllä täällä on nuoriakin naisia.
35v ei ole enää nuori vaan keski-ikäinen ja munasolut on jo byebye
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tuo sama koskee miehiäkin. Etelässä miehet hymyilevät minulle, keski-ikäiselle ukolle. Teetkö sinä niin?
Minulle hymyilee nuoret naiset etelässä pidän siitä enemmän näin suomen mittapuun setämiehenä
Miksei mummelin hymy kelpaa? T. Pirjo66
ei paljoa hymyilytä kun ottaa päähän kun taas illalla tulee se afrikkalainen vaikka vähän maku mennyt kun kertoivat lääkärissä että pitää mennä ostamaan kalliit lääkkeet kuppaan.