Repäisin eräältä lihavalta naiselta hampparin kädestä.
Oli jotenkin niin iljettävän näköistä kun läski syö pikaruokaa etten voinut antaa olla.
Kommentit (21)
Mites jos perustettais joku kiertelevä partio vähän niinkun Amerikassa naapuruston suojelemiseksi?
Oikein ällötti kun se esitti siinä hyvää äitiä!
kun enhän ole ees synnyttänyt sitä ja se huutaa vaan koko ajan uhmissaan :(
t. huono äiti
Hänen on varmasti parempi olla kasvatuslaitoksessa kuin äidillä joka ei häntä työllä ja tuskalla SYNNYTTÄNYT! ;)
Siis oikeesti! Miksei se IMETTÄNY?!!!
...niissä suurinosa kaloreista on...
Adoptoinut ne muka ja kutsui itseään äidiksi...
Olen mäkin kerran tönäissyt grillin ohi kävellessä yhdeltä sotanorsulta hampurilaisen kädestä, eikä edes omatunto soimannut. Samoin kyllä huomautan kovaäänisesti mitä mieltä läskien elintavoista olen mieltä, kun näen jonkun ihrakasan jossain hampurilaisbaarissa läsöttämässä, jos satun ohi kävelemään.
Siitä vaan nappasin kirjaston koneen, pistin piuhat rullalle ja kävelin pois.
Ja aivan sattumalta S80 ei kirjoittanut tänne viikkoon.
t. Kirjastotäti
Toivottavasti se ryhdistäytyi ja etti asunnon paremmalta alueelta!
asuivat keskellä meluista, kiireistä ja saastaista Helsinkiä!
Päästin tenavat vapaaksi Nurmijärvellä pajukkoon!
Eivätpähän hae yhteiskunnan rahaa hetkeen.
Vierailija:
Eivätpähän hae yhteiskunnan rahaa hetkeen.
rasvaista ruokaa ylipainoisille. Eihän baareissakaan saa tarjoilla humalaisille juomia heidän oman terveytensä takia.
Vierailija:
rasvaista ruokaa ylipainoisille. Eihän baareissakaan saa tarjoilla humalaisille juomia heidän oman terveytensä takia.
En muuten vastaa seurauksista... Jos muun ajan kärvistelen terveyspöperöillä ja vahdin joka suupalaa, niin mulla tasan varmasti on oikeus siihen " palkintohamppariin" kerran kuussa tai parissa ilman että siihen kukaan omasta mielestään täydellinen av-mamma puuttuu millään lailla!
T: 20 kilo laihtunu läski, joka todellakin silloin tällöin syö myös hamppareita, iik!
Siitäs sai, saamarin maritasaraitamamma!
ja hyvä-mummo taputtaa päälle