Miksi "kostokroppaa" aletaan rakentaa vasta, kun mies on jo jättänyt?
Miksi normaalipainoisuus ei onnistunut suhteen aikana? En minäkään haluaisi olla 160-kiloisen kumppanin kanssa.
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä koko kostokropan ideaa. Kenelle siinä kostetaan ja mitä?
Yritetään näyttää ex-kumppanille "katso nyt mitä menetit!".
Ap
Ei menettänyt mitään mitä ei ollut olemassa.
Tämä. Miksi ihmiset ei huolehdi itsestään parisuhteessa olleessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toksinen suhde saa ihmisen hakemaan endorfiinit ruuasta ja makeasta mm suklaasta.
Heikko luonne ja lapsen kaltainen mieli saa.
Ei kenenkään suhde suklaata omaan suuhun työnnä. Koittakaa nyt vähän ottaa vastuuta itsestänne.
Luuletko että ympäröivät ihmiset ei vaikuta ihmiseen mitenkään? Olet kyllä pihalla :D jos ihmistä jatkuvasti kiusataan niin yleensä hän masentuu.
Onko mitään tilannetta missään koskaan, jossa naisen itse kaupasta kotiinsa raahaama mässy ja sen aktiivinen tunkeminen suuhun olisi ihan naisen omalla vastuulla? Sekä siitä seuraava ylipaino ihan ainoastaan hänen omaa syytänsä.
Kostokroppa hankitaan vain siksi aikaa jotta ehditään hankkia uusi mies, jonka jälkeen onkin taas aika lopettaa kaikenlainen kuntoilu.
Pienisieluiset ihmiset puhuvat kostosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä kasvatin kostokalun, peniksenkehittäjällä.
Kokoa tuli mukavasti lisää:) Ex:Muijaa selvästi
pänni kun lähetin kuvat nyky kalusta.
T.Jamppa
Oisit mieluimmin kehittänyt nuolemistekniikkaasi..Noi kalujen esittelyt on muita miehiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kasvatin kostokalun, peniksenkehittäjällä.
Kokoa tuli mukavasti lisää:) Ex:Muijaa selvästi
pänni kun lähetin kuvat nyky kalusta.
T.JamppaOisit mieluimmin kehittänyt nuolemistekniikkaasi..Noi kalujen esittelyt on muita miehiä varten.
Kostonuolija 👅
Tällaisten ihmisten ei pitäisi olla parisuhteessa. Jokainen on vastuussa omasta kropastaan. Kumppania ei tulisi siitä syyttää, vaikka suhde olisi kuinka epämukava tahansa.
Onnea "kostokropalle" tuollaisen painon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Itselle kostetaan kituuttamalla syömisten kanssa ja kärsitään kaiken maailman herkun himoista, mitä ei voi enää toteuttaa. Niveletkin alkuun paukkuu ja terveyskin renaa ennenkuin vuosia myöhemmin muutama kilo on puntarissa poistunut. Monikaan kun ei tavoitettaan saavuta... Kaikki vaatteetkin jää pieneksi, ja lompakolle kostetaan uusien hankinta... ja myöhemmin sitten patvitaan uudelleen (lihotaan) ja taas lompakkoressu kärsii... ja hommaa itselleen kostokropan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritetään näyttää ex-kumppanille "katso nyt mitä menetit!".
Ap
Eli näytetään ex:lle, ettei olla päästy erosta yli. Ollaan erosta katkeria, eikä päästä siittä yli
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se huono parisuhde sai ihmisen voimaan huonosti ja lihomaan. Jos kostokroppa näyttää maailmalle, että ilman parisuhdetta ihminen rupeaa kukoistamaan, onhan se tavallaan viesti exälle, miten paljon paremmin menee ilman häntä.
"Kukoistaa" syömishäiriöllä? Ei tämä voi olla edes naisten logiikkaa.
Kenelle tulee edes mieleen "kostaa" nälkiinnyttämällä itseään? Ihan sama kuin mikä tahansa kosto, eli kuten sanonta kuuluu, "juo myrkkyä ja odottaa toisen osapuolen kuolevan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toksinen suhde saa ihmisen hakemaan endorfiinit ruuasta ja makeasta mm suklaasta.
Heikko luonne ja lapsen kaltainen mieli saa.
Ei kenenkään suhde suklaata omaan suuhun työnnä. Koittakaa nyt vähän ottaa vastuuta itsestänne.
Luuletko että ympäröivät ihmiset ei vaikuta ihmiseen mitenkään? Olet kyllä pihalla :D jos ihmistä jatkuvasti kiusataan niin yleensä hän masentuu.
Onko mitään tilannetta missään koskaan, jossa naisen itse kaupasta kotiinsa raahaama mässy ja sen aktiivinen tunkeminen suuhun olisi ihan naisen omalla vastuulla? Sekä siitä seuraava ylipaino ihan ainoastaan hänen omaa syytänsä.
Se on varmaan siellä samassa todellisuudessa jossa mies on ottanut vastuun kaupassa käymisestä ja perheen ruuanlaitosta.
Saa toteuttaa vapaasti.
Itse koen, että koko ajatus "kostokroppa" on median luoma käsite, jota sitten syötetään ihmisille erotilanteissa
Vuoden 2015 typerin sana. Ei tarkoita mitään.
Yksi nuoruuteni existä hankki itselleen tällasen ns. kostokropan, eli kun olin antanut fudua niin kahdessa kuukaudessa laihdutti ihan ihan (varmasti sen 15 kiloa). Muistan kun hän tuli esittelemään uutta habitustaan uimastadikalle - yritin itse olla niin etten kiinnitä asiaan minkäänlaista huomiota, joka tietenkin harmitti häntä suuresti kun en sanonut mitään :).
Toki kyse oli siitä että hän halusi kovasti saada meikäläisen takaisin, mutta kun alunperinkään kyse ei ollut siitä että minua olisi hänen painonsa häirinnyt. Toki hän koko suhteen ajan yritti laihduttaa ja koki asiasta jatkuvaa mielipahaa.
Niinhän siinä sitten tietenkin kävi, että kun hän huomasi että suhde on oikeasti ohi niin varsin nopeasti hän sitten palautui entisiin mittoihinsa.
Tällaista harrastaa vain jotkut narsistit jotka kokevat tulleensa niin loukatuksi erossa että se pitää jotenkin kostaa. Ei heitä kiinnosta suhteessa olla toiselle mitenkään paras mahdollinen.
Niin paljon on puhetta ylipainosta, kostokropasta ylipainon jälkeen, kenen syy on ylipaino Itseäni häiritsee jo muutaman kilon lihominen, vaatteet kiristää ja teen sitten heti korjausliikkeen, ettei tilanne pääse pahemmaksi. Kun sairastuin vakavasti ja lääkitys tuntui nostavan painoa ”itsestään”, niin vaihdoin ruokalautasen pienempään, vähensin annoskokoa. En koskaan ota lisää ruokaa. Mietin joskus, että on aika helppoa pysyä normaalipainoisena, kun ei päästä painoaan karkaamaan missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku naisten keksimä juttu joku ihmeellinen "kostokroppa". Ei mies ymmärrä mitä ja kenelle tuossa nyt kostetaan.
Kuuleppas Mikko... siinä vaiheessa kun sä eroat ja entinen muijas vetää itsensä täydelliseen tikkariin. Niin sä kattelet että ei vittujen kevät sentään, tuonko mä menetin. Kiinteää ja fittiä pakaraa, mutta sinä et saa siihen enää koskea. Sä voit katsoa somesta, kun Alfred ja Jare siitä kiinteästä pepusta nauttii. In the meantime sinä sitten... menet jonnekin Tinderiin. Jos siellä ylipäänsä saat tuolla pärställäsi likejä, niin ne on sellaisia ylipainoisia Hanneleja ja Hennoja. Valitat asiasta vauvapalstalla, että miksi kaikki treffikumppanit on vaan läskejä. Niin kyllä sä Mikko siinä kohtaa ymmärrät, että mikä se sun exän kostokroppa oikein onkaan.
Tuon linkin naisella on niin paljon roikkuvaa löysää nahkaa vaatteiden alla, että siinä kropassa ei ole mitään kostoa.