Miksi "kostokroppaa" aletaan rakentaa vasta, kun mies on jo jättänyt?
Miksi normaalipainoisuus ei onnistunut suhteen aikana? En minäkään haluaisi olla 160-kiloisen kumppanin kanssa.
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Aika tyypillinen tilanne jossa nainen on huolehtinut muista oman itsensä kustannuksella. Painonpudotus vaatii aina tervettä itsekkyyttä.
Itse olen vuosia yrittänyt lievittää mieheni stressiä. Olen hoitanut kodin ja tehnyt ruuat pöytään. Olen kuunnellut työstressit ja muut murheen aiheet. Olen hieronut kipeät hartiat ja pään. Omat murheet ja stressin aiheet on pitänyt unohtaa oman itseni kustannuksella. Olen ottanut myös isomman taloudellisen vastuun kuluistamme, mikä on tarkoittanut ihan konkreettisesti että minulla ei ole ollut varaa huolehtia itsestäni. En tarkoita pelkästään salikorttia ja vaikka kampaajaa, vaan terveyteen liittyviä asioita kuten gynekologiset muutokset joita olisi pitänyt kontrolloida mutta mulla ei ole ollut varaa gyne-käyntiin.
On mulle tullut kiloja useampia. Olen edelleen normaalipainoinen koska olin lähtötilanteessa hyvinkin hoikka, mutta en viihdy omassa kehossani. Eikä mikään mitä minä olen mieheni vuoksi tehnyt ole kuitenkaan hänen oloaan parantanut tai hänen stressiään lieventänyt.
Olen niin kuormittunut että olen tosissani alkanut miettiä eroa. Jos minun ei tarvitsisi enää huolehtia puolison stressistä, ehkä oppisin taas huolehtimaan itsestäni. En tiedä.
Täällä kohtalotoveri. Ymmärsin joka sanan. No minulle tuli sitten ero. En ole hankkimassa kostokroppaa, vaan pystyn nyt paremmin keskittymään omaan terveyteeni, kun kaiken aikani imenyt kumppani hävisi pyörimästä jaloista.
Se ihravuorikroppahan on kostokroppa sekä itselle että sille puolisolle. Normaalimmaksi hoikistuminen on normaalitila.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies on vienyt niin paljon voimia, ettei energiaa ole jäänyt itsestään huolehtimiseen.
Toinen ongelma, johon itse olen parisuhteissa törmännyt, on ollut ruoka. Mies on vaatinut että joka päivä syödään raskasta ruokaa, eikä ole hyväksynyt mitään kevyempiä vaihtoehtoja.
Mies, mies, mies. Eikö naisia yhtään edes hävetä syyttää omista läskeistään jotakuta muuta? En ole koskaan kuullut miehen syyttävän naista omista läskeistään. Tällä palstalla on niin outoja naisia. KAIKKI naisen virheet ja huonot valinnat ja epäonni on AINA jonkun muun syytä kuin naisen itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toksinen suhde saa ihmisen hakemaan endorfiinit ruuasta ja makeasta mm suklaasta.
Heikko luonne ja lapsen kaltainen mieli saa.
Ei kenenkään suhde suklaata omaan suuhun työnnä. Koittakaa nyt vähän ottaa vastuuta itsestänne.
Luuletko että ympäröivät ihmiset ei vaikuta ihmiseen mitenkään? Olet kyllä pihalla :D jos ihmistä jatkuvasti kiusataan niin yleensä hän masentuu.
Onko mitään tilannetta missään koskaan, jossa naisen itse kaupasta kotiinsa raahaama mässy ja sen aktiivinen tunkeminen suuhun olisi ihan naisen omalla vastuulla? Sekä siitä seuraava ylipaino ihan ainoastaan hänen omaa syytänsä.
Se on varmaan siellä samassa todellisuudessa jossa mies on ottanut vastuun kaupassa käymisestä ja perheen ruuanlaitosta.
Saa toteuttaa vapaasti.
No itse esimerkiksi miehenä vastaan 90% perheen ruoanlaitosta. Oletko trolli, vai onko noin typeriä ihmisiä oikeasti olemassa?
Ovatko naiset nyt joitain holhottavia lapsia, jotka eivät itse osaa käydä kaupassa ostamatta kilokaupalla karkkia?
Paljonko vaimollasi on ylipainoa?
Se on 164cm, painoa 102kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tyypillinen tilanne jossa nainen on huolehtinut muista oman itsensä kustannuksella. Painonpudotus vaatii aina tervettä itsekkyyttä.
Itse olen vuosia yrittänyt lievittää mieheni stressiä. Olen hoitanut kodin ja tehnyt ruuat pöytään. Olen kuunnellut työstressit ja muut murheen aiheet. Olen hieronut kipeät hartiat ja pään. Omat murheet ja stressin aiheet on pitänyt unohtaa oman itseni kustannuksella. Olen ottanut myös isomman taloudellisen vastuun kuluistamme, mikä on tarkoittanut ihan konkreettisesti että minulla ei ole ollut varaa huolehtia itsestäni. En tarkoita pelkästään salikorttia ja vaikka kampaajaa, vaan terveyteen liittyviä asioita kuten gynekologiset muutokset joita olisi pitänyt kontrolloida mutta mulla ei ole ollut varaa gyne-käyntiin.
On mulle tullut kiloja useampia. Olen edelleen normaalipainoinen koska olin lähtötilanteessa hyvinkin hoikka, mutta en viihdy omassa kehossani. Eikä mikään mitä minä olen mieheni vuoksi tehnyt ole kuitenkaan hänen oloaan parantanut tai hänen stressiään lieventänyt.
Olen niin kuormittunut että olen tosissani alkanut miettiä eroa. Jos minun ei tarvitsisi enää huolehtia puolison stressistä, ehkä oppisin taas huolehtimaan itsestäni. En tiedä.
Täällä kohtalotoveri. Ymmärsin joka sanan. No minulle tuli sitten ero. En ole hankkimassa kostokroppaa, vaan pystyn nyt paremmin keskittymään omaan terveyteeni, kun kaiken aikani imenyt kumppani hävisi pyörimästä jaloista.
Joo. Itse en edes viitsinyt puhua mistään kostokropasta kun koko ajatus on jotenkin niin naurettava. Oma lähtökohta oli se että moni nainen palvelee muita itsensä unohtaen ja eron jälkeen hän antaa vihdoin itselleen luvan ottaa taas omatkin tarpeensa huomioon. Eihän se tietenkään miehen vika ole, joskin kyllä kai tasavertaisessa ja hyvässä parisuhteessa myös mies voisi joskus kysyä naiselta että miten tämä voi.
Itse sanoin jo toisessa kommentissa ottaneeni jo ensimmäisen askeleen kohti terveempää itsekkyyttä kun kieltäydyin maksamasta yksin yhtä isoa yhteistä laskua. Vaikka mies ensin sanoi että ok, hän kuitenkin jatkoi kertomalla kuinka loppukuukausi on hänellä sitten tosi tiukka ja pärjää niukin naukin. Ei hän varmaan tarkoittanut syyllistää, mutta minä syyllistyin, ja sanoin maksavani laskun yksin.
Se siitä ensimmäisestä askeleesta. No, tänään on uusi päivä.
T. Kommentoimasi
Ps. Onnea uuteen elämään, pidä itsestäsi huolta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies on vienyt niin paljon voimia, ettei energiaa ole jäänyt itsestään huolehtimiseen.
Toinen ongelma, johon itse olen parisuhteissa törmännyt, on ollut ruoka. Mies on vaatinut että joka päivä syödään raskasta ruokaa, eikä ole hyväksynyt mitään kevyempiä vaihtoehtoja.
Mies, mies, mies. Eikö naisia yhtään edes hävetä syyttää omista läskeistään jotakuta muuta? En ole koskaan kuullut miehen syyttävän naista omista läskeistään. Tällä palstalla on niin outoja naisia. KAIKKI naisen virheet ja huonot valinnat ja epäonni on AINA jonkun muun syytä kuin naisen itsensä.
Pitää ymmärtää että nainen heikompaan sukupuolensa ei kykene ottamaan vastuuta omista päätöksestään. Parisuhteessa nainen haluaa päättää kaikesta ja vain vastuun kanto päätöksistä jää miehelle.
Rasittava mies vie kaikki voimat vänisemisellään.
Kun häiriötekijä on saatu pois, voi taas keskittyä tärkeimpiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et söisi itse kevyempää ruokaa? Tai ainakin puolittaisit annoskokosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toksinen suhde saa ihmisen hakemaan endorfiinit ruuasta ja makeasta mm suklaasta.
Heikko luonne ja lapsen kaltainen mieli saa.
Ei kenenkään suhde suklaata omaan suuhun työnnä. Koittakaa nyt vähän ottaa vastuuta itsestänne.
Luuletko että ympäröivät ihmiset ei vaikuta ihmiseen mitenkään? Olet kyllä pihalla :D jos ihmistä jatkuvasti kiusataan niin yleensä hän masentuu.
Onko mitään tilannetta missään koskaan, jossa naisen itse kaupasta kotiinsa raahaama mässy ja sen aktiivinen tunkeminen suuhun olisi ihan naisen omalla vastuulla? Sekä siitä seuraava ylipaino ihan ainoastaan hänen omaa syytänsä.
Se on varmaan siellä samassa todellisuudessa jossa mies on ottanut vastuun kaupassa käymisestä ja perheen ruuanlaitosta.
Saa toteuttaa vapaasti.
No itse esimerkiksi miehenä vastaan 90% perheen ruoanlaitosta. Oletko trolli, vai onko noin typeriä ihmisiä oikeasti olemassa?
Ovatko naiset nyt joitain holhottavia lapsia, jotka eivät itse osaa käydä kaupassa ostamatta kilokaupalla karkkia?
Paljonko vaimollasi on ylipainoa?
Jotain 5 kg ehkä
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole kostokroppa vaan hyvinvoivan ja omaan voimaansa palaavan naisen, rakastettu kroppa.
Miehen kanssa nainen on jatkuvan hyväksikäytön ja pahoinpitelyn kohteena noin pääsääntöisesti. Sellainen nainen sairastuu väistämättä joko mieleltään ja usein myös ruumiiltaan. Kun nainen pääsee eroon miehestä, seksuaalisesta hyväksikäyttäjästä, pahoinpitelijästä, naisen huomio ja hyvinvointi palautuu itseen, ja tämä alkaa kukoistamaan jälleen.
Kysymys on siis ennemminkin se, miksi naiset voivat niin helvetin huonosti "suhteissa" miehiin. Ongelma löytyy sieltä miehistä.
"Miehen kanssa nainen on jatkuvan hyväksikäytön ja pahoinpitelyn kohteena noin pääsääntöisesti"
Nyt on taas trolli/5 postaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää ymmärtää että nainen heikompaan sukupuolensa ei kykene ottamaan vastuuta omista päätöksestään. Parisuhteessa nainen haluaa päättää kaikesta ja vain vastuun kanto päätöksistä jää miehelle.
Aika ankea naiskuva. Sinänsä jännä, että noilla miesvihafeministeillä ja naisvihainceleillä on yhteinen käsitys: nainen ei ole vastuussa mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ankea naiskuva. Sinänsä jännä, että noilla miesvihafeministeillä ja naisvihainceleillä on yhteinen käsitys: nainen ei ole vastuussa mistään.
Asia on juuri noin kuin esität. On ehkä jopa pieni yllätys miten yhtenäiset maailmankuvat näillä molemmilla kahjoporukoilla on. Mistä he loppujen lopuksi edes kiistelevät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et söisi itse kevyempää ruokaa? Tai ainakin puolittaisit annoskokosi?
Veikkaan, että mies tykkää huonoa ja alkaa kiukutella, kun joutuu ostamaan ja tekemään itse omat ruokansa.
eri
Kun mies ei ole enää ankeuttamassa ja lannistamassa niin hyvä olo ja kroppa tulee ihan itsestään.
Ylipaino on suurin syy potenssiongelmiin. Muistakaa naiset harrastaa liikuntaa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ylipäänsä tarvitsee kostomentaliteetin voimaantuakseen? Miksi ei voi tehdä asioita oman hyvinvoinnin vuoksi, vaan kaikkeen pitää jotenkin liittyä ikävät tuntemukset miehistä?
Ai vain naiset. Kuinkahan moni mies on kostanut, kun ei ole kestänyt eroa. Okei, nainen voi laihduttaa kostoksi, mutta mies voi ottaa kostoksi naisen hengiltä kuten uutisista saa lukea usein... kumpihan on pienempi paha??
Tunnen parin, jossa mies t/appoi kostoksi parin lapset eron jälkeen. Tosi voimaannuttavaa. Siihen nähden joku laihis ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei se naisen vika ole jos mies ei saa värkkiään toimimaan
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehen ylipaino. Nainen hoitaa jo kaiken muun miehen puolesta, voisiko mies hoitaa edes oman erektionsa.