Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei suoraan myönnetä että miehet tarvitsevat seksiä, naiset tulevat mainiosti toimeen ilman

Vierailija
13.07.2026 |

Tämä toki yleistys. Varmasti on poikkeuksia, mutta näin yleisesti ottaen, naisella on jotakin jota mies haluaa, mutta miehellä ei oikein ole kuin mukava luonteensa. Siksi naisten ja miesten parisuhdemarkkinat toimivat kaksoisstandardeilla. Nainen voi hyvin olla ilman miestä, miehelle se alkaa olemaan tukalaa jo parin viikon jälkeen. 
Nykynaisten kannattaa muistaa arvonsa, eikä antaa ns panna itseään halvalla, sillä hyväksikäyttäjiä kyllä löytyy. Seksi kannattaa säästää avioliittoon, kuten konservatiivisen miehen naiselle hyvin sopii.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus omaan arvomaailmaan, ja jokaisella on oikeus yleistyksiin oman lähipiirinsä pohjalta.

Silti ap:n aloituksessa mietityttää se, että kuinka samanaikaisesti konservatiivimiehen on vaikeaa olla kaksi viikkoa ilman seksiä, ja kuitenkin konservatiivinaisen ja miehensä odotetaan odottavan avioliittoon. 
Onko ap::n ajatuksena, että sekä miehet että naiset avioituvat erittäin nuorina, jolloin väärän valinnan ja avioeron vaara on suuri, vai tarvitaanko konsevatiivimiehen tarpeiden tyydyttämiseen jossakin vaiheessa liberaaleja naisia tai miehiä, mikä on eettisesti aika arveluttavaa.

Vierailija
62/72 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei ole perustarve kenellekään. Sen puutteeseen ei kukaan kuole.

Paitsi koko ihmiskunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei myönnetä että naiset tarvii miesten maksamia verojavaroja, suojatyöpaikkoja, tukirahoja ja tulonsiirtoja.

Tämä kuvattu demarisyöpä kun myönnettäisi aivan ensimmäisenä, niin mitään muuta ei enää sen jälkeen tarvisikaan myöntää.

Vierailija
64/72 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47v nainen ja todellakin edelleen kaipaan seksiä. Jos parisuhteessa olisin, niin seksiä pitäisi olla. Ei riitä pelkkä miehen hyvä luonne yms., jos seksi ei suju. Olen sinkku, mutta seksiä varten mulla on seksisuhde erään miehen kanssa. Masturbaatio tai mikään lelu ei korvaa seksiä tämän miehen kanssa koska seksi on niin hyvää.

Höpö höpö

Vierailija
65/72 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 47v nainen ja todellakin edelleen kaipaan seksiä. Jos parisuhteessa olisin, niin seksiä pitäisi olla. Ei riitä pelkkä miehen hyvä luonne yms., jos seksi ei suju. Olen sinkku, mutta seksiä varten mulla on seksisuhde erään miehen kanssa. Masturbaatio tai mikään lelu ei korvaa seksiä tämän miehen kanssa koska seksi on niin hyvää.

Höpö höpö

Höpö höpö vain itsellesi. Mulla ei ole mitään tarvetta keksiä tällaista tänne vaan kerroin vain omia tuntemuksia. Se, että et jostakin pidä ei tarkoita sitä, että se olisi valhetta. 

Vierailija
66/72 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on totuuden siemen, kieltämättä. Itse olen 45-vuotias nainen ja kykenen olemaan ilman seksiä aika hyvin. On siinä sekin, että kun olen jotakuta miestä tapaillut niin se seksi ei ole ollut sen arvoista että olisin menettänyt mielenrauhan miehen vuoksi.

Naiset ymmärtävät. Siis vaikka seksi on jees niin en siedä ketä tahansa miestä. Miehillä seksi on nro. 1. eikä heille ole välttämättä niin väliä, millainen se nainen on. Tästä muuten varmaan seuraa niitä situationshippejä yms kun mies tapailee vain seksin vuoksi ja naisella onkin tunteet pelissä. 

Olen 42-vuotias mies, enkä ole keksinyt muuta syytä sietää naista, kuin seksi. Naiset eivät ole oikeastaan minkään arvoisia kumppanina tai kaverina. Kivempaa olla yksin tai muiden miesten seurassa.

Miksi et ole sitten miesten kanssa pelkästään? Ei homous ole enää rikos, mielensairaus eikä synti, ei edes noloa enää. Rohkeasti vaan ulos kaapista.

Vierailija
67/72 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suurin osa miehistä kuitenkin homoja ja pelko hylkäämisestä saa pariutumaan naisen kanssa? Jos seksiin kelpaa mikä tahansa reikä.

Vierailija
68/72 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oikeus omaan arvomaailmaan, ja jokaisella on oikeus yleistyksiin oman lähipiirinsä pohjalta.

Silti ap:n aloituksessa mietityttää se, että kuinka samanaikaisesti konservatiivimiehen on vaikeaa olla kaksi viikkoa ilman seksiä, ja kuitenkin konservatiivinaisen ja miehensä odotetaan odottavan avioliittoon. 
Onko ap::n ajatuksena, että sekä miehet että naiset avioituvat erittäin nuorina, jolloin väärän valinnan ja avioeron vaara on suuri, vai tarvitaanko konsevatiivimiehen tarpeiden tyydyttämiseen jossakin vaiheessa liberaaleja naisia tai miehiä, mikä on eettisesti aika arveluttavaa.

Nainen ei ole mikään miehen tyhjennysastia. Jos mies haluaa säännöllistä seksiä, hän kosii. Konservatiivinen nainen sitten joko hyväksyy tai hylkää kosinnan. Ei naisen tarvitse hyväksyä pillunpuutteisen pojannaskalin kosintaa, eikä todellakaan kannatakaan. 
Miehet voivat opetella selibaattia tai vaihtoehtoisesti masturboida. Naisten ongelma ei ole se mitä mies tekee stondikselleen.

Vierailija
69/72 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä taas vaikeaa. Pitää vaan valita itselleen sopiva kumppani, niin asiat luistaa mainiosti. Se joka haluaa seksiä säännöllisesti, etsii samanlaisen kumppanin. Se, jolle seksi on aivan sama, etsiköön samanlaisen itselleen. Mä kuulun ensimmäisenä mainittuun ihmisryhmään ja eipä ole valittamista. Elämä on valintoja!

Vierailija
70/72 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Höpö höpö vain itsellesi. Mulla ei ole mitään tarvetta keksiä tällaista tänne vaan kerroin vain omia tuntemuksia. Se, että et jostakin pidä ei tarkoita sitä, että se olisi valhetta. 

Just näin. Olen ihan samaa mieltä kuin 47v nainen ja olen jo N60+.

Vierailija
71/72 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen väittää ettei tarvitse seksiä koska mies ei enää kiinnosta. Alkaa nimittäin tarvitsemaan siinä vaiheessa kun pidät huolta siitä että olet hänelle mieleinen mies.

Itse muutin ruumiinrakennettani ja nainen joka 2v sitten sanoi ettei hänelle seksi ole välttämättömyys tahtoo sitä nyt lähes joka päivä. Myönsi sitten suoraan että lihakset kiihottaa mutta ei hänellä ole ollut sydäntä patistella mua salille. On kuulemma kivempi ku siimakädet ja pallovatsa.

Vierailija
72/72 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Olen ihan samaa mieltä kuin 47v nainen ja olen jo N60+.

Samoin täällä! Haluan ihan päivittäin, ja saankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi