Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei suoraan myönnetä että miehet tarvitsevat seksiä, naiset tulevat mainiosti toimeen ilman

Vierailija
13.07.2026 |

Tämä toki yleistys. Varmasti on poikkeuksia, mutta näin yleisesti ottaen, naisella on jotakin jota mies haluaa, mutta miehellä ei oikein ole kuin mukava luonteensa. Siksi naisten ja miesten parisuhdemarkkinat toimivat kaksoisstandardeilla. Nainen voi hyvin olla ilman miestä, miehelle se alkaa olemaan tukalaa jo parin viikon jälkeen. 
Nykynaisten kannattaa muistaa arvonsa, eikä antaa ns panna itseään halvalla, sillä hyväksikäyttäjiä kyllä löytyy. Seksi kannattaa säästää avioliittoon, kuten konservatiivisen miehen naiselle hyvin sopii.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuvittelevat, että se taikavarpu on avain onneen. Ei se ole. Seksi on parittelua.

Yhdyntä voi olla myös täydellistä sulautumista toiseen samanaikaisen orgasmin hetkellä. Se samanaikainen laukeaminen on tavallista ekstaattisempaa - ja  aika harvinaista, koska osapuolten kommunikaatio on vaillinaista. Kommunikaatio onnistuu parhaiten vastakkain, jolloin katsekontakti mahdollistuu. Syntyy henkinen yhteys. Parittelu onnistuu paremmin doggie style.

Itse asiassa samanaikainen orgasmi on yhdynnän biologinenkin tavoite: että nainen saisi orgasmin samalla hetkellä kun miehen siittiöt purkautuvat, koska silloin emätin alkaa kouristella ja sysiä siittiöitä kohti kohdunsuuta.

Ei se noin aina mene, että seksi = penetraatio. Ei penistä tarvita lainkaan, sormi tuntuu ains palbon paremmalta. Minun maailmani ei ole koskaan pyörinyt peniksen ympärillä, vaikka olen pitkässä onnellisessa avioliitossa. 

Ei tietenkään koska olet lesbo ja nautit siitä että fistataan olkapäätä myöden. Molempiin reikiin. 

Vierailija
42/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervekätinen nainen ei miestä kaipaa.

Puhu vain omasta puolestasi. Kyllä seksi osaavan miehen kanssa korvaa mennen tulleen masturbaation. Mikään lelu ei korvaa oikeaa kullia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Nainen on joko pyhimys/neitsyt tai hu*ra. 

Vierailija
44/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuvittelevat, että se taikavarpu on avain onneen. Ei se ole. Seksi on parittelua.

Yhdyntä voi olla myös täydellistä sulautumista toiseen samanaikaisen orgasmin hetkellä. Se samanaikainen laukeaminen on tavallista ekstaattisempaa - ja  aika harvinaista, koska osapuolten kommunikaatio on vaillinaista. Kommunikaatio onnistuu parhaiten vastakkain, jolloin katsekontakti mahdollistuu. Syntyy henkinen yhteys. Parittelu onnistuu paremmin doggie style.

Itse asiassa samanaikainen orgasmi on yhdynnän biologinenkin tavoite: että nainen saisi orgasmin samalla hetkellä kun miehen siittiöt purkautuvat, koska silloin emätin alkaa kouristella ja sysiä siittiöitä kohti kohdunsuuta.

Ei se noin aina mene, että seksi = penetraatio. Ei penistä tarvita lainkaan, sormi tuntuu ains palbon paremmalta. Minun maailmani ei ole koskaan pyörinyt peniksen ympärillä, vaikka olen pitkässä onnellisessa avioliitossa. 

Puhu vain omasta puolestasi. Sormi ei todellakaan korvaa kullia. Seksi ilman yhdyntää tuntuu vajaalta, jotakin jää puuttumaan. 

Vierailija
45/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi miesten onkin hyvä harrastaa sitä enemmän keskenään. 

Kesti kokonaiset 30 sekuntia että frigidi maalaisvanhapiika oli paikalla homottelemassa! 👏

Kyllä mies voi harrastaa myös sooloseksiä.

Vierailija
46/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesti kokonaiset 30 sekuntia että frigidi maalaisvanhapiika oli paikalla homottelemassa! 👏

Kyllä mies voi harrastaa myös sooloseksiä.

Harrastan sitä jo tällä hetkellä;))

- mies

Vierailija
47/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervekätinen nainen ei miestä kaipaa.

Puhu vain omasta puolestasi. Kyllä seksi osaavan miehen kanssa korvaa mennen tulleen masturbaation. Mikään lelu ei korvaa oikeaa kullia.

Siinäpä se. Sen kullin pitää olla kiinni tietyn tyyppisessä miehessä. Se on se ongelma ja rajoittava tekijä. Seksi kenen tahansa kanssa ei ole kiinnostavaa, eikä ketä tahansa päästetä touhuamaan.

Vierailija
48/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille biologia ja evoluutio sekä luonto ovat tuntemattomia käsityksiä.

Ei, vaan teille seksijankkaajille maailmassa tapahtunut kehitys on ihan outoa. Naiset ei ole random-miesten käytettävissä seksiin vaikka suuri osa niin kuvittelee. Siksi näiden kehityksestä jälkeenjääneiden miesten olisi hyvä opetella olemaan vaan keskenään. Jättäisivät naiset rauhaan  

Jos palstamammoja on uskominen, miehen ihmisarvo riippuu täysin hänen harrastamastaan seksin määrästä. Esim. incelillä ei ole ihmisarvoa lainkaan. Tässä tarvehierarkiassa naisen rooliksi jää pelkkä vitunkannattimena oleminen ja hänen arvonsa mitataan vain sen reiän käyttöasteen mukaan.

En usko, että incelin arvo palstamamman silmissä johtuu niinkään seksin määrästä vaan ideologiasta.

En ole palstamamma, joten en voi olla asiasta 100% varma

Eli "palstamamman" ideologian mukaan vauvalla kirjoittava miespuolinen on automaattisesti incel?

No se selittääkin aika paljon.

On myös huomioitavaa että palstamamman fantasioissa juuri incel, eli henkilö, jolla ei ole mitään kosketuspintaa naisiin, on kaikista vaarallisin miestyyppi, koska hän ei halua tai tarvitse naiselta mitään.

Eikös volcel olisi sellainen henkilö, joka ei tarvitse naisilta mitään. Vapaaehtoisesti selibaatissa tai aseksuaali?

En minäkään tarvitse vaikka 70+ miehiltä mitään, mutta en vietä aikaani paikoissa, joissa heitä järjestelmällisesti dissataan.

Incel on määritelmällisesti vastentahtoisesti seksitön. Alun perin kyse oli pienistä vanhapoikien porukoista, jotka jakoivat kokemuksia ja tunteita liittyen seksittömyyteen, yksinäisyyteen, jne.

Sittemmin monet yhteisöt ovat muuttuneet todella toksisiksi, ja influensserit jakavat hyvin kyseenalaisia neuvoja ja sisältöä. 

Sama pätee näihin miesvihafeministeihin, joita tälläkin palstalla on.

Vierailija
49/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tainnut kirjoittaa tarpeeksi selvästi. Tarkoitin, että penis ja vagina ovat eräänlaisia kommunikaatiovälineitä eikä esim. suuseksillä tuotettu orgasmi välitä puolisoiden välisiä informaatiovirtoja samalla tavalla kuin se, että penis on vaginan sisällä. Tämä on tietysti seksuaalimystiikkaa eikä tätä tarvitse uskoa. Tähän tulokseen olen kumminkin 55 vuotta kestäneissä seksuaalisuuden tutkimuksessa tullut. Jos avioliittonne on  molempien kannalta onnellinen, seksinne lienee ihan hyvää. Kaikki eivät tavoittele seksissäkään samoja asioita.

Vierailija
50/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan teille seksijankkaajille maailmassa tapahtunut kehitys on ihan outoa. Naiset ei ole random-miesten käytettävissä seksiin vaikka suuri osa niin kuvittelee. Siksi näiden kehityksestä jälkeenjääneiden miesten olisi hyvä opetella olemaan vaan keskenään. Jättäisivät naiset rauhaan  

Jos palstamammoja on uskominen, miehen ihmisarvo riippuu täysin hänen harrastamastaan seksin määrästä. Esim. incelillä ei ole ihmisarvoa lainkaan. Tässä tarvehierarkiassa naisen rooliksi jää pelkkä vitunkannattimena oleminen ja hänen arvonsa mitataan vain sen reiän käyttöasteen mukaan.

En usko, että incelin arvo palstamamman silmissä johtuu niinkään seksin määrästä vaan ideologiasta.

Eli "palstamamman" ideologian mukaan vauvalla kirjoittava miespuolinen on automaattisesti incel?

On myös huomioitavaa että palstamamman fantasioissa juuri incel, eli henkilö, jolla ei ole mitään kosketuspintaa naisiin, on kaikista vaarallisin miestyyppi, koska hän ei halua tai tarvitse naiselta mitään.

Toisaalta aika kuvaavaa, eikö? Luodaan ongelma (vastentahtoinen yksinäisyys) jatkuvalla syrjinnällä ja kiusaamisella. Keksitään tälle luodulle ongelmalle joki raflaava nimitys (incel). Käytetään tuota sanaa synonyyminä parisuhteeseen kelpaamattomalle luuserille (jota ko henkilö ei välttämättä edes ole - ongelma kun on itse luotu). Syytetään tätä eristettyä omasta eristyksestään (niin kuin kiusaaja aina tekee - syyttää kiusattua) ä. Pääasia, että päästään porukalla lyömään lyötyä. Ainakin siihen asti kunnes on itse sen potkimisen kohteena.

Vierailija
51/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta aika kuvaavaa, eikö? Luodaan ongelma (vastentahtoinen yksinäisyys) jatkuvalla syrjinnällä ja kiusaamisella. Keksitään tälle luodulle ongelmalle joki raflaava nimitys (incel). Käytetään tuota sanaa synonyyminä parisuhteeseen kelpaamattomalle luuserille (jota ko henkilö ei välttämättä edes ole - ongelma kun on itse luotu). Syytetään tätä eristettyä omasta eristyksestään (niin kuin kiusaaja aina tekee - syyttää kiusattua) ä. Pääasia, että päästään porukalla lyömään lyötyä. Ainakin siihen asti kunnes on itse sen potkimisen kohteena.

Tämä on niin totta, yläkoulun opena olen nähnyt tämän mekanismin: pojat, joilla kotiolosta tai muusta johtuen on heikko itsetunto, niitataan koulussa vielä syvemmälle itsehalveksunnan suohon. Sama kiusaaminen jatkuu täällä. Mikä teitä täällä olevia naisia vaivaa? t. nainen itsekin

Vierailija
52/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. En tarvitse seksiä mihinkään.

Ihminen varsinaisesti tarvitsee hyvin vähän asioita muutenkaan, että tuolla perustelulla saa kyllä arjestaan riisua melkoisen monta asiaa/tapahtumaa. 

Vierailija
53/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista yleistystä. On monia miehiä, jotka pärjäävät mainiosti seksittä, etenkin andropaussin jälkeen, kun ei enää oikein ota eteenkään. Virheellistä puhua siinä iässä mistään erektiohäiriöstä, se on normaalia ja luonnollista ikääntyneellä.

Vierailija
54/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on totuuden siemen, kieltämättä. Itse olen 45-vuotias nainen ja kykenen olemaan ilman seksiä aika hyvin. On siinä sekin, että kun olen jotakuta miestä tapaillut niin se seksi ei ole ollut sen arvoista että olisin menettänyt mielenrauhan miehen vuoksi.

Naiset ymmärtävät. Siis vaikka seksi on jees niin en siedä ketä tahansa miestä. Miehillä seksi on nro. 1. eikä heille ole välttämättä niin väliä, millainen se nainen on. Tästä muuten varmaan seuraa niitä situationshippejä yms kun mies tapailee vain seksin vuoksi ja naisella onkin tunteet pelissä. 

Olen 42-vuotias mies, enkä ole keksinyt muuta syytä sietää naista, kuin seksi. Naiset eivät ole oikeastaan minkään arvoisia kumppanina tai kaverina. Kivempaa olla yksin tai muiden miesten seurassa.

Trolli taidat olla tai pelkuri ja et ole kasvanut aikuiseksi ja uskalla kohdata naista tasavertaisesti. T. Tavallinen mies

Vierailija
55/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei vaan suoraan myönnetä että naiset tarvitsevat miehiä ja miesten rahoja kun kuitenkin jatkuvasti naiset vaativat miehiä tekemään ja maksamaan?

Vierailija
56/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt miesten suhteen huono tuuri. Olen erittäin seksuaalinen nainen ja haluan seksiä jatkuvasti eri asennoissa ja paikoissa. Otan myös suihin. Miehet ovat olleet passiivisia ja haluttomia. Heille on riittänyt kerran viikossa. Nykyinen puoliso haluaa enemmän kuin minä, joka on vain hyvä asia. 

Vierailija
57/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin väittää Suomessa olevan monia naisia, jotka tykkäävät seksistä ja kokevat saavansa parisuhteesta paljonkin.

Vierailija
58/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai minä voisin elää elämäni ilman seksiä. Mutta en missään nimessä halua, tai aio niin tehdä. 

N34

Vierailija
59/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. En tarvitse seksiä mihinkään.

Ihminen varsinaisesti tarvitsee hyvin vähän asioita muutenkaan, että tuolla perustelulla saa kyllä arjestaan riisua melkoisen monta asiaa/tapahtumaa. 

Yleistystä nimenomaan. Väestötutkimuksiin perustuvaa yleistystä. Miesten yleisin seksuaaliongelma on se, etteivät he saa tarpeeksi seksiä. Naisten yleisin seksuaaliongelma on haluttomuus. Parisuhteissa siis. Sinkkunahan haluttomuus ei ole naiselle mikään ongelma. 

Vierailija
60/66 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei vaan suoraan myönnetä että naiset tarvitsevat miehiä ja miesten rahoja kun kuitenkin jatkuvasti naiset vaativat miehiä tekemään ja maksamaan?

En tarvitse miestä maksamaan yhtään mitään. Käyn töissä ja maksan ihan yksin elämiseni ja omakotitalon kulut. Korjausasioissa saan apua isältäni, veljeltäni tai ammattilaiselta (joka voi olla myös nainen). Parisuhdetta en kaipaa vaan mulle riittää seksisuhde miehen kanssa joka tietää miten mut saa tyydytettyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi