Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei suoraan myönnetä että miehet tarvitsevat seksiä, naiset tulevat mainiosti toimeen ilman

Vierailija
13.07.2026 |

Tämä toki yleistys. Varmasti on poikkeuksia, mutta näin yleisesti ottaen, naisella on jotakin jota mies haluaa, mutta miehellä ei oikein ole kuin mukava luonteensa. Siksi naisten ja miesten parisuhdemarkkinat toimivat kaksoisstandardeilla. Nainen voi hyvin olla ilman miestä, miehelle se alkaa olemaan tukalaa jo parin viikon jälkeen. 
Nykynaisten kannattaa muistaa arvonsa, eikä antaa ns panna itseään halvalla, sillä hyväksikäyttäjiä kyllä löytyy. Seksi kannattaa säästää avioliittoon, kuten konservatiivisen miehen naiselle hyvin sopii.

Kommentit (191)

Vierailija
81/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tarvii seksiä. Minulla ihana puoliso, seksikäs nainen mutta seksiä meillä ei ole eikä tarvitsekaan

Vierailija
82/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan tarvii seksiä. Minulla ihana puoliso, seksikäs nainen mutta seksiä meillä ei ole eikä tarvitsekaan

Seksi kuuluu parisuhteeseen.  puhut paskaa! sulla ei enää seiso siksi et halua mukamas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulua mutta ei sitä tarvitse mitä kysyttiin. Kaikki pärjää ihan hyvin ilman seksiä, miehet kuten naisetkin. Kukaan ei siihen kuole jos ei harrasta seksiä. Seksi on ihan yliarvostettua paskaa. 

Vierailija
84/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto miehen kanssa seksi on 0..

.. ja sitten löytyy hyviä kestäviä innokkaita puhekykyisiä sensuelleja rakastelijoita

Vierailija
85/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. 

Vierailija
86/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan tule toimeen ilman seksiä.. haluan sitä joka päivä, usein myös monta kertaa päivässä ja sanotaanko näin että mieheni on oikeen tyytyväinen

N

Vierailija
87/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
88/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille yleensä seksi ei ole niin tärkeää. Siksi sitä on myös helppo käyttää vaikutuskeinona suhteessa, kun se ei vaikuta omaan elämään varsinkaan jos sitä ei ole.

Tämän voi sitten silmät suurina selittää, että ei pidä paikkaansa ja uskoa itsekin siihen.

Vierailija
89/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille yleensä seksi ei ole niin tärkeää. Siksi sitä on myös helppo käyttää vaikutuskeinona suhteessa, kun se ei vaikuta omaan elämään varsinkaan jos sitä ei ole.

Tämän voi sitten silmät suurina selittää, että ei pidä paikkaansa ja uskoa itsekin siihen.

🙄 Ei pidä paikkaansa. Ja uskon todellakin näin.

Joskus tunsin ihmisen, jonka mielestä seksistä kieltäytyminen parisuhteessa on väkivaltaa. En voi edes ymmärtää, miten itsekeskeinen tälläinen ihminen on.

Vierailija
90/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. En tarvitse seksiä mihinkään.

Mutta patteri sauva surisee reiässä vai haukiko se oli.

Vierailija
91/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tunsin ihmisen, jonka mielestä seksistä kieltäytyminen parisuhteessa on väkivaltaa. En voi edes ymmärtää, miten itsekeskeinen tälläinen ihminen on.

Tuon kirjoitit silmät suurina...

Vierailija
92/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveä nainen ei halua käytettyä ukkoa joka on pilannut itsensä liian monen naisen kanssa sekstaamalla

Vierailija
93/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kirjoittanut, mutta laitoin tuon emojin ihan vain sinun iloksesi.

Kuten sanottu, tunsin joskus tälläisen ihmisen, joten olen kuullut tuontyyppisen ajatuksen ennenkin, eikä se minua enää yllätä. Joskus kyllä yllätti.

En ole kasvanut naisvihamielisessä ympäristössä, jossa nainen on vain väline. Siksi yllätti silloin aikoinaan.

Vierailija
94/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi miesten onkin hyvä harrastaa sitä enemmän keskenään. 

Monet harrastavatkin! Homosuhteissa enemmän seksiä kuin heterosuhteissa, lesbosuhteissa todella vähän jos ollenkaan.

Vierailija
95/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainakaan tule toimeen ilman seksiä.. haluan sitä joka päivä, usein myös monta kertaa päivässä ja sanotaanko näin että mieheni on oikeen tyytyväinen

N

Olet yksi tuhannesta 

Vierailija
96/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuulua mutta ei sitä tarvitse mitä kysyttiin. Kaikki pärjää ihan hyvin ilman seksiä, miehet kuten naisetkin. Kukaan ei siihen kuole jos ei harrasta seksiä. Seksi on ihan yliarvostettua paskaa. 

Terve mies kyllä runkkaa seksin puutteessa, jos ei ole impotentti ja matalat testot

Vierailija
97/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain totta. Miehet ja nuoret naiset tarvitsee seksiä. Vanhat kurpat voi olla ilman tai räpläillä keskenään.

Vierailija
98/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minä olen aina halunnut (ja tarvinnut) seksiä enemmän kuin miehet. Nykyinen suhde kestänyt 17 vuotta ja seksiä omaksi harmiksi vain joka toinen päivä kun mies ei jaksa useammin.

Rehellisesti välillä tekisi tämän takia mieli käydä vieraissa, mutta ei sovi omaan moraaliin.

Poikkeuksen poikkeuksen poikkeus.

Naiset haluavat kyselytutkimuksissa todella vähän seksiä, myös lesbosuhteissa. Näistä noin puolessa ei ole lainkaan seksiä.

Homomiehet sen sijaan 🤭

Vierailija
99/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottu, tunsin joskus tälläisen ihmisen, joten olen kuullut tuontyyppisen ajatuksen ennenkin, eikä se minua enää yllätä. Joskus kyllä yllätti.

En ole kasvanut naisvihamielisessä ympäristössä, jossa nainen on vain väline. Siksi yllätti silloin aikoinaan.

Tuo pätee moniin asioihin, tuo kirjoitus jota kavahdat noin ylväästi. Ihminen ei laita kovin paljon merkitystä asioille, jotka eivät ole itselle tärkeitä, eikä toisaalta ymmärrä tai tiedä asioista, joihin ei itse ole joutunut. Toisen ihmisen näkemys voi sitten esiintyä juuri tuollaisessa valossa, kuten kirjoitit. Kauniit periaatteet, joiden nimeen ihmiset ovat vannoneet, eivät välttämättä todellisuudessa pidä paikkaansa, vaikka itsensä huomaamattaan jalustalle nostaa. Niin minä, sinä kuin kuka tahansa muukin voi joutua toteamaan tämän, ellei niin ole jo käynyt.

Vierailija
100/191 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo pätee moniin asioihin, tuo kirjoitus jota kavahdat noin ylväästi. Ihminen ei laita kovin paljon merkitystä asioille, jotka eivät ole itselle tärkeitä, eikä toisaalta ymmärrä tai tiedä asioista, joihin ei itse ole joutunut. Toisen ihmisen näkemys voi sitten esiintyä juuri tuollaisessa valossa, kuten kirjoitit. Kauniit periaatteet, joiden nimeen ihmiset ovat vannoneet, eivät välttämättä todellisuudessa pidä paikkaansa, vaikka itsensä huomaamattaan jalustalle nostaa. Niin minä, sinä kuin kuka tahansa muukin voi joutua toteamaan tämän, ellei niin ole jo käynyt.

Se on ihan selvää, että kaikilla ei ole samat periaatteet. Ja joillakin on puheet ja teot vahvassa ristiriidassa. Voi pitää itseään humaanina mutta teot ovat itsekeskeisiä.

On tärkeää löytää ympärilleen sellaisia ihmisiä, joilla on samanlaiset arvot. Lika barn leka bäst.