Miksei suoraan myönnetä että miehet tarvitsevat seksiä, naiset tulevat mainiosti toimeen ilman
Tämä toki yleistys. Varmasti on poikkeuksia, mutta näin yleisesti ottaen, naisella on jotakin jota mies haluaa, mutta miehellä ei oikein ole kuin mukava luonteensa. Siksi naisten ja miesten parisuhdemarkkinat toimivat kaksoisstandardeilla. Nainen voi hyvin olla ilman miestä, miehelle se alkaa olemaan tukalaa jo parin viikon jälkeen.
Nykynaisten kannattaa muistaa arvonsa, eikä antaa ns panna itseään halvalla, sillä hyväksikäyttäjiä kyllä löytyy. Seksi kannattaa säästää avioliittoon, kuten konservatiivisen miehen naiselle hyvin sopii.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Siksi miesten onkin hyvä harrastaa sitä enemmän keskenään.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille biologia ja evoluutio sekä luonto ovat tuntemattomia käsityksiä.
Ei, vaan teille seksijankkaajille maailmassa tapahtunut kehitys on ihan outoa. Naiset ei ole random-miesten käytettävissä seksiin vaikka suuri osa niin kuvittelee. Siksi näiden kehityksestä jälkeenjääneiden miesten olisi hyvä opetella olemaan vaan keskenään. Jättäisivät naiset rauhaan
Jos palstamammoja on uskominen, miehen ihmisarvo riippuu täysin hänen harrastamastaan seksin määrästä. Esim. incelillä ei ole ihmisarvoa lainkaan. Tässä tarvehierarkiassa naisen rooliksi jää pelkkä vitunkannattimena oleminen ja hänen arvonsa mitataan vain sen reiän käyttöasteen mukaan.
En usko, että incelin arvo palstamamman silmissä johtuu niinkään seksin määrästä vaan ideologiasta.
En ole palstamamma, joten en voi olla asiasta 100% varma
Eli "palstamamman" ideologian mukaan vauvalla kirjoittava miespuolinen on automaattisesti incel?
No se selittääkin aika paljon.
Tässä on totuuden siemen, kieltämättä. Itse olen 45-vuotias nainen ja kykenen olemaan ilman seksiä aika hyvin. On siinä sekin, että kun olen jotakuta miestä tapaillut niin se seksi ei ole ollut sen arvoista että olisin menettänyt mielenrauhan miehen vuoksi.
Naiset ymmärtävät. Siis vaikka seksi on jees niin en siedä ketä tahansa miestä. Miehillä seksi on nro. 1. eikä heille ole välttämättä niin väliä, millainen se nainen on. Tästä muuten varmaan seuraa niitä situationshippejä yms kun mies tapailee vain seksin vuoksi ja naisella onkin tunteet pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan teille seksijankkaajille maailmassa tapahtunut kehitys on ihan outoa. Naiset ei ole random-miesten käytettävissä seksiin vaikka suuri osa niin kuvittelee. Siksi näiden kehityksestä jälkeenjääneiden miesten olisi hyvä opetella olemaan vaan keskenään. Jättäisivät naiset rauhaan
Jos palstamammoja on uskominen, miehen ihmisarvo riippuu täysin hänen harrastamastaan seksin määrästä. Esim. incelillä ei ole ihmisarvoa lainkaan. Tässä tarvehierarkiassa naisen rooliksi jää pelkkä vitunkannattimena oleminen ja hänen arvonsa mitataan vain sen reiän käyttöasteen mukaan.
En usko, että incelin arvo palstamamman silmissä johtuu niinkään seksin määrästä vaan ideologiasta.
Eli "palstamamman" ideologian mukaan vauvalla kirjoittava miespuolinen on automaattisesti incel?
En minä noin sanonut, mutta varmaan tuollaisiakin mammoja täällä on. Tarkoitin incel-ideologiaa ja siihen liittyvää naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47v nainen ja todellakin edelleen kaipaan seksiä. Jos parisuhteessa olisin, niin seksiä pitäisi olla. Ei riitä pelkkä miehen hyvä luonne yms., jos seksi ei suju. Olen sinkku, mutta seksiä varten mulla on seksisuhde erään miehen kanssa. Masturbaatio tai mikään lelu ei korvaa seksiä tämän miehen kanssa koska seksi on niin hyvää.
Kuten aloituksessa sanottiin varmasti poikkeuksia löytyy jokunen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös huomioitavaa että palstamamman fantasioissa juuri incel, eli henkilö, jolla ei ole mitään kosketuspintaa naisiin, on kaikista vaarallisin miestyyppi, koska hän ei halua tai tarvitse naiselta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tulee toimeen myös vedellä ja leivällä mutta halu on syödä ja juoda muutakin. Seksittömyys on yhdenlaista askeesia sekin. Joko halut on heikot tai keho ei kykene. Terveydestä se ei kerro hyvää, jos ei ollenkaan halua.
Skitsoidiseen persoonallisuushäiriöön liittyy tuo haluttomuus intiimiin kanssakäymiseen.
On myös seksuaalivähemmistö nimeltä aseksuaalit. Siinäkin on variaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on totuuden siemen, kieltämättä. Itse olen 45-vuotias nainen ja kykenen olemaan ilman seksiä aika hyvin. On siinä sekin, että kun olen jotakuta miestä tapaillut niin se seksi ei ole ollut sen arvoista että olisin menettänyt mielenrauhan miehen vuoksi.
Naiset ymmärtävät. Siis vaikka seksi on jees niin en siedä ketä tahansa miestä. Miehillä seksi on nro. 1. eikä heille ole välttämättä niin väliä, millainen se nainen on. Tästä muuten varmaan seuraa niitä situationshippejä yms kun mies tapailee vain seksin vuoksi ja naisella onkin tunteet pelissä.
Olen 42-vuotias mies, enkä ole keksinyt muuta syytä sietää naista, kuin seksi. Naiset eivät ole oikeastaan minkään arvoisia kumppanina tai kaverina. Kivempaa olla yksin tai muiden miesten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei myönnetä että naiset tarvii miesten maksamia verojavaroja, suojatyöpaikkoja, tukirahoja ja tulonsiirtoja.
Koska se olisi kiusallista...
Tulkaapa miehet tekemään tätä mun sairaanhoitajan työtä sitten vaan!
Sun pitää itse tehdä omat työsi, joten lopeta se palstalla lorvailu.
Miehet kuvittelevat, että se taikavarpu on avain onneen. Ei se ole. Seksi on parittelua.
Yhdyntä voi olla myös täydellistä sulautumista toiseen samanaikaisen orgasmin hetkellä. Se samanaikainen laukeaminen on tavallista ekstaattisempaa - ja aika harvinaista, koska osapuolten kommunikaatio on vaillinaista. Kommunikaatio onnistuu parhaiten vastakkain, jolloin katsekontakti mahdollistuu. Syntyy henkinen yhteys. Parittelu onnistuu paremmin doggie style.
Itse asiassa samanaikainen orgasmi on yhdynnän biologinenkin tavoite: että nainen saisi orgasmin samalla hetkellä kun miehen siittiöt purkautuvat, koska silloin emätin alkaa kouristella ja sysiä siittiöitä kohti kohdunsuuta.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tulikin se syy.
Nainen aina olettaa että miehellä seksi on aina nro. 1.
Mitään muuta vaihtoehtoa ei naisen mielestä ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47v nainen ja todellakin edelleen kaipaan seksiä. Jos parisuhteessa olisin, niin seksiä pitäisi olla. Ei riitä pelkkä miehen hyvä luonne yms., jos seksi ei suju. Olen sinkku, mutta seksiä varten mulla on seksisuhde erään miehen kanssa. Masturbaatio tai mikään lelu ei korvaa seksiä tämän miehen kanssa koska seksi on niin hyvää.
Frigidit lehmät alapeukuttavat kommenttiasi. :D
Täysin seksittömiä persoonia on molemmissa sukupuolissa, mutta oman kokemukseni perusteella sanoisin, että aktiivisimpia ovat nuoret miehet ja vanhemmat naiset. Itseäni ainakin tympäisi seksi alle 45-vuotiaana, kunnes minusta tuli puuma.
Vierailija kirjoitti:
Synnyitkö sinä mies miehestä? Niinpä!
Puhdasta biologiaa: kun miehen siemenrakkulat täyttyvät, tulee tarve tyhjentää ne. Liian seksuaalisesti innokkaat miehet ovat vastenmielisiä, heillä on mielenterveysongelmia. Verrattavissa eläimeen.
Tervekätinen nainen ei miestä kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuvittelevat, että se taikavarpu on avain onneen. Ei se ole. Seksi on parittelua.
Yhdyntä voi olla myös täydellistä sulautumista toiseen samanaikaisen orgasmin hetkellä. Se samanaikainen laukeaminen on tavallista ekstaattisempaa - ja aika harvinaista, koska osapuolten kommunikaatio on vaillinaista. Kommunikaatio onnistuu parhaiten vastakkain, jolloin katsekontakti mahdollistuu. Syntyy henkinen yhteys. Parittelu onnistuu paremmin doggie style.
Itse asiassa samanaikainen orgasmi on yhdynnän biologinenkin tavoite: että nainen saisi orgasmin samalla hetkellä kun miehen siittiöt purkautuvat, koska silloin emätin alkaa kouristella ja sysiä siittiöitä kohti kohdunsuuta.
Ei se noin aina mene, että seksi = penetraatio. Ei penistä tarvita lainkaan, sormi tuntuu ains palbon paremmalta. Minun maailmani ei ole koskaan pyörinyt peniksen ympärillä, vaikka olen pitkässä onnellisessa avioliitossa.
Korjaus: erittäin monella miehellä ei ole edes sitä mukavaa luonnetta, erityisesti uuskonservatiivisilla miehillä pääsääntöisesti ei ole. Se, että heteronaisia ylipäätään on olemassa, osoittaa todeksi, että seksuaalisuus ei ole valinta.
Vierailija kirjoitti:
Kesti kokonaiset 30 sekuntia että frigidi maalaisvanhapiika oli paikalla homottelemassa! 👏
Ei kuole naiset kääntää hellyydden tai puhelimen puutteeseen, vaikka muuta luullaan.